ying

Min deeeejlige kjole...

115 indlæg i dette emne

I dag havde jeg fornøjelsen af at prøve kjoler hos Lucca Bride i Sindal... Og det endte altså med, at jeg har valgt at købe denne her model Amanda... :) I kan se hele den lange kjoleberetning i min tråd... Der er masser af billeder!

post-25361-1191348146.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag havde jeg fornøjelsen af at prøve kjoler hos Lucca Bride i Sindal... Og det endte altså med, at jeg har valgt at købe denne her model Amanda... :) I kan se hele den lange kjoleberetning i min tråd... Der er masser af billeder!

Hejsa

Den er simpelhen henrivende. Du bliver en meget smuk brud.

Tillykke med den. :)

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh hvor er den flot. Du bliver en meget smuk brud :)

Må jeg spørge hvordan oplevelsen var hos Lucca Bride i Sindal. Jeg har nemli tid til kjoleprøvning der på lørdag, og glæder mig helt vildt ;)

Knus Nymann

Hos Lucca Bride får du verdens bedste service.. Det er simpelthen så behageligt et sted at være.. De får dig til at føle dig som om du er verdens navle og den smukkeste brud i verden. GLÆD DIG!! :)

Må jeg spørge, hvor du er fra? Jeg er jo født og opvokset i Sindal, og bor i Hjørring nu... kan næsten regne ud, at du også er nordjyde....? eller...?

0

Del dette indlæg

Nej ikke just nordjyde, jeg bor i Thisted, så det er vist thybo kategorien jeg hører under :) Jeg har set et billede af en kjole fra Lucca Brides 2008 kollektion på deres hjemmeside, og den måtte jeg bare prøve..... selvom jeg først skal giftes 2. aug. 08. Så jeg ringede og spurgte om de havde fået den i butikken, og det havde de, så afsted det går på lørdag...... så må vi jo se om figuren passer til kjolen, eller de har nogle helt andre ideer??

Jeg har hørt priserne ligger i den dyre ende, passer det :) ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej ikke just nordjyde, jeg bor i Thisted, så det er vist thybo kategorien jeg hører under :) Jeg har set et billede af en kjole fra Lucca Brides 2008 kollektion på deres hjemmeside, og den måtte jeg bare prøve..... selvom jeg først skal giftes 2. aug. 08. Så jeg ringede og spurgte om de havde fået den i butikken, og det havde de, så afsted det går på lørdag...... så må vi jo se om figuren passer til kjolen, eller de har nogle helt andre ideer??

Jeg har hørt priserne ligger i den dyre ende, passer det :) ???

Jeg tror de fleste kjoler ligger omkring 10.000... Det er nok mest mellem 7.000 og 13.000 tror jeg.. Men det er VIRKELIG god kvalitet! Kan anbefale dem kraftigt.. Min veninde købte kjole der sidste år, og hendes oplevelse var også super! Hvad er det for en model du har kig på?

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DU ER SMUK !!!!!!!!!!!
WOOOW :bearhug:

Utrolig flot kjole.... og du ser fortryllende ud den.

Maria.

Taaak! :)

Hvor er I bare søde!!! Kan heller ikke få den ud af mit hoved... Ligeså snart Christian er væk sidder jeg bare og glor på billederne... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Tidligere på aftenen var jeg inde og kigge i din tråd på de forskellige kjoler du prøvede og som du selv siger så er de alle smukke men den du valgte gør bare lige det sidste og jeg forstår dit valg det er virkelig en smuk kjole til dig :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Tidligere på aftenen var jeg inde og kigge i din tråd på de forskellige kjoler du prøvede og som du selv siger så er de alle smukke men den du valgte gør bare lige det sidste og jeg forstår dit valg det er virkelig en smuk kjole til dig :balloons:
Iiiiiiiiiiiiiih, hvor er du fin!

:b223: Den kjole klæder din flotte figur rigtig godt! :bed:

- og på bryllupsdagen bliver der ikke et øje tørt! Du bli'r så smuk! -HAHA-

Hovsa, fik da aldrig sagt tak for de søde ord! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så har jeg været i min kjole igen! :balloons: Jeg ville denne gang forsøge at finde noget tilbehør (slør og diadem), så det kommer der også et par billeder af..

Først lige et par stykker i helfigur! Kjolen jeg prøvede første gang var en 34'er, så den var en lille smule for lille.. Samtidig var den med lynlås i ryggen, og jeg vil så gerne have snøre.. Og den eneste med snøre de havde var en 38'er, og det er alt for stort til mig. Derfor er min kjole pt noget for stor, så det må I lige se bort fra... Der er sat godt med nåle i ryggen for at stramme den ind... :thumbsupsmileyanim:

post-25361-1201520021.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer