Guest heto

Nogen der ser forbrydelsen?

110 indlæg i dette emne

Ja, jeg er så overbevist om at ham Holck IKKE er morderen.

Jeg er stadig sikker på at nannas far, har noget med det at gøre. Synes begge hendes forældre, virker MEGET MEGET mærkelige.

Især, er hendes fars opførelse mystisk. Hvorfor vil han ikke stille op til interview med fjernsynet i første omgang; hvorfor rydder HAN hendes værelse alene, og hvorfor greb han ikke ind, da han vidste at hans datter arbejde på en natklub?

Hmm, måske mosteren også er involveret...??

En anden ting er, jeg tror der var flere om at myrde nanna. Hvorfor jeg har den teori, det ved jeg ikke. men har det bare på fornemmelsen. ( lidt fordi Holck, nåede at sige at hun var en Flink dame ). Det kan jo tyde på at hun havde flere på een gang!! - Og lige pludselig har hun ville afslutte forholdet til dem alle, og så har det taget overhånd...!

Men hvem ved...?

Men jeg tror ikke man skal lede efter morderen i Rådhuset.

Det kan jo også være en udefra.

Lund`s kæreste, eller hendes kollega. ( kan ikke huske hvad han hedder ). Eller muligvis politidirektøren. For HAN er da også mystisk.

Der er bare een ting jeg ikke helt har fået fat i. Hvordan spiller den halskæde ind i billedet?

Jeg kan godt se der er en sammenhæng med at de myrdede piger, har den sammen halskæde på. Men gad vide, hvor den kommer fra oprindeligt.

Nå, men spændende bliver det da. Selvom jeg synes afsnittet igår, var noooget tyndt. Og synes også efterhånden den bliver langtrukken.

Tænk, der er stadig fem afsnit tilbage. - Så vi kan jo alle blive enige om, at sagen ikke er opklaret endnu.

Det er min teori- hvad siger i piger, er jeg helt hen i vejret??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ene afsnit tror jeg det ene og det andet afsnit tror jeg det andet. Kan ikke rigtig finde ud af hvem jeg skal holde på er morderen.

Men havde en lille indskydelse til min kære mand da vi så sidste afsnit - kan hende Mette være Rie? Var et totalt langt ude skud, men det slog mig pludselig. Rie er jo også lidt mystisk engang imellem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÆV-ÆV-ÆV.

Jeg gik glip af afsnittet i søndags. Jeg har været inde på dr´s hjemmeside for at prøve om jeg kunne se det der. Min mit gammelt lort af en computer vil ikke vise det.

Er der nogen der gider at give mig et udførligt referat.

Heto

Hejsa

ville bare lige fortælle at den bliver genudsendt idag kl 23.45 og den er rigtig god.

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

ÆV-ÆV-ÆV.

Jeg gik glip af afsnittet i søndags. Jeg har været inde på dr´s hjemmeside for at prøve om jeg kunne se det der. Min mit gammelt lort af en computer vil ikke vise det.

Heto

Hejsa

ville bare lige fortælle at den bliver genudsendt idag kl 23.45 og den er rigtig god.

Hilsen Camilla

Ja, det er jeg klar over.Men det er altså langt over min sengetid, da jeg står op kl. 5.45.

Så please, er der nogen der gider at opdatere mig.

VH Heto

0

Del dette indlæg

ÆV-ÆV-ÆV.

Heto

Hejsa

Hilsen Camilla

Ja, det er jeg klar over.Men det er altså langt over min sengetid, da jeg står op kl. 5.45.

Så please, er der nogen der gider at opdatere mig.

VH Heto

Jeg kunne godt se afsnittet fra i søndags da jeg var derinde igår...

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Nu er jeg overbevist om at vi ikke får at vide før i sidst afsnit - og garanteret i de sidste minutter- hvem morderen er...... Der sker jo nogle nye ting hver gang og nye personer dukker op.

Tror nu at morderen er en vi har stiftet bekendtskab med fra afsnit 1...... Borgmesteren eller Vagn er mit bud indtil på søndag.

Forfatterne til denne her serie har da opnået fuldstændig at skjule hvem morderen er, men synes nu at starten af afsnittene er liiiiiiiiiiiiiidt langtrukne efterhånden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg overbevist om at vi ikke får at vide før i sidst afsnit - og garanteret i de sidste minutter- hvem morderen er...... Der sker jo nogle nye ting hver gang og nye personer dukker op.

Tror nu at morderen er en vi har stiftet bekendtskab med fra afsnit 1...... Borgmesteren eller Vagn er mit bud indtil på søndag.

Forfatterne til denne her serie har da opnået fuldstændig at skjule hvem morderen er, men synes nu at starten af afsnittene er liiiiiiiiiiiiiidt langtrukne efterhånden.

Ja lang trukne det er da helt vildt som de kan cykle rundt om den samme ting i det meste af et afsnit.... Nå men lige så snart man tror man har regnet ud hvem der er morder så kommer der bare en ny person ind i serien så ham den nye taxa/flytte chaufør er godt nok mystisk og ham tror jeg mere på end nogen anden ihvertfald ikke hendes far

0

Del dette indlæg

Ja lang trukne det er da helt vildt som de kan cykle rundt om den samme ting i det meste af et afsnit.... Nå men lige så snart man tror man har regnet ud hvem der er morder så kommer der bare en ny person ind i serien så ham den nye taxa/flytte chaufør er godt nok mystisk og ham tror jeg mere på end nogen anden ihvertfald ikke hendes far

Og selvom jeg synes den er lidt lang trukken sidder jeg klistret til skærmen søndag kl. 20..... er nødt til at vide hvem det er og der er gået lidt sport i at gætte hvem det er hjemme hos os. Totalt åndsvagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Og selvom jeg synes den er lidt lang trukken sidder jeg klistret til skærmen søndag kl. 20..... er nødt til at vide hvem det er og der er gået lidt sport i at gætte hvem det er hjemme hos os. Totalt åndsvagt :cheerleader3:

-HAHA- Ja vi sidder også troligt og venter til at klokken slår 20 hver søndag det var faktisk også en fejl -HAHA- at vi kom til at se den en søndag hvor der ikke var andet og nu ja så er vi hooked og bliver NØD til at se resten og vi gætter også på livet løs og det mest komiske af det hele er at det er en ny hver søndag der ender ud med titlen som Nanna´s morder :) så vi er også spændte

0

Del dette indlæg

Ja. taxachaufføren er det så IKKE. DET er da al for oplagt. Og med 4 afsnit igen.... så nej! - Jeg holder stadig på at det er hendes far.

Måske er det ikke ham der hat myrdet hende, men han har været med til det.

Og hvad med hem der Akim... ( var det ikke det han hed ) ?? - Nannas kæreste

Jeg tror han er med i det, sammen med nannas far. For de kender jo hinanden i forvejen.

Det er bare min teori. Meen, vi får se.

Selvom jeg også synes at den er meget langtrukken, nu. Ikke bare afsnittene, men hele serien

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror helt sikkert at det er den nye taxa chauffør der er morderen, især hvis det skal passe med seriemorder profilen... + det at der er set en rød flyttemand... det kan ikke være Amir eller hans far med den fokus der er på udlændinge (Mohammedkrise osv.) det tror jeg ikke DR tør!!! og jeg tror heller ikke at det er faderen...

0

Del dette indlæg

Ja jeg har fra et af de første afsnit troet at det er Vagn (flyttemand i nanna's far's firma) han virker meget nervøs hele tiden.

men nu må vi jo se hvad der sker...

Det må være en af de personer som har været med fra start for ellers har DR sgu brugt for mange penge på den *S*

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Jeg er stadig i vildrede. Aner det simpelthen ikke - der kommer en ny mulig teori for hvert afsnit. Jeg tror måske at det med den nye chauffør, som man til sidst i afsnittet så tage en rød flytte kedeldragt på, er for at forvirre os. Måske - men hvem ved - der kommer uden tvivl en uventet drejning på søndag.

Men jeg må indrømme, at jeg ikke synes den er helt så god som jeg gjorde i starten. Det er som om plottet i filmen nu har fået et helt andet omdrejningspunkt end den havde til at starte med.

Ikke desto mindre sidder jeg klistret foran skørmen på søndag, ingen tvivl om det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er stadig i vildrede. Aner det simpelthen ikke - der kommer en ny mulig teori for hvert afsnit. Jeg tror måske at det med den nye chauffør, som man til sidst i afsnittet så tage en rød flytte kedeldragt på, er for at forvirre os. Måske - men hvem ved - der kommer uden tvivl en uventet drejning på søndag.

Men jeg må indrømme, at jeg ikke synes den er helt så god som jeg gjorde i starten. Det er som om plottet i filmen nu har fået et helt andet omdrejningspunkt end den havde til at starte med.

Ikke desto mindre sidder jeg klistret foran skørmen på søndag, ingen tvivl om det.

Der går virkelig sport i at gætte hvem det er og når nu jeg har set det fra start skal jeg fandme og se hvem der er morderen!!!

0

Del dette indlæg

Arh altså når de kunne bruge et helt afsnit på stort set ingen ting så kan de godt bruge de sidste afsnit på at få fat på ham taxa chaufføren for det er ham det er jeg 100% sikker på.... men hvis de andre afsnit har været laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang trukne så ved ikke hvad jeg skal kalde denne søndags afsnit det var bare mega laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaang trukken..... til tider en smule kedelig hi hi

0

Del dette indlæg

Arh altså når de kunne bruge et helt afsnit på stort set ingen ting så kan de godt bruge de sidste afsnit på at få fat på ham taxa chaufføren for det er ham det er jeg 100% sikker på.... men hvis de andre afsnit har været laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang trukne så ved ikke hvad jeg skal kalde denne søndags afsnit det var bare mega laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hørt hørt...... gad ikke engang at gætte hvem det nu kunne være..... så keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang trukken var den virkelig.

0

Del dette indlæg

Hørt hørt...... gad ikke engang at gætte hvem det nu kunne være..... så keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang trukken var den virkelig.

Hvorfor bliver i så ved med at se det????? :thumbsupsmileyanim:

Der er vel ingen der tvinger jer :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::boohoo: Eller hvad????

Hvis i syntes den er så kedelig og langtrukken, må i da kunne finde på noget bedre at tage jer til. Feks. bruge mere tid på BK.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hørt hørt...... gad ikke engang at gætte hvem det nu kunne være..... så keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang trukken var den virkelig i søndags.

Hvorfor bliver i så ved med at se det????? :thumbsupsmileyanim:

Der er vel ingen der tvinger jer :thumbsupsmileyanim::denmarkflag::boohoo: Eller hvad????

Hvis i syntes den er så kedelig og langtrukken, må i da kunne finde på noget bedre at tage jer til. Feks. bruge mere tid på BK.

Synes altså bare det sidste afsnit var langtrukken - det virkede som om de bare skulle trække tiden ud i søndags.

Alle serie der kører over en længere periode har jo kedelige afsnit. Det er noget af en udfordring at lave en serie der bare fanger alle, hver gang.

0

Del dette indlæg

Jeg har en teori.

Leon Frevert (taxi/flyttemand) slå pigen for 15 år siden ihjel.

Det ved Bremer. Bremer slog Nanna ihjel. Men har fået Leon til at skaffe hende afvejen, fordi han har noget på ham.

Bremer har noget på den nye politichef. Derfor skulle den gamle politichef skaffes afvejen, for at den nye politivhef kan hindre Lund & Mayer opklare mordet.

Om det er rigtigt, ved jeg ikke.

Men det er da en teori.

Heto

0

Del dette indlæg

Jeg har en teori.

Leon Frevert (taxi/flyttemand) slå pigen for 15 år siden ihjel.

Det ved Bremer. Bremer slog Nanna ihjel. Men har fået Leon til at skaffe hende afvejen, fordi han har noget på ham.

Bremer har noget på den nye politichef. Derfor skulle den gamle politichef skaffes afvejen, for at den nye politivhef kan hindre Lund & Mayer opklare mordet.

Om det er rigtigt, ved jeg ikke.

Men det er da en teori.

Heto

Synes det lyder meget interessant... Har ikke set hele serien, kun lidt i starten, og så de sidste 3-4 afsnit.. Og synes egentlig også der er noget muldent ved ham politichefen.. Synes din teori lyder rimelig.. tænke tænke... Nå, vi må vente to uger endnu... ;)

0

Del dette indlæg

Tror politichefen sköd Meyer!! Ham der sköd havde sorte handsker på, politichefen havde et par sorte handsker i hånden da han kom til hospitalet. Han var jo tilsyneladende også på eller i närheden af hospitalet da Meyer döde helt pludseligt...

0

Del dette indlæg

Jeg må simpelthen opgive at finde ud af hvem der er morderen...

Hver evig eneste gang, jeg synes jeg har regnet den ud, så sker det et eller andet jeg ikke har regnet med... Det er en kanon spændende serie, og jeg sidder klistret til skærmen hver søndag.

Men en ting jeg ikke forstår - HVORFOR har Lund aldrig en lygte med??? Det er sku da bare for spooky nogle gange.... :bestwishes:

Jeg er ret sikker på at hverken faren eller Vagn er indblandet - men hvad er der med ham politichefen??? Han er noget lumsk..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer