Guest heto

Nogen der ser forbrydelsen?

110 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:biggrin: Ja det var noget af et afsnit at gå glip af igår kors der var spænding på fra start til slut :bestwishes: så det skal blive spændende hvad det ender med om to uger det kan ende med hvad som helst...... Jeg er holdt op med at gætte for det er helt umuligt :rolleyes:
0

Del dette indlæg

Kan i huske at Amir, fortalte Meyer og Lund, at der var en i rødt flyttemands tøj, der havde set dem, dengang de skulle rejse...??

- Det er da hem Leon, der har set dem. Han har så sladret videre til faderen, hvor han jo også arbejdede for dengang, og så har faderen efterfølgende slået hende ihjel....

Det er stadig den teori jeg har. Jeg VIL fastholde min teori, meen om den er rigtig. Det vil tiden jo så vise.

Men må nok indrømme at afsnittet i aftes var spændende. TAK for det....! synes de sidste par afsnit, har været noget " døde ".

Men hvorfor ligger Nannas pas lige præcis, i familiens nye hus...? Der er mange ting der skal falde på plads, og hvordan kommer rådhuset ind i al den ballade her...?? - Det er det jeg har sværest ved at forstå. Nå men godt, at det så snart er slut. Så er jeg da fri for at tænke mere over det. Selvom det vil blive en savnet serie...!

Og hvad skal vi så snakke om, mandag morgen på arbejdet.....?? tsk tsk

0

Del dette indlæg

Så er der kun lidt over to timer til! :denmarkflag:

"Politiets eftersøgning af den mistænkte og forsvundne taxachauffør tager en ny drejning, mens problemerne tårner sig op for Sarah på alle fronter. Troels og Bremer mødes i valgkampens sidste direkte tv-debat, som udvikler sig uventet og voldsomt. Samtidig er Troels helt i vildrede om, hvad der sker omkring ham på rådhuset. Theis og Pernille er på vej til at flytte ind i det nye hus - men der er noget helt galt. "

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå tøser hvad siger i så? Jeg holder stadig på at det er nannas far. Han har da fjernet passet derned fra, efter at sønnen så det sidst, for der var han jo i huset sammen med sin far og mor. Og jeg synes da også Theis virkede underlig idag, da Vagn fortalte om hvad deres søn havde sagt, han blev ligesom hidsig, og affejede det meget kraftigt.

Og den trøje Vagn havde på med sara jevo `84, er da en han har fået eller lånt af Theis.

Men så kommer der det med Rådhuset. Det har jeg bare ikke fattet, hvordan de er i søgelyset. Ved ikke om jeg har misforatået noget....? Eller bare er dum, for jeg forstår det ikke.

Det var lidt herfra. Hvad siger i...??

Hilsen

Ea

PS. Glæder mig iøvrigt til sidste afsnit på søndag, så er det ovre med gætterierne.

Hæ, får man en præmie, hvis man gærtter rigtigt.??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVOR KIKSET VAR DET AFSNIT LIGE!!!

Lund bliver anholdt i ført sin brune sweater og sin sorte jakke. Da hun skal løslades og får udleveret sig tøj igen er det den hvide sweater og hendes blå regnjakke hun ifører sig!!!

Og under politikerdebatten sidder Hartmanns slips skævt - næste klip hvor de er tilbage på ham sidder det lige og sådan frem og tilbage - skævt-lige-skævt-lige

...ja kald mig bare en nørd, men den slags bemærker jeg altså! Der er vidt en tøjdame på settet, der ikke har gjort sit arbejde ordentligt :wacko:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVOR KIKSET VAR DET AFSNIT LIGE!!!

Lund bliver anholdt i ført sin brune sweater og sin sorte jakke. Da hun skal løslades og får udleveret sig tøj igen er det den hvide sweater og hendes blå regnjakke hun ifører sig!!!

Og under politikerdebatten sidder Hartmanns slips skævt - næste klip hvor de er tilbage på ham sidder det lige og sådan frem og tilbage - skævt-lige-skævt-lige

...ja kald mig bare en nørd, men den slags bemærker jeg altså! Der er vidt en tøjdame på settet, der ikke har gjort sit arbejde ordentligt :wacko:

:shopping::):boohoo:

Hold da op Fru pettitesse.

Jeg syntes at jeg var helt opslugt af serien, så jeg lod ikke mærke til at der har været uheldige tøj/sceene skift.

Mht. Lunds tøj - kan (ex)kæresten ha taget det med til hende :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Tøser. Vi er laaaaaaaaaangt bagefter. Inde på søstersiden, der er de oppe på 40 sider, af deres teorier. ha ha

Og de har faktisk nogle meget gode emner nogel af dem.

Der er faktisk en del der mener at det er faren. Eller faren og Vagn.

Og der er mange der mener at Morten fra Rådhuset og Vagn kender hinanden, og de evt har været sammen om det, for hvordan skulle Rådhuset ellers være blandet ind i det...? tsk tsk.

Sjovt så meget, den serie, kan fylde hos os alle.

Men kan du komme til det, så slå et smut ind på babyklar, og læs deres teorier.

HOV forresten. De mener også derinde, at Troels Hartmann og Sarah får en affære sammen. Eller et forhold.

Meen, det ser vi jo på søndag TIL ÅRETS SIDSTE AFSNIT.

Ps. serien kører da ikke helt til 2008 vel...?? det snakker de nemlig også meget om på søstersiden.

Knus herfra

0

Del dette indlæg

PIS glemte at se den i går, men jeg kan da hører at morderen ikke er blevet afsløret endnu og spekulationerne ikke har fået en ende.

Må sætte en rød sløjfe på min pegefinger så jeg husker det på søndag.

Skal altså vide hvem der myrdede Nanna.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PIS glemte at se den i går, men jeg kan da hører at morderen ikke er blevet afsløret endnu og spekulationerne ikke har fået en ende.

Du kan jo altid downloade gårsdagens afsnit fra DRs hjemmeside og se det på din computer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du kan jo altid downloade gårsdagens afsnit fra DRs hjemmeside og se det på din computer :thumbsupsmileyanim:

Hvorfor tænkte jeg ikke på det???

God ide!!

0

Del dette indlæg

Ja det er godt nok spændende nu... jeg har helt opgivet at spekulere i hvem der er morderen... men det er da helt klart at man nu skal tro at det er Vagn, men som I siger hænger det ikke sammen med alt det politiske... vi må bare vente og se.. måske kommer der en helt ny ind i feltet på næste søndag... hehe

Glæder mig til at se slutningen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

PS. Glæder mig iøvrigt til sidste afsnit på søndag, så er det ovre med gætterierne.

Hey!

Hvad med at oprette en afstemning om hvem morderen kan være under Meningsmålinger ? Så kan vi se hvor mange der mener hvad

(det skal bare ikke være mig der opretter tråden, hver gang jeg prøver går det galt!) Så hvem melder sig frivilligt til at oprette sådan en tråd ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey!

Hvad med at oprette en afstemning om hvem morderen kan være under Meningsmålinger ? Så kan vi se hvor mange der mener hvad

(det skal bare ikke være mig der opretter tråden, hver gang jeg prøver går det galt!) Så hvem melder sig frivilligt til at oprette sådan en tråd ?

SUPER GOD IDE!!!!!!

Men det skal nok heller ikke være mig der gør det. Er en total spade til det;-)

0

Del dette indlæg

Hey!

SUPER GOD IDE!!!!!!

Men det skal nok heller ikke være mig der gør det. Er en total spade til det;-)

Ja jeg har så oprettet en afstemning. Meen jeg havde først BAGEFTER set hvordan man egentlig " rigtig" satte en afstemning op.

Og sådan har jeg så ikke gjort. tsk tsk.

Men nu må vi se, det kan jo være folk alligevel, går ind og skriver noget.

Ea

0

Del dette indlæg

ØHH er TOTALT skuffet.

Hvad fanden var det for en slutning?? Jeg sidder her, med et meget mærkeligt indtryk, og tænker....øhh, nå men så kommer afslutningerne på alle de andre løse tråde på søndag.

Men det gør de jo ikke.

Tror at denne slutning bliver haglet ned i aviserne imorgen. Og det er da KUN med rette.

Jeg er eddermame skuffet.

Hvad siger i andre...??

0

Del dette indlæg

ØHH er TOTALT skuffet.

Hvad fanden var det for en slutning?? Jeg sidder her, med et meget mærkeligt indtryk, og tænker....øhh, nå men så kommer afslutningerne på alle de andre løse tråde på søndag.

Men det gør de jo ikke.

Tror at denne slutning bliver haglet ned i aviserne imorgen. Og det er da KUN med rette.

Jeg er eddermame skuffet.

Hvad siger i andre...??

Jeg er ganske enig... sidder også med en meget skuffet følelse...

Hvordan kunne Vagn Skærbæk - en simpel flyttemand - få fyret politichef Buchardt i afsnit 10? Buchardt taler om at han er "blevet offer for noget politisk svineri" (han blev fyret for at have slettet et nummer i Nannas mobil) - hvordan hænger det sammen med en simpel flyttemand???

Og hvor var forbindelsen mellem Nanna-mordet og mordet på Mette Hauge? Da Vagn tilstod, var der ikke et ord om Mette Hauge, tværtimod tilstod han en forbrydelse som INGEN forbindelse havde til det 15 år gamle mord...

Det er sgu en om'er DR....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer