ninaschmidt

Nina og Michael 14/6 2008

644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er det vel overstået.....det gik bare super godt...

Red Barnet var vilde med min sang, og de vil gerne have den indspillet på cd, og bruge den videre i deres kampagne. FEDT...

Mary sang med på min sang, og sagde at hun havde siddet og været helt rørt over den, og teksten i den.... Total optur :-) Er sgis'me

lidt stolt lige nu må jeg indrømme...

Det hele bliver vist i aften i tv2 nyhederne samt på tv syd.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så det jeg så de jeg så det!!!!!

Godt klaret :thumbsupsmileyanim:

Det gjorde jeg også...hehe...selvom det godt nok var kortet ekstremt ned.... dog viste go'aften danmark og tvsyd 22:20 lidt mere...

Jeg så det i go aften DK :-D

0

Del dette indlæg

Hvor er det vildt at tænke på at der allerede er gået et år siden vores store dag.

Har lige bestilt bord på kroen til på søndag, så vi kan fejre vores første bryllupsdag samme sted som vi fejrede vores bryllup... Inden vi kører til kroen, skal vi så lige spise toppen af vores bryllupskage...Mums, jeg glæder mig.

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Ja så ramte ulykken os, og vi vil sætte stor pris på jeres hjælp...

Jeg har lige tilmeldt os til "drømmen" på tv3 for at opfylde min kræftsyge mands drøm...

Hvis I vil hjælpe os, ved at stemme på vores drøm, så den kan blive valgt, vil jeg blive ubeskriveligt glad...

I kan se vores drøm her, og stemme på den (det koster ikke noget, blot en nem login)

http://www.tv3.dk/drommen/dream/i/762/

Følg linket, og ellers kan den findes inde under brugernes drømme under "hjælp min kræftsyge mand". den er vist på side 2 eller 3...(oprettet af mig ninakulow)

Håber I vil hjælpe mig... det vil betyde alt...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

det gør mig meget ondt med din mand..

vi er på vej igennem den sammen kamp, (for os er det 3gang) jeg krydser fingre for at det går godt...

Tak for det... det gør mig ondt at høre at I går gennem det samme, og så endda for tredje gang. Kan slet ikke forstå hvor hårdt det må være... Men så længe jeres kærlighed er stærk nok, så skal i nok komme stærkere ud på den anden side..

Knus og tanker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som du ved så HAR jeg været inde og stemme igår :) Håber virkelig virkelig jeres drøm bliver valgt.

Knus Christina

Ja, og tusind tak...så også din kommentar derinde... det betyder bare så meget.. Det ville være helt fantastisk at få opfyldt vores drøm, da det ville betyde en masse vægt af skuldrene for min mand. Så kan han bruge alle sine kræfter på at komme igennem alt det her... Nu skal han i CT-scanner og diverse andre røntgen, blodprøver osv på fredag...og tirsdag skal vi så til samtale og have svarene...det bliver nok også her vi får at vide om han skal igang med kemo....

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer