Guest heto

Nogen der ser forbrydelsen?

110 indlæg i dette emne

Har det også lidt mærkeligt med det. Vi forstod det heller ikke helt, men vi har godt nok heller ikke fulgt med i alle afsnit. Jeg forstod ikke rigtig hvad ham politikeren havde med noget at gøre, for sådan lød det da??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også skuffet.

Hvor bliver alle politikkeren blandet ind i det.

Hvorfor har Nanna en nøgle til partilejeligheden?

Hvordan har Vagn fået fat på kampagnebilen?

Og så er jeg også skffet over at vi ikke har fået at vide hvad der efterfølgene sker med Theis og Pernille.

Og hvad var det Theis og Vagn har lavet for mange år siden????

Jeg syntes altså også at der er mange løse ender.

0

Del dette indlæg

Jeg er også skuffet.

Og så er jeg også skffet over at vi ikke har fået at vide hvad der efterfølgene sker med Theis og Pernille.

Jeg synes da også det var en lidt tam slutning - men her er nogle forklaringer, som jeg da har forstået det...

Morten Weber forsøgte at dække over at der var sket en forbrydelse i deres lejlighed, som kunne få betydning for valget. Hartman vil jo nok være en sikker mistænkt, hvis de fandt lejligheden, og han kendte jo til det billede som der var taget af Nanna og Hartmann, så han var sikker på de ville blive kædet sammen...

Man ser jo på overvågningsbåndet som forsvandt, at Jens Holck gav Nanna nøglen til lejligheden, så hun kunne mødes med hendes kæreste som hun ville stikke af med senere. Det var det vi så, da Lund fik mundaflæst hvad der blev sagt.

Nøglen til kampagnebilen fik Vagn fra lejligheden, for der havde Hartman efterladt den da han havde drukket og tog op i sommerhuset for at begå selvmord. Lund siger på et tidspunkt, at han har taget nøglen på glasbordet hvor Hartman lod den ligge.

Håber da at det her kan hjælpe med de løse ender - det kræver virkelig at man har set alle afsnittene, for der er bare så mange detaljer. Man mister i hvert tilfælde nemt noget... Der er også flere ting, hvor jeg virkelig synes at man skal tænke langt tilbage.

Man havde nok bare forventet at blive overrasket endnu engang - at det var Vagn, virker lidt som den nemme løsning :fløjt:

0

Del dette indlæg

Synes også det sidste afsnit var en tand for tam og med for mange løse ende.... Komme sådan til at tænke på når man skrev danskstil i folkeskolen og pludselig ikke kunne finde på mere og bare var nødt til at afslutte den.

En rigtig æv slutning, på en ellers god serie!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV hvor kan man føle sig skuffet..... Nu har man siddet klistret foran skærmen de sidste 20 søndage og så får man sådan en afslutning eller mangel på samme.... :fløjt: ! Jeg syntes ligssom jer andre at der var alt for mange spørgsmål og løse ender vi ikke fik svar på. SURT med sådan en MØG afslutning på en spændende serie. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg er også skuffet.

Jeg synes da også det var en lidt tam slutning - men her er nogle forklaringer, som jeg da har forstået det...

Morten Weber forsøgte at dække over at der var sket en forbrydelse i deres lejlighed, som kunne få betydning for valget. Hartman vil jo nok være en sikker mistænkt, hvis de fandt lejligheden, og han kendte jo til det billede som der var taget af Nanna og Hartmann, så han var sikker på de ville blive kædet sammen...

Man ser jo på overvågningsbåndet som forsvandt, at Jens Holck gav Nanna nøglen til lejligheden, så hun kunne mødes med hendes kæreste som hun ville stikke af med senere. Det var det vi så, da Lund fik mundaflæst hvad der blev sagt.

Nøglen til kampagnebilen fik Vagn fra lejligheden, for der havde Hartman efterladt den da han havde drukket og tog op i sommerhuset for at begå selvmord. Lund siger på et tidspunkt, at han har taget nøglen på glasbordet hvor Hartman lod den ligge.

Håber da at det her kan hjælpe med de løse ender - det kræver virkelig at man har set alle afsnittene, for der er bare så mange detaljer. Man mister i hvert tilfælde nemt noget... Der er også flere ting, hvor jeg virkelig synes at man skal tænke langt tilbage.

Man havde nok bare forventet at blive overrasket endnu engang - at det var Vagn, virker lidt som den nemme løsning :fløjt:

Jamen jeg har sørme set alle afsnittende.

Men hvordan har Nanna kontakt til lejeligheden???? Og hvordan kender hun JH??

Noget helt andet er, hvis jeg var Theis havde jeg også skudt ham på stedet!!!!!!

Redigeret af heto
0

Del dette indlæg

Er de egentlig ikke allerede i gang med at lave flere afsnit?

Synes da i hvert fald at jeg mangler nogle svar..

Vil give alle jer andre helt ret, det var godt nok for nem en afslutning.. Forventede en masse sammenkoblinger, men fik bare Vagn... Det var for nemt!

0

Del dette indlæg

Det lidt sjovt det i siger, for det er lige nødagtige hvad mine forældre sagde om serien at der var for mange åben spørgsmål, der ikke kunne nås at blive besvaret.

har ikke selv set den, men jeg kan forstå at det var godt at jeg ikke gjorde det, da jeg vil noget skuffet over slutning.

:fløjt: louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil give alle jer andre helt ret, det var godt nok for nem en afslutning.. Forventede en masse sammenkoblinger, men fik bare Vagn... Det var for nemt!

Jeg mener også at have hørt at de er igang med at producere flere afsnit.

Kan bare ikke huske hvor jeg har hørt det.

0

Del dette indlæg

Jeg er også skuffet.

Jamen jeg har sørme set alle afsnittende.

Men hvordan har Nanna kontakt til lejeligheden???? Og hvordan kender hun JH??

Noget helt andet er, hvis jeg var Theis havde jeg også skudt ham på stedet!!!!!!

Holk havde en affære med Nanna og brugte parti lejligheden til at mødes med hende og derfor var hendes pas endt i den og derfor tog hun op i lejligheden den pågældende aften for hun skulle bruge det når hun ville stikke af med Amir

og billedet af hende og hartman er taget da Nanna vandt en medalje i noget sport flere år forinden og derfor kunne han ikke huske at han skulle ha´kendt hende og det ville ha virket mistænktsomt

Jeg mener også at have hørt at de er igang med at producere flere afsnit.

Kan bare ikke huske hvor jeg har hørt det.

De er ikke igang med at lave nye afsnit... De sage i aften showet at forfatteren er ved at "komme" sig oven på hele forløbet men at han har udtrykt at han gerne vil lave nye afsnit og når og hvis han gør det så er DR1 med på den igen men det bliver aller tidligst i 2009

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer