AnnaPerenna

Knap så pæn brud!!!

52 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, altså, min kjole kan også sagtens betegnes som "prinsesse" og måske endda "overdådig"... Men både psyko-teen-bruden og Jordan ligner jo nogle, der er ved at blive slugt af en candyfloss-maskine på afveje... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, altså, min kjole kan også sagtens betegnes som "prinsesse" og måske endda "overdådig"... Men både psyko-teen-bruden og Jordan ligner jo nogle, der er ved at blive slugt af en candyfloss-maskine på afveje... :cheerleader3:

jep....kønt er det ikke. det er enda Isabel christensen der har designet Jordans kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja man kan da i hvert fald godt se hun efterligner Jordan!!

shit nu bliver jeg sgu da helt bange min kjole minder om jordans, dog har jeg ikke kasser :thumbsupsmileyanim: som Jordan men anyways.... shit bare folk ikke tænker sådan om mig når de rigtige billeder af mig kommer...

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: okay hvis jeg havde så mange penge til et bryllup, så ville jeg altså ikke bruge dem på at efterligne et mislykket eksempel på en brudekjole. Jeg var nok i stedet for rejst væk, men det er en hel anden historie.

Kjolen i begge udgaver ville vist kun være pæn i en cindarella tegneserie(den tegneserie har de vist set for mange gange). Giver helt ret i at nogen skulle have sagt til dem at der er noget der hedder less is more.

Jeg synes de begge ligner nogen som gerne ville have vundet en MISS universe konkurrence, nu ved jeg godt nok ikke om Jordan har vundet sådan en konkurrence?

Men i sammenligning med hvad de royale har på, så ligner det her mest af alt en reklame for BR-diademer i.

0

Del dette indlæg

Fandt lige endnu et billede af bruden!

Det tog hende over 9 timer at komme i kjolen! Yaiks siger jeg bare, hun må have været tidligt oppe. :thumbsupsmileyanim:

hvordan kan det tage 9 timer at komme i kjolen??? læste det godt i artiklen men WHAT det er da bare fødderne ned og hovedet op eller er den syet direkte omkring hende??? kan heller ikke forstå at det tager 1½time at gå op ad kirke gulvet hun må da have haft sig en del pauser, og hvem i hede hulen H.....e vil lægge navn til den kjole, hvem har designet den? forhåbentlig ikke Isabel christensen!!!! Tillykke tænk at skulle når at få sat hår og lagt make-up og 9 timer til kjolen hun må være godt træt til festen for oikke at tænke på at det jo er noget nær umuligt at danse brudevals (den første dans som brudepar)....jeg vil nu gerne vide hvad den har kostet og hvad hele festen/ceremonien har kostet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

shit nu bliver jeg sgu da helt bange min kjole minder om jordans, dog har jeg ikke kasser :thumbsupsmileyanim: som Jordan men anyways.... shit bare folk ikke tænker sådan om mig når de rigtige billeder af mig kommer...

Nej nej du kan godt gå i din!! ;) Arj det kommer de ikke til at tænkte.. Din er SMUK - deres er overdrevet!

0

Del dette indlæg

Fandt lige endnu et billede af bruden!

Det tog hende over 9 timer at komme i kjolen! Yaiks siger jeg bare, hun må have været tidligt oppe. :cheerleader3:

hvordan kan det tage 9 timer at komme i kjolen??? læste det godt i artiklen men WHAT det er da bare fødderne ned og hovedet op eller er den syet direkte omkring hende??? kan heller ikke forstå at det tager 1½time at gå op ad kirke gulvet hun må da have haft sig en del pauser, og hvem i hede hulen H.....e vil lægge navn til den kjole, hvem har designet den? forhåbentlig ikke Isabel christensen!!!! Tillykke tænk at skulle når at få sat hår og lagt make-up og 9 timer til kjolen hun må være godt træt til festen for oikke at tænke på at det jo er noget nær umuligt at danse brudevals (den første dans som brudepar)....jeg vil nu gerne vide hvad den har kostet og hvad hele festen/ceremonien har kostet...

Tænk på den stakkels gom, der har stået ved altret og set sin kommende kone være 1½ time om at "valse" op ad kirkegulvet!

Og hvad med bryllupsnatten? Blev den også 9 timer forsinket, da hun skulle have kjolen af :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

shit nu bliver jeg sgu da helt bange min kjole minder om jordans, dog har jeg ikke kasser :cheerleader3: som Jordan men anyways.... shit bare folk ikke tænker sådan om mig når de rigtige billeder af mig kommer...

Nej nej du kan godt gå i din!! ;) Arj det kommer de ikke til at tænkte.. Din er SMUK - deres er overdrevet!

du har nok ret forhåbentlig... nej det er nok bare nerver man skulle giftes engang om året eller hver 5 år der er jo så mange kjoler man gerne vil have og så mange forskellige måder at fejre det på at det er svært at vælge det er nok bare lidt bryllupsnerver der er ved at komme... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Øøøøøhhhh hvad skete der lige der???? :thumbsupsmileyanim:

Kunne det diadem virkelig ikke have været større??? :bearhug:

Jeg har 2 ting at sige til det, ud over grimt, grimt, grimt og det er, KIS = Keep it Simple eller bare Less is More!!! :cheerleader3:

Det ser jo bogstaveligt talt ud af -HAHA- s til!!! Godt at brudene her inde fra, har smag.

Det var bare det jeg ville sige, Hej!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså nu siger hun jo at det skulle være større end Jordans....... hmmmm og så sidder jeg og tænker lidt......hvem Jordan?? og så bliver jeg da nysgerig for at finde ud af mere om hende Jordans bryllup, for hvad er det lige den 16 årige syntes der er så specielt ved hendes bryllup at hun bare må overgå det??

Er der nogle google experter der kan finde noget om hendes bryllup??

Og ja, hvem mon har designet den kjole, og hvad har det hele mon kostet??

Der må da være noget mere sladder............

Knusser Lisa

0

Del dette indlæg

Altså nu siger hun jo at det skulle være større end Jordans....... hmmmm og så sidder jeg og tænker lidt......hvem Jordan?? og så bliver jeg da nysgerig for at finde ud af mere om hende Jordans bryllup, for hvad er det lige den 16 årige syntes der er så specielt ved hendes bryllup at hun bare må overgå det??

Er der nogle google experter der kan finde noget om hendes bryllup??

Og ja, hvem mon har designet den kjole, og hvad har det hele mon kostet??

Der må da være noget mere sladder............

Knusser Lisa

Hey!

jordan er hende der er på de to billeder jeg ahr sat ind lidt længere oppe hvor der står "man kan da godt se hun prøver at efterligne" eller noget lign..Josefin siger hendes kjole skulle være syet af Isabel Kristensen!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg var godt klar over, hvem på billederne der var jordan, det var mere om hvilken berømthed hun var.

Men har nu fundet ud af at hun er stripper/entertainer/skuespiller og blev gift med peter André.

Fandt lidt billeder fra deres bryllup så man kan sammenligne lidt.

post-8955-1190663761.jpg

post-8955-1190663772.jpg

Hvem er de utilfredse unger på billedet?!?! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg var godt klar over, hvem på billederne der var jordan, det var mere om hvilken berømthed hun var.

Men har nu fundet ud af at hun er stripper/entertainer/skuespiller og blev gift med peter André.

Fandt lidt billeder fra deres bryllup så man kan sammenligne lidt.

post-8955-1190663761.jpg

post-8955-1190663772.jpg

Hvem er de utilfredse unger på billedet?!?! :cheerleader3:

Det er "deres" børn. Den ene er vidst ikke hans, men den anden er.

0

Del dette indlæg

Her er lidt jeg fandt om Katie Infield/Katie Price/Jordan

History

Born as Katie Infield in Brighton, East Sussex, England on May 22 1978, I changed my last name to Price when my mother Amy remarried. I have an older brother, Daniel, and a younger sister, Sophie.

Although I had many interests when I was younger, a friend suggested that I should pursue a modeling career. So I sent a few shots to an agency and was taken on. I attended loads of castings, had my fair share of negative responses then one day, in a studio next to where I was working, a model failed to turn up for a shoot. The photographer asked around if anyone would be interested in doing a topless shoot... and the rest, as they say, is history!

My topless modeling career took off in 1996 when I appeared in The Sun as part of the 'Page 3' pictorial. The legendary section of the tabloid features a different girl each day ? posing topless. I was the first topless model to grace the Page 3 for a whole week - fully dressed on a Monday, then each day revealing more and more untill Friday - full topless. The exposure boosted my career and I soon became one of the UK?s most famous models, under the pseudonym 'Jordan.'

From there on I graced many magazine front covers , not just in the UK but also across Europe. My popularity soon reached even further afield and I posed for Playboy, landing on the front cover of the September 2002 issue.

I have been through many well-publicised relationships. And my illnesses, including the removal of a tumor from one of my fingers and complications with my pregnancies and family, have been very public.

In 2004, I appeared on the British reality TV series 'I?m a Celebrity: Get Me Out of Here', which followed the challenges faced by celebrities stuck in a jungle environment. It was here that I met (and fell head over heels in love with!) Peter Andre, an Australian R&B singer. In 2005 we had a child together and got married, and we're now expecting our second child.

The last few years has seen my popularity continuing to rise. Our television series' ?When Jordan met Peter?, ?Marriage and Mayhem? and 'The Next Chapter' were huge successes along with my autobiographies. I?ve also introduced my own Lingerie and Jewellery ranges which, again, have been very successful. I'm happy, I'm in love and my life's great.

In late 2006, both Pete and I launched our music album together in aid of charity. The rest of our history will be shared on this site, and we're looking forward to sharing our lives with you!

0

Del dette indlæg

Hele Jordan brylluppet kostede 1,8 millioner Dollars

Hvor sygeligt at ville overgå det, og at farmand er gået med til det.(altså det unge teenage par)

post-8955-1190663913.jpg

post-8955-1190663924.jpg

Hvordan bøjer hun fingeren med den ring på? :cheerleader3:

Mht til tylkjolen fra helvede, så gider jeg næsten ikke en gang komentere det - det er jo latterligt :respekt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer