Dorthe A

Vild med dans fra TV2

108 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så aftaler vi løbende at mødes herinde og give vores besyv med hvordan danserne klarede sig i denne uges program. Producenterne vil så før eller siden få kendskab til bryllupsklar.dk's ekspert-panel og de siddende dommere vil blive udskiftet med 3 x Zillas!!! Måske skal vi så dømme finalen, måske venter de med at indkalde os tilnæste sæson, men snart sidder vi derinde og bive præsenteret som Kalland, icebitch75, Arno, Mortensrikke og hvad vi ellers har af brugernavne

herinde :fløjt:

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Så aftaler vi løbende at mødes herinde og give vores besyv med hvordan danserne klarede sig i denne uges program. Producenterne vil så før eller siden få kendskab til bryllupsklar.dk's ekspert-panel og de siddende dommere vil blive udskiftet med 3 x Zillas!!! Måske skal vi så dømme finalen, måske venter de med at indkalde os tilnæste sæson, men snart sidder vi derinde og bive præsenteret som Kalland, icebitch75, Arno, Mortensrikke og hvad vi ellers har af brugernavne

herinde -HAHA-

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Mig mig mig... se lige

Overordnet synes jeg den var en udemærket præstation, men jeg lagde mærke til at du slæber lidt på den højre for... Du skal være lidt mere oppe på tærerne og så skal du huske din cha cha cha....

Og du ser jo bedårende ud i den kjole, med det flotte panayotis inspirerede snit og cindarella udskæring

Var jeg ikke gooooooooooooo

:fløjt:

0

Del dette indlæg

herinde -HAHA-

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Mig mig mig... se lige

Overordnet synes jeg den var en udemærket præstation, men jeg lagde mærke til at du slæber lidt på den højre for... Du skal være lidt mere oppe på tærerne og så skal du huske din cha cha cha....

Og du ser jo bedårende ud i den kjole, med det flotte panayotis inspirerede snit og cindarella udskæring

Var jeg ikke gooooooooooooo

:fløjt:

Kalland du er vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalgt!!!

0

Del dette indlæg

De gjorde det da alle godt her til aften.

Ham traktor er nu bare skøn at se på. Har tit været nede i Campushalle og se ham spille - til dem der ikke ved hvem traktor er, så er det altså Joakim Boldsen. Jeg vil ikke sige at han er lækker, men der er bare noget over ham, som er tiltrækkende. - Og så kan han sku spille håndbold. Øv, det bliver ikke det samme at se Flensburg-Handewitt spille mere - er der nogen der har oplevet stemningen dernede? Skal bare opleves, kan slet ikke samlignes med den hjemlige liga.

MEN det var jo ikke det vi skulle snakke om. Nu må vi se i næste uge, hvordan det går kvinderne.

Joan

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

I nogle af de tidligere sæsoner synes jeg det første program har givet lidt fingerpeg om, hvem der simpelthen ikke ejede rytme i kroppen, selvom nogle dog har været dårlige fra start men er blevet sindsygt gode.

I denne sæson synes jeg de mænd klarede det skide godt. Ham Joakim er lidt kluntet, men han vil helt sikkert komme lang pga. sin darling-satus her i Danmark...tror jeg.

Tænk på Skibby - ham var der også mange der synes var charmerende.

Desuden så bliver jeg altid så glad af at de der 4 dommere er vanvittigt dygtige og så er de bare så anerkendende når de giver feedbak - de er sobre og ordentlige - også når de fortælleren danseren, at der er noget bestemt, der skal arbejdes med til næste uge.

Jeg har ikke forstand på dans, så jeg nyder bare showet og musikken og deres udvikling gennem programmerne uden at have et klap forstand på godt og dårligt fodarbejde :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Jeg er også en af de helt store fans af Vild med Dans, men fik desværre ikke set det i går, da jeg var i biffen med min mand. Og lige nu har jeg opdaget, at genudsendelsen sluttede for et minut siden! Øv øv øv siger jeg bare. Ville så gerne have set det. Så nu må jeg nok lige ind og købe mig en adgang til Sputnik, så jeg kan få det set. . .

0

Del dette indlæg

Jeg syntes Lai og Mie lavede en flot præstation - jeg blev fuldstændig opslugt i deres dans.. kunne mærke

følelserne.. det var godt.. Men jeg syntes egentlig også at Robert ogMarianne gjorde det godt.

Jeg er bare SUPER inponeret af Marianne - hun er så sej.

hmm... Said var da også pænt NICE... :bestwishes:

Nåh... mht. Traktor ja så er hans pæstation måske ikke den bedste - men han gjorde hvad han

kunne og så er han fandme en DARLING - har glimt i øjet og er en total charmer...

Glæder mig til næste uge..

knus marinus :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

herinde :huh:

Jamen dog... Hvordan vidste du lige at jeg også er totalt "Vild med dans-fan"...? :fløjt: :bearhug:

Var i byen i går, men har selvfølgelig optaget det på video... Skal se det sammen med gemalen i aften - han er nemlig OGSÅ "Vild med dans" :blink:

Så også opstarten forleden, og den gav (som altid) blod på tanden! -HAHA- Synes det er et vanvittigt godt koncept, og holder meget af dommerne. Synes de er virkelig gode til at komme med konstruktiv og reel kritik. Værterne er også okay, men kan nu bedst lide ham...

Favorit-par...? Vil jeg helst ikke sige endnu, før jeg har udluret hvad der sker på fredag. Men jeg glæder mig til at følge Vild med Dans hele vejen igennem! :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Ham traktor er nu bare skøn at se på. Har tit været nede i Campushalle og se ham spille - til dem der ikke ved hvem traktor er, så er det altså Joakim Boldsen. Jeg vil ikke sige at han er lækker, men der er bare noget over ham, som er tiltrækkende. - Og så kan han sku spille håndbold. Øv, det bliver ikke det samme at se Flensburg-Handewitt spille mere

Joan

Enig - der er et eller andet over ham, så det er ikke så ringe at bo tæt ved Aalborg hvor denne herre jo har hjemmebane i år :carrot: :carrot: :carrot:

Solsikken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fredag d. 14 gik det løs igen - Hvad synes vi om resultatet???

Tv2 skriver:

Det var damernes aften i Vild med dans - efter at have været på gulvet i en fællesdans i sidste uge, skulle damerne nemlig for alvor i gang med dansekonkurrencen. Programmet stod på standarddansen quickstep og latindansen rumba, mens herrerne kunne slappe lidt mere af med en fælles jitterbug.

Lisbeth Østergaard var første kvinde på dansegulvet. I en drøm af en rød kjole kastede Thomas Evers Poulsen hende rundt i en forrygende quickstep, som Anne Laxholm benævnte et sandt festfyrværkeri. Britt Bendixen rådede dog Lisbeth til at få rumpen lidt tættere på sin partner, og Lisbeth lovede at tage det til efterretning.

Den første rumba stod håndboldspilleren Rikke Hørlykke og hendes partner Mads Vad for. Rikke fik en uheldig start, hvor hendes hæl hang fast i kjolen, men hun lavede en flot redning og gennemførte dansen i sikker stil. Endda en ifølge Jens Werner meget langsom og dermed meget svær rumba.

Der var fart over feltet, da Benedikte Hansen fik sin debut på dansegulvet. Bo Loft Jensen havde koreograferet en heftig og hurtig quickstep, hvor Benedikte fløj over gulvet.

Det er en fornøjelse at se to høje voksne mennesker drøne afsted i det tempo, sagde Britt Bendixen. Men parret indkasserede alligevel aftenens laveste point, 21 i alt.

Could you be the most beautiful girl in the world, sang Prince, da komiker og skuespiller Vicki Berlin overbeviste alle om, at klassens sjove pige godt kan være en smuk og yndefuld latindanser. Og ikke bare det: Vi har fundet Danmarks naturtalent, mente Allan Tornsberg. Vicki havde været bange for fru Laxholm, men hun havde intet at frygte for det enige dommerpanel, der gav hende et flot 7-tal hver og dermed indkasserede 28 point og aftenens højeste dommerstemmer.

Det har aldrig været bedre, udbrød Michael Olesen, efter han havde svunget Anne Louise Hassing i en quickstep. Anne Louise mente selv, at hendes flyvetur på Michaels skulder kunne have været bedre, men de kvindelige dommere syntes hun lignede en dronning, og at parret havde vist sund og fornuftig dans, som Anne Laxholm benævnte det. Det står vist hen i det uvisse, hvad det præcist betyder, men det udløste i hvert fald fire 6-taller fra et enigt dommerpanel.

Paula Larrain havde fundet sin indre latindronning frem og dansede en lækker rumba sammen med sin partner Rene Christensen. Stolen vippede dog faretruende, da Paula lagde sig ned over den, og alle holdt vejret, men stolen og Paula blev på benene. Paula selv kaldte dansen grænseoverskridende og angstprovokerende, men dommerne var tilfredse og gav Paula og René aftenens så populære 24 point.

Aftenens syvende dans var et show af format. Lai, Said, Robert, Nicolai og Joachim fyrede den af i en våd 50'er-drøm af en jitterbug i stumpende bukser og pastelfarvede strømper og skjorter. Lai startede alene på gulvet med Wolverine-frisure, men fik hurtigt selskab af Said og Robert i hønsedans og Nicolai og Joachim, der dansede ned af trapperne, som om de aldrig havde bestilt andet. Og da de fik selskab af deres skønne dansepartnere med matchende tyl struttende på de helt rigtige steder, blev dansen blot endnu mere festlig med kast en masse, og dommerne var behørigt imponerede over herrernes fælleskoreografi.

Karaktererne fra mændenes danse i sidste uge blev herefter sammenholdt med damernes karakterer fra i aften - og efter at de tal blev lagt sammen med seernes stemmer, blev det afgjort, at Benedikte og Bo blev det første par, der måtte forlade konkurrencen. Vi får dermed ikke den kgl. skuespiller og den tidligere professionelle verdensmester at se i flere danse. Til gengæld er der jive fra alle damernes og tango fra alle mændene at glæde sig til i næste uge.

Sådan fordelte dommernes point sig efter de to første aftener på dansegulvet i Vild med dans 2007:

Dommernes point:

Vicki & Jesper - 28

Lai & Mie - 27

Nicolai & Soffie - 25

Lisbeth & Thomas - 24

Anne Louise & Michael ­ 24

Paula & Rene - 24

Robert & Marianne - 24

Joachim & Vickie Jo - 23

Rikke & Mads - 23

Said & Mette - 22

Benedikte & Bo - 21

Jeg nåede kun at se

Vicki (god præstation)

Paula (En smule stiv i hofterne)

Anne Louise (OK præstation)

Nåede desværre ikke at se hende Benedicte, som røg og og heller ikke Hørlykke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fredag d. 14 gik det løs igen - Hvad synes vi om resultatet???

Dan og jeg sad klistrede til skærmen i fredags, og spøjst nok var vi enige om hvilke to par vi regnede med ville stå tilbage, og hvilket par vi regnede med ville ryge ud. Og det blev som vi forudså :bearhug:

Jeg var VILD med den præstation Vicki og Jesper lagde ud med... Det så virkelig flot ud, det show de havde fået sat sammen, og der var bare et super flot samspil mellem de to og musikken. Var MEGET enig med dommerne. De er indtil videre mit "favorit-par". De passer bare godt sammen, har en "fælles glød", og så er der eet eller andet ved ham Jesper som gør mig interesseret i at se hvor langt de kan komme... :heart:

2178068-11d77c1e61480524a6b5e3537bfa77a6.jpeg

Kjolerne var stort set alle flotte - men jeg syntes specielt godt om den som Rikke Hørlykke havde på i fredags. Den passede simplethen bare godt til hende, og til den musik de havde valgt :o

Link til "VILD MED DANS" hjemmesiden

0

Del dette indlæg

Jeg fik desværre ikke set Vild med Dans i fredags, da vi har haft gæster fra Færøerne hele weekenden!

Og har ikke lige fundet ud af om det bliver genudsendt. Lidt ærgerligt, for har faktisk kun set ét afsnit af de tre der er blevet sendt. Og plejer at side klistret til skærmen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi må vist hellere få tråden op igen :fløjt:

I aften er der jo "Vild med dans" igen, og manges darling er jo gået ud pga. en skade :boohoo:

Hvem er nu favorit? - selv ved jeg det ikke helt...jeg må hellere udpege en ny i aften :biggrin:

:carrot:

:thumbsupsmileyanim: :carrot: :thumbsupsmileyanim: :carrot: :unsure: :carrot: :) :carrot:

0

Del dette indlæg

Af fare for at blive slagtet herinde vil jeg lige sige, at det er vel nok en forfærdelig kjole Andrea Rudolf har på! Det ser ud som et rør, og hendes bryster er helt forsvundet. Aj om igen!!!!!

Lige min tanke...den er da alt andet end flot til hende...hmm....hun ser da også lidt tyk ud....IKKE SUPER GODT VALG!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer