Guest katjamo

What?

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tja, vi sidder selv og ligner to kæmpe spørgsmålstegn!!!!!!! Hvad f..... er det for noget svineri at smide ham ud!!!

ØV ØV ØV

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Ha ha ha. ELSKER TV2 News:

Studievært: Dennis Ritter, kan du fortælle os det seneste nye fra tour de france?

Dennis Ritter: Nej det kan jeg sådan set ikke, for jeg befinder mig i Tolouse som er langt væk derfra.

Studievært: Dennis Stadum, kan du fortælle mig det seneste nye fra rytternes hotel?

Dennis Stadum: Det er bare en bekræftelse af det jeg sagde før.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er f****** godt, at jeg ikke skal stå til regnskab døgnet rundt med, hvor jeg er... Det er det samme som mange iværksættere oplever: De starter et firma, fordi de er gode til noget og kan deres kram. Men: så er der jo noget, der hedder regnskab: skat, moms, revisor, indtægter, udgifter etc. etc. DET VAR SGU IKKE DERFOR DE STARTEDE ET FIRMA! På samme måde er det med cykelryttere - de cykler fordi de kan deres kram og ikke for at føre regnskab! Der er nogen, der snyder, det er der også blandt iværksættere og etablerede firmaer. De skal straffes! Men lad os se beviser! Ikke fordi en tidligere 'toprytter', Davide Cassani, måske har set Michael Rasmussen i Italien. Nu skal journalisterne bare kaste sig over Davide Cassani - gad vide om de ikke vil kunne bevise misbrug af amfetamin hos ham, - det var meget moderne og meget udbredt dengang han cyklede... Og sådan kører journalisternes verden videre og videre... GODT DET IKKE ER MIG!!!

post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif post-22726-1185406091.gif

0

Del dette indlæg

På den anden side - rytterne kender betingelserne om at de op til touren skal indberette hvor de træner, så der kan foretages dopingkontrol.... og han har også indrømmet nu, at han har løget og at han ikke var i Mexico. Det der er det absurde - synes jeg - er at de ikke bare lagde ud med at ekskludere ham pga at de ikke havde kunne få fat på ham. Det er til grin at hans eget hold fyrer ham 4 dage før Paris - er ikke et sekund i tvivl om, at han ARBEJDSGIVER SELVFØLGELIG VIDSTE hvor han trænede op til touren.

Synes bare de skulle ekskludere hele deltagerfeltet, for jeg tror ikke en eneste af dem er kommet med uden lidt medicinsk hjælp fra Doktor Epo - ellers kan de ikke være med på det niveau der kræves.... publikum, sponsorer og tourledelsen kræver nogle umenneskelige præstationer, og så er det dopingen vinder inpas... tror der går mange år før cyklingen er clean.... nu er det deres tur - tidligere var det svømning, vægtløftning etc der var sportsverdenens sorte får.... Fatter bare ikke at de tør dope sig!

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

det er helt i orden at han bliver smidt ud, efter min mening. har meget svært ved at finde ham troværdig, når han bliver grebet i løgn på løgn. Han skulle forestille at være løbets mest seriøse rytter som ikke engang kan få sendt sine whereabouts, og nu ved vi jo også hvorfor, Og kan absolut ikke tage ham seriøst når han står og siger at "Vino er en skamplet for touren"... Fej lige for egen dør først, kylling. Fint at de smider ham ud - rabobank - inden han ender på podiet så vi ikke skal ud i endnu en Floyd Landis sag. Ved ikke hvem der så skal vinde... Ikke Contador, da han figurerer på Fuestes liste...

Det var lige et lille pip herfra.

/ Mette, som bliver nødt til at se det idag for at høre hvad Rolf Sørensen siger ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udover at der kan ligge noget andet bag vil jeg sige at det Michael Rasmussen har lavet er vand ved siden af hvad Bjarne Riis har gjort. I årevis har han holdt den danske befolkning, cykelsporten m.v. til grin og konstant hævdet at han ikke har taget doping. Først flere år efter må han - presset af udefrakommende omstændigheder - gå til bekendelse og indrømme at han ikke talte sandt. Dette får ingen følger for Bjarne Riis. Nogle går endda så langt som til at sige at det er synd for ham.

Hvad Michael Rasmussen angår er det jo holdet der har taget beslutningen og vi ved ikke hvad de ellers har kendskab til. Men man må undre sig over at de danske politikere nu begynder at tale om fængselsstraf for doping. Vil de så også sætte alle narkomanerne i fængsel ? Det kan kun være et politisk anliggende og jeg kan slet ikke se hvad Brian Mikkelsen blander sig i sagen for

0

Del dette indlæg

som vi siger her ihjemmet, hvor TOUREN står meget højt på skemaet i denne tid.

LAD DEN STØRSTE SNYDER VINDE....

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::td::td:

Uanset om det er epo eller hvor i verden de har trænet, så må vi se i øjenene at ingen kan komme igennem verdens hårdeste cykelløb på¨kildevand og pasta.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Udover at der kan ligge noget andet bag vil jeg sige at det Michael Rasmussen har lavet er vand ved siden af hvad Bjarne Riis har gjort. I årevis har han holdt den danske befolkning, cykelsporten m.v. til grin og konstant hævdet at han ikke har taget doping. Først flere år efter må han - presset af udefrakommende omstændigheder - gå til bekendelse og indrømme at han ikke talte sandt. Dette får ingen følger for Bjarne Riis. Nogle går endda så langt som til at sige at det er synd for ham.

Hvad Michael Rasmussen angår er det jo holdet der har taget beslutningen og vi ved ikke hvad de ellers har kendskab til. Men man må undre sig over at de danske politikere nu begynder at tale om fængselsstraf for doping. Vil de så også sætte alle narkomanerne i fængsel ? Det kan kun være et politisk anliggende og jeg kan slet ikke se hvad Brian Mikkelsen blander sig i sagen for

Jeg ved nu ikke om Riis og de andre "cykel-narkomaner" har holdt cykelsporten (internt) for nar... mon ikke de alle ved hvad der foregår? Det er vel bare et spøgsmål om at de ikke alle er blevet taget på fersk gerning. Men at det skulle være synd for Bjarne - aldrig i liveet... man ridder som man sadler! Synes nærmere han er en hykler med al hans "kamp mod doping" når han selv har været så stor forbruger af det... og sikkert også har - om ikke andet så i hvert fald set gennem fingrene med egne rytteres forbrug.

I Frankrig er der allerede bøde- og fængselsstraf forbundet med doping - jeg synes det er helt ok. Og hvorfor er der forskel på cyklister og narkomaner i den sammenhæng? Det er der fordi temmelig mange finans- og tipsmidler går til at finansiere sportsfolks træning og fordi de er forbilleder og rollemodeller for bl.a. vores små poder, som vi ikke ønsker skal bliver atlet-narkomaner! At vi så også bruger penge på at behandle narkomaner er en anden sag, men vi bruger jo også penge på at behandle alkoholikere, rygere, klodsede folk der falder etc. MEN MORALSK TALER VI ALTSÅ OM NOGET HELT ANDET MED DOPING OG FORBILLEDER!

Jeg synes det er HELT på sin plads at vores sportsminister blander sig i denne sag - det manglede da bare! Det er en del af kulturministeriets strategi og mål at bekæmpe doping - så skal han da netop på banen når der er en dansker, der ryger ud for ikke at overholde reglerne i touren - også selv om han (endnu ikke) er testet positiv... men man kan jo kun gisne om hvorfor kyllingen "gemte sig"... måske fordi der stadig var sporbar doping i kredsløbet på det tidspunkt? Ja jeg gætter bare.....

Men i det mindste er alle cykelrytterne stillet lige - de doper sig jo alle sammen for at være med på det plan - det er der i hvert fald meget der indikerer!!! :thumbsupsmileyanim:

NÆ DU... lav cykelsporten til underholdning i stedet for sport.... Sådan har de gjort i USA med baseball og american football.....! ... så kan de dope sig her fra og til døden... for den kommer før med massivt doping misbrug!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På den anden side - rytterne kender betingelserne om at de op til touren skal indberette hvor de træner, så der kan foretages dopingkontrol.... og han har også indrømmet nu, at han har løget og at han ikke var i Mexico. Det der er det absurde - synes jeg - er at de ikke bare lagde ud med at ekskludere ham pga at de ikke havde kunne få fat på ham. Det er til grin at hans eget hold fyrer ham 4 dage før Paris - er ikke et sekund i tvivl om, at han ARBEJDSGIVER SELVFØLGELIG VIDSTE hvor han trænede op til touren.

Synes bare de skulle ekskludere hele deltagerfeltet, for jeg tror ikke en eneste af dem er kommet med uden lidt medicinsk hjælp fra Doktor Epo - ellers kan de ikke være med på det niveau der kræves.... publikum, sponsorer og tourledelsen kræver nogle umenneskelige præstationer, og så er det dopingen vinder inpas... tror der går mange år før cyklingen er clean.... nu er det deres tur - tidligere var det svømning, vægtløftning etc der var sportsverdenens sorte får.... Fatter bare ikke at de tør dope sig!

What she said!

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Vi blev chokeret!

Men hvis han har løjet om hvor han var, er det (desværre) helt fair at han er ude af løbet.

Men han er stadig IKKE testet positiv, så jeg synes ikke de skulle gøre så meget ud af det...

Håber at de finder ud af hvad der er sket så alle kan få ro i sindet og Rasmussen kan finde tilbage til sporten, hvis han kan...

0

Del dette indlæg

Øv, nu gik det jo lige så godt. Ja jeg ved godt at han ikke har gjort hvad han skulle. Men som mange andre siger, så er der vidst ikke nogen der kommer igennem løbet uden epo. Jo måske de sidste i feltet!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inden der er håndfast beviser, syntes jeg det er svært at udtale sig om det.

Han er vores alle sammens helt - men også vores fjols - hvis det hele passer.

Men uanset hvem vi giver den gule trøje til - så er de dopet.

Umiddelbart syntes jeg man skulle stoppe touren og ingen vindere kåre - da de nok højest sandsynligt er dopet alle sammen.

Ja, jeg generalisere - men sikkert også med god grund.

Da Riis vandt, kan man jo også sige at han bare var den der var bedst dopet :thumbsupsmileyanim:

Desværre er cykelsporten ved at være til grin. :cheerleader3:

Blot min uforbeholdte mening.

0

Del dette indlæg

UPDATE FRA POLITIKEN, DER CITERER BT:

Michael Rasmussen var har været i kontakt med en journalist fra B.T.

Rasmussen fortæller, at suspendering af ham er en gal mands værk.

Michael Rasmussen fastholder, at han var i Mexico i juni. Danskeren fortalte endvidere, at han ikke har indrømmet at have løjet om sit træningsophold. Beslutningen om at suspendere ham fra Tour de France er ifølge Rasmussen taget af en presset mand, Rabobanks holdchef Theo de Rooij. Det oplyser B.T.-journalisten Jacob Staehelin.

»Jeg talte med en mand (Michael Rasmussen, red.), der var knust og ødelagt. Michael fastholder, at han var i Mexico og siger, at han ikke har løjet overfor holdets manager«, refererer Jacob Staehelin til TV 2 News.

»Det er sindssygt«

»Han kaldte beslutningen en gal mands værk, og en beslutning, der er truffet af en mand (Theo de Rooij, red.) på sammenbruddets rand«, fortsætter Jacob Staehelin.

»Der er én, der mener at have genkendt mig i Italien (i juni, red.). Det forstår jeg ikke«, refererer B.T.-journalisten fra Rasmussen, der otte gange har været iklædt den gule førertrøje.

»Jeg var på vej til at vinde Touren. Det er sindssygt det her«, refererer Jacob Staehelin fra samtalen.

Ved ikke hvor han er

Journalisten kunne samtidig fortælle, at Rasmussen ikke er klar over, hvad der skal ske nu.

»Jeg ved ikke, hvor jeg er. Og om jeg tager hjem eller skal blive«, sagde Rasmussen ifølge Staehelin.

Det var den tidligere italienske toprytter Davide Cassani, der nu er kommentator for tv-stationen Rai, der hævder at have snakket med den danske bjergrytter under en træningstur ved Dolomitterne i Italien i juni.

På et tidspunkt, hvor Michael Rasmussen samtidig hævder, at han befandt sig i Mexico.

nyheder@pol.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige denne på mail fra min kusine.... måtte bare dele den med jer i dette indlæg :td:

post-20924-1185450543.jpg

:cheerleader3:

Han er jo lidt af et fjols, regler er regler og dem kendte han udemærket godt. At han lyver, og først indser at nettet er ved at blive strammet efter der er en der udtaler han har set ham i Italien er jo også lidt til grin. Det er vel på godt gedigen dansk en OM'er!

At hele feltet er dopet, det er syntes jeg bare de sidste par dage har vidnet om. Måske man skulle lave touren om så mennesker kan komme igennem den UDEN doping?! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Der er da overhovedet INGEN rimelighed i, at Michael Rasmussen bliver smidt af holdet, NÅR DER IKKE FORELIGGER NOGEN BEVISER FOR, om han er set i Italien eller ej.

Først når der er et bevis, kan man tage stilling til det. Andet er da SÅ usmageligt, og i mine øjne bevidner det bare om, at der er nogen, der ikke vil have, at Rasmussen skal vinde!

En hvilken som helst rar kan sgu da sige, de har set ham andetsteds.

Det her er så langt ude og lugter langt væk!

-Lisette

0

Del dette indlæg

Der er da overhovedet INGEN rimelighed i, at Michael Rasmussen bliver smidt af holdet, NÅR DER IKKE FORELIGGER NOGEN BEVISER FOR, om han er set i Italien eller ej.

Først når der er et bevis, kan man tage stilling til det. Andet er da SÅ usmageligt, og i mine øjne bevidner det bare om, at der er nogen, der ikke vil have, at Rasmussen skal vinde!

En hvilken som helst rar kan sgu da sige, de har set ham andetsteds.

Det her er så langt ude og lugter langt væk!

-Lisette

HØRT

0

Del dette indlæg

Lisette du har min fulde opbakning - se evt dette link

Forresten hvorfor har jeg først nu fundet denne smalltalk side på BK - nej hvor kunne jeg have brugt endnu flere timer herinde (nok primært under møder) :thumbsupsmileyanim:

"Vis os dit pas Michael" (artiklen i BT)... altså vi er lige kommet hjem fra Mexico, og vi fik godt nok stempel da vi rejste ind men ikke da vi rejste ud.

... Og vi så heller ikke kyllingen derovre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer