kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Altså så sidder man og kigger på nettet ikke og så ser man de sødeste små guld sommerfugle stickers som ville se helt fantastiske ud på invitationerne....

Man kan bare ikke dy sig :cheerleader3:

Må man se?? Læg lige et billede ind ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen til lykke med din planlægningstråd, Mie :cheerleader3:

Du skal nok få maaaaange timer til at gå herinde på BK...ligesom alle os andre :cheerleader3:

Meget romatisk frieri, må man sige - lidt af en fangst du har gjort dig!

Og hvor er I nået langt allerede...ift undertegnet, som har styr på...hmmm...ingenting... :biggrin:

Holder I fast i Vallø Slotskro?

Og kjole...arj, man kan da ikke sige at den allerede er valgt, uden at der følger billeder med ;)

Husk nu at den hungrende pøbel ææææælsker billeder af alt lige fra kjole til knaphulsblomst....billeder skal der til!

Holder i hele brylluppet i creme, hvid og guld?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må hellere lige svare på resten af spørgsmålet :cheerleader3:

Ja vi skal holde det på Vallø slotskro - ikke på selve slottet - men det er bygget sammen med og vi skal over vindebro og det hele - tjek hjemmesidenvallø slot

Ja jeg har da gaflet min drømmeprins - han kan gódt nok ikke ride meeen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wauw nogle billeder !!! Jeg er dog nødt til at se hvordan slotskroen er først med service og sådan nogle ting - vi skal først se det den 18 august og spise frokost der...

Kunne du evt hjælpe mig med at sætte et billede ind til venstre?? Der hvor nogle har et billed af sig selv??

0

Del dette indlæg

Endnu en brud i vores forum, 1000 gange velkommen :cheerleader3:

De tilkomne lyder til at have tjek på hvordan man laver et perfekt frieri, hotel, forkælelse og smuk smuk ring, jamen så kan man da ikke andet end at give ham :cheerleader3:

Jeg tror at et tema med farverne guld, creme og hvid bliver rigtig rigtig stilfuldt og flot! Der er bare klasse over det!

Mange knus fra Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvom der står en dimmer er slået til, hvís billedet er for stort, så skriver de at det stadig er for stort :cheerleader3: hvad gør jeg så??

Det ser da ud til at virke nu, for jeg kan da se et fint billede af dig ude i siden :cheerleader3:

Hvis billedet er for stort, kan du bruge Paint til at gøre det mindre med (under Stræk/Vrid)...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Kejzer

Velkommen til - og tillykke med det forestående bryllup : )

Du er da godtnok kommet langt allerede hva?! :cheerleader3:

Elsker ligesom dig at planlægge og kræse med detaljer - men det er vi nok mange her på sitet der gør ...

Ellers ville man nok slet ikke være her he he :cheerleader3:

Glæder mig til at se billede af din kjole : )

Hvor har du købt den?!

Glæder mig til at følge dig.

Er selv 2008 brud - kig gerne forbi min tråd...

Tine

0

Del dette indlæg

Hejsa :blush:

jeg har købt min kjole hos Askepot og Valentino i Tønder - de har så mange forskellige i alle prisklasser og servicen er så meget i top - de er smadder søde.. og de har bud i øjeblikket fik faktisk 20 procent på min kjole - jeg sparede 2500,- bobs :blush::cheerleader3::cheerleader3::biggrin:

Jeg prøver prøver at få fat i et billede.

knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer