Guest heto

Nogen der ser forbrydelsen?

110 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tror ikke på at det er Hartmann - min teori har hele tiden været at det er Marie Askehave. Hartmann havde sex med Nanna og Marie opdagede det og slog hende ihjel - de siger godt nok hun blev voldtaget, så det passer ikke ind i min teori! :thumbsupsmileyanim: Eller også er det en person, vi endnu ikke er blevet præsenteret for.

Den er altså bare SÅ spændende - har godt nok ventet med længsel på at den skulle starte igen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror, at det er sous-chefen på Politigården.... Han ligner ekstremt meget Hartmann, og jeg har hele tiden tænkt at det måtte være én "indefra", eftersom alle de der beviser osv. "forsvinder".

Men måske er det en anden... :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Men efter at ha set dagens afsnit så ser det nu ikke for godt ud den kære lille hartman.... men jeg syntes at det er svært den ene gang tror man det er den ene og næste gang tror man at det er en anden... de har skruet den godt sammen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke gennemskue det (men det er jo også meningen :thumbsupsmileyanim: ), men på min liste har jeg lige nu;

* Hartmann - det ser sgu ikke godt ud for ham

* Rie (hans kæreste/assistent) - der er altså noget mystisk ved hende

* En fra politiet - hvorfor ellers få Buchhardt til at slette beviser? - Eller også er der i hvert fald en politimand der er i lommen på morderen

Dem der er mistænkelige, men ikke så oplagte;

* Jesper Lohman (kan ikke lige huske hvad hans figur hedder) - det var lidt for hurtigt han kom ud af søgelyset igen. Fandt de nogensinde ud af hvorfor han var gået fra festen?

* Ham den unge emnedsmand - han er mystisk, men har været så meget i "søgelyset" allerede, at han er det ALT for oplagte valg

Ang. Rie - inde på Forbrydelsens hjemmeside kan man se billeder fra de forskellige afsnit. Inde på siden om Rie, på billedet fra første afsnit, afleverer hun et sæt nøgler tilbage til Hartmann - er det mon nøglerne til lejligheden, som hun har kopieret?

post-22115-1190579845.jpg

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Ja der er mange bud om hvem morderen er.... Kan ikke komme med andre bud end dem der allerede er givet.

Tror dog ikke at det er Hartmann, det er da for oplagt at det skulle være ham. Embedsmanden er der noget lusket ved!!!

Og hvem pillede ved Sofie Gråbøls dør??? Hvorfor skete der ikke noget mere der??? Det var da også lidt mystisk???

0

Del dette indlæg

Ja der er mange bud om hvem morderen er.... Kan ikke komme med andre bud end dem der allerede er givet.

Tror dog ikke at det er Hartmann, det er da for oplagt at det skulle være ham. Embedsmanden er der noget lusket ved!!!

Og hvem pillede ved Sofie Gråbøls dør??? Hvorfor skete der ikke noget mere der??? Det var da også lidt mystisk???

Hej

Jeg er helt enig :thumbsupsmileyanim: Og Nanna´s kæreste - eller ex - og hans ven ser man heller ikke mere til - og de virkede altså også lidt lusket.... Nå men piger - vi må vente 9 afsnit endnu... Men Troels er det ikke!

0

Del dette indlæg

Ja, Hartmann tror jeg heller ikke det er. Det kunne sagtens vende, så det er eks'en eller farens ven Vagn, som er trådt lidt i baggrunden, men er lidt suspekt alligevel - eller læreren alligevel. Kunne også forestille mig, at flere er implicerede i forløbet - en har voldtaget, en anden har slået ihjel eller lignende. Nu har jeg ikke fået set afsnit 11, fordi DRs server driller, men i kortlægningen er Nannas sidste nat, er vi vel ikke nået meget forbi kl. 12? Hun kan have mødt mange i løbet af den nat, som af den ene eller anden grund ikke synes de vil nævne det for politiet.

hilsen

Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min teori:

Rie er Bremers datter. Bremer har "lånt" nøglen til lejligheden, og derfor giver Rie dem tilbage til Hartman.

Jeg tror også Rie er suspekt fordi hun skaffer farmand oplysninger. Der er også derfra hun får alle sine oplysninger.

Mht. Vagn tror jeg mere det har noget at gøre med natklubben hvor Nanna arbejdede. Men jeg ved ikke lige hvordan.

En af mine kollegaer tror også på den med souschefen inde på politigården, fordi ham og Hartman ligner hinanden så meget.

Men jeg tør altså ikke sætte mine penge på det. Det er dælme en god krimi.

HETO

0

Del dette indlæg

Ja jeg ved godt at jeg virker mærkelig med det jeg siger nu. men jeg tror altså det er Nannas egen far!!

Nu har jeg så ikke set hverken, første, eller andet afsnit. Såå, hvad der egentlig er sket, det ved jeg ikke. Men de afsnit jeg har set,. og i min fornemmelse, så tror jeg det er hendes egen far.

Synes også det er underligt at han ved så mange ting om hende, som hendes egen mor ikke engang gør....

Fed krimi. En af de bedste længe. Håber den udkommer på DVD.

0

Del dette indlæg

Ja jeg ved godt at jeg virker mærkelig med det jeg siger nu. men jeg tror altså det er Nannas egen far!!

Nu har jeg så ikke set hverken, første, eller andet afsnit. Såå, hvad der egentlig er sket, det ved jeg ikke. Men de afsnit jeg har set,. og i min fornemmelse, så tror jeg det er hendes egen far.

Synes også det er underligt at han ved så mange ting om hende, som hendes egen mor ikke engang gør....

Fed krimi. En af de bedste længe. Håber den udkommer på DVD.

:thumbsupsmileyanim: Måske har du ret. Og ja, det er en af de bedste krimier længe.

0

Del dette indlæg

Min teori:

Rie er Bremers datter. Bremer har "lånt" nøglen til lejligheden, og derfor giver Rie dem tilbage til Hartman.

Jeg tror også Rie er suspekt fordi hun skaffer farmand oplysninger. Der er også derfra hun får alle sine oplysninger.

Mht. Vagn tror jeg mere det har noget at gøre med natklubben hvor Nanna arbejdede. Men jeg ved ikke lige hvordan.

En af mine kollegaer tror også på den med souschefen inde på politigården, fordi ham og Hartman ligner hinanden så meget.

HETO

Vi har da allerede mødt Ries far...? Mener bestemt at hende og Hartmann var til farens fødselsdagsreception i et af de første afsnit. Og det er altså ikke Bremer der er faren.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min teori:

HETO

Vi har da allerede mødt Ries far...? Mener bestemt at hende og Hartmann var til farens fødselsdagsreception i et af de første afsnit. Og det er altså ikke Bremer der er faren.

Det er korrekt. Jeg tog fejl. Men tror stadig der en en forbindelse mellem Rie og Bremer.

Det er spændende.

0

Del dette indlæg

Nå tøser. Har i fået set Forbrydelsen idag??

Ja, nu kan det godt være der er nogle der sidder og ryster på hovedet og siger jeg ikke er rigtig klog. Men lod i mærke til Nannas mor, da hun var på den der cafe, med ham der manden fra Krisegruppen, der sad han og fortalte om sin søn, han havde mistet, ved at en bilist i rød bil, havde ramt ham...?

Og hvem ser man senere i serien, køre i en rød bil.....?? Nannas mor. Jeg tror det er Nannas mor, der har kørt den bil den dag. For synes også hun fik meget meget mystisk, travlt med at komme væk derfra, da manden fortalte det. ( og synes i det hele taget hun opfører sig meget mærkeligt. Okay, ved godt hun har mistet sin datter, meen alligevel. )

Hvad siger i andre. Er jeg totalt langt ude eller hvad...??

Og hvem tror i NU er Nannas morder??? - jeg synes det er svært. Og nej, det er IKKE Hartman. Det ville simpelthen, være for logisk at tænke det nu.

0

Del dette indlæg

Ja, nu kan det godt være der er nogle der sidder og ryster på hovedet og siger jeg ikke er rigtig klog. Men lod i mærke til Nannas mor, da hun var på den der cafe, med ham der manden fra Krisegruppen, der sad han og fortalte om sin søn, han havde mistet, ved at en bilist i rød bil, havde ramt ham...?

Og hvem ser man senere i serien, køre i en rød bil.....?? Nannas mor. Jeg tror det er Nannas mor, der har kørt den bil den dag. For synes også hun fik meget meget mystisk, travlt med at komme væk derfra, da manden fortalte det. ( og synes i det hele taget hun opfører sig meget mærkeligt. Okay, ved godt hun har mistet sin datter, meen alligevel. )

I så fald er jeg lige så langt ude... For jeg sad og tænkte på, at alle bilerne i flyttefirmaet er røde...! Så det kunne også være faderen, han er jo også småskummel... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Øj sikke en masse tanker i har gjort jer der.... Så langt var jeg da slet ikke for igår sad vi bare og var totalt irreteret over så lidt der sker i hvert afsnit og jeg syntes slet ikke det var til at holde ud igår de cirkler rundt i det samme hmpf :biggrin: nå men jeg må jo pænt vente lige som alle andre :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den med den røde bil havde jeg slet ikke spottet, men kan godt se det nu.....hmm nanna mor reagerede meget stærkt på cafeen. Har hun måske ikke helt rent mel i posen???

Det ser jo meget sort ud for Troels, men helt ærligt så er det for oplagt at det er ham.... der er noget mystisk ved ham, men tror ikke han har myrdet Nanna. Det er bare for oplagt!!!

Og hvem har klippet ledningen over i opgangen hos Lund??? Hvem er ude efter hende??

0

Del dette indlæg

Og hvem tror i NU er Nannas morder??? - jeg synes det er svært. Og nej, det er IKKE Hartman. Det ville simpelthen, være for logisk at tænke det nu.

Tænkte også på en af flyttebilerne - men er vi så ude i en ny forbrydelse? Eller holder serien fokus på Nannas mord?

Synes stadig det ser mere og mere sort ud for Hartmann - men det ER stadig for nemt hvis det er ham. Han har jo været mistænkt fra første afsnit.

0

Del dette indlæg

Synes stadig det ser mere og mere sort ud for Hartmann - men det ER stadig for nemt hvis det er ham. Han har jo været mistænkt fra første afsnit.

Lige min ord.... tror faktisk jeg ville blive lidt skuffet, hvis det er ham.

0

Del dette indlæg

I så fald er jeg lige så langt ude... For jeg sad og tænkte på, at alle bilerne i flyttefirmaet er røde...! Så det kunne også være faderen, han er jo også småskummel... :loveboard:

Jeg tænkte også Nanna's far. Men der er jo også et eller andet mellem ham og Vagn, som moren ikke må få noget at vide om. Så gu' ved om det er de to sammen???

0

Del dette indlæg

Uha ja det er da bare fantastisk at den endelig er tilbage den serie. Og fantastisk som de kan få en til at ttro det er en ny efter hvert afsnit. Så efter dette afsnit tror jeg det måske kunne være Morten ham Hartman`s "hjælper" Ved ikke helt hvad jeg bygger min teori på, men han har jo password til Hartman`s computer. Så indtil videre holder jeg på det er ham. Men det er svært og håber alligevel lidt at jeg ikke har regnet den ud.

Mvh Linda

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer