Ghettognu

Er du på facebook?

50 indlæg i dette emne

Hejsa

Nu har jeg endelig, efter mange "requests", bevæget mig ind på Facebook.

Jeg har fundet en masse gamle (og nye) venner derinde, og det er super hyggeligt at "støde på folk" igen og se hvad de laver nu. Og så kom jeg til at tænke på om nogen af jer er derinde?

Jeg er at finde under Anne Halkjær Johnsson, hvis nogen af jer skulle have lyst til at lede efter mig.

- og jeg kan da ikke være den eneste Zilla derinde, kan jeg?

/Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope, du er ikke alene ;)

Jeg er at finde som Louise Houmøller Olesen, ogjeg har fundet en masse folkeskole og gymnasievenner - det er super hyggeligt ;)

Jep, har også lige fundet et par andre Zilla'er via din venneside. Tænkte nok der var flere! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Øøøøhhh... :cheerleader3:-HAHA- Nu ved jeg jo godt at jeg ikke lige er "den skarpeste ske i skuffen" :kiss::( .... Men hvad pokker er facebook????? :blink::pokey: Har aldrig hørt om begrebet før... Måske det bare ikke er nået her ud på "bøh-landet" hvor jeg bor!?!? Kan I forklare en uvidende om hvad det er!?!? -Bare sådan fordi jeg er nysgerrig... :thumbsupsmileyanim:

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øøøøhhh... -HAHA-:kiss: Nu ved jeg jo godt at jeg ikke lige er "den skarpeste ske i skuffen" :(:blink: .... Men hvad pokker er facebook????? :pokey::pokey: Har aldrig hørt om begrebet før... Måske det bare ikke er nået her ud på "bøh-landet" hvor jeg bor!?!? Kan I forklare en uvidende om hvad det er!?!? -Bare sådan fordi jeg er nysgerrig... :cheerleader3:

Anne

Det er et internet-forum, hvor man kan holde kontakten ved lige med folk man ikke ser så tit (hvis man overhovedet ser de mere). Ved ikke hvad tanken oprindelig var med det, men jeg synes det er fantasisk at jeg kan gå ind og finde folk fra min gamle gymnasieklasse, mit GLO-arbejde osv., som jeg ike har talt med i flere år, og så se at nu er de gift, startet på den uddannelse de altid snakkede om osv. :thumbsupsmileyanim:

...at jeg så også er blevet fundet derinde af "Klister-Kristian", ham der altid hang op ad mig fordi han synes vi skulle kysse på hinanden, det må så bare være en af de "bivirkninger" man må tage med.

/Anne

0

Del dette indlæg

Øøøøhhh... :blink::pokey: Nu ved jeg jo godt at jeg ikke lige er "den skarpeste ske i skuffen" :pokey::hug: .... Men hvad pokker er facebook????? :):griner:- Har aldrig hørt om begrebet før... Måske det bare ikke er nået her ud på "bøh-landet" hvor jeg bor!?!? Kan I forklare en uvidende om hvad det er!?!? -Bare sådan fordi jeg er nysgerrig... :cheerleader3:

Anne

Det er et internet-forum, hvor man kan holde kontakten ved lige med folk man ikke ser så tit (hvis man overhovedet ser de mere). Ved ikke hvad tanken oprindelig var med det, men jeg synes det er fantasisk at jeg kan gå ind og finde folk fra min gamle gymnasieklasse, mit GLO-arbejde osv., som jeg ike har talt med i flere år, og så se at nu er de gift, startet på den uddannelse de altid snakkede om osv. :thumbsupsmileyanim:

...at jeg så også er blevet fundet derinde af "Klister-Kristian", ham der altid hang op ad mig fordi han synes vi skulle kysse på hinanden, det må så bare være en af de "bivirkninger" man må tage med.

/Anne

Hold da op!! -HAHA- Det må jeg prøve.... Slog lige op på facebook.dk, men det virkede ikke rigtig.... har du et link!?!? :( Er jo ikke ligefrem sådan den helt store haj til det her internet noget..... :kiss:

Anne

0

Del dette indlæg

Øøøøhhh... :blink::pokey: Nu ved jeg jo godt at jeg ikke lige er "den skarpeste ske i skuffen" :pokey::hug: .... Men hvad pokker er facebook????? :):griner:- Har aldrig hørt om begrebet før... Måske det bare ikke er nået her ud på "bøh-landet" hvor jeg bor!?!? Kan I forklare en uvidende om hvad det er!?!? -Bare sådan fordi jeg er nysgerrig... :cheerleader3:

Anne

/Anne

Hold da op!! -HAHA- Det må jeg prøve.... Slog lige op på facebook.dk, men det virkede ikke rigtig.... har du et link!?!? :( Er jo ikke ligefrem sådan den helt store haj til det her internet noget..... :kiss:

Anne

Det er fordi det er en amerikansk hjemmeside (hvilket vil sige at du også kan finde venner i udlandet, hvis du har sådan nogle :hug: ), så det hedder facebook.com

God fornøjelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVordan pokker kan man se andres profiler???

Jeg har fundet en som jeg har gået i klasse med, eller det tror jeg i hvert fald, men hvordan ser jeg hendes profil eller side, så jeg kan være heelt sikker???

Det er ikke alle, hvis profil man kan se derinde.. Du kan vælge at gøre det sådan, at det kun er dem du har godkendt som venner, der kan se din profil, andre kan kun se dit navn og dit profil billede..

Hvis hendes navn står med sort, kan du ikke se hendes profil, står det med blåt, trykker du bare på navnet og så kommer du ind på hendes side.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

HVordan pokker kan man se andres profiler???

Jeg har fundet en som jeg har gået i klasse med, eller det tror jeg i hvert fald, men hvordan ser jeg hendes profil eller side, så jeg kan være heelt sikker???

Det er ikke alle, hvis profil man kan se derinde.. Du kan vælge at gøre det sådan, at det kun er dem du har godkendt som venner, der kan se din profil, andre kan kun se dit navn og dit profil billede..

Hvis hendes navn står med sort, kan du ikke se hendes profil, står det med blåt, trykker du bare på navnet og så kommer du ind på hendes side.. -HAHA-

Ahhh ok, :cheerleader3:

Mange tak for hjælpen, så skriver jeg ski til hende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er at finde som Louise Houmøller Olesen, ogjeg har fundet en masse folkeskole og gymnasievenner - det er super hyggeligt ;)

Jep, har også lige fundet et par andre Zilla'er via din venneside. Tænkte nok der var flere! :thumbsupsmileyanim:

Jeps - du fandt mig ;)

Anna "Irishbride" oprettede en tråd magen til denne for en måneds tid siden - det var der jeg første gang hørte om facebook....

0

Del dette indlæg

Jep, har også lige fundet et par andre Zilla'er via din venneside. Tænkte nok der var flere! :cheerleader3:

Jeps - du fandt mig ;)

Anna "Irishbride" oprettede en tråd magen til denne for en måneds tid siden - det var der jeg første gang hørte om facebook....

Jeps - nikker bekræftende. Det gjorde jeg.

Jeg er at finde som Anna Larsen - og det er nemmelig superhyggeligt. Sikke en masse mennesker jeg har "fundet" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er som Christina Elbech Jakobsen... :-)

Tænkte nok at det var en herinde fra da jeg så et navn jeg ikke lige kunne genkende. :-)

hehe ja jeg tog mig lige den frækhed og tilføje dem jeg kunne..

men har ikk lige fået alle i denne tråd tilføjet da der findes flere mennesker med samme navn?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte nok at det var en herinde fra da jeg så et navn jeg ikke lige kunne genkende. :-)

men har ikk lige fået alle i denne tråd tilføjet da der findes flere mennesker med samme navn?!

Det er mig med dykkermasken på Ghettognus facebook-venneliste :thumbsupsmileyanim: (lidt i stil med mit tidligere avatarbillede ;) )

0

Del dette indlæg

Jeg kan slet ikke komme ind uanset, hvilket password jeg vælger... Øhh!! Hvorfor ikke, er der mon nogle der kan svare på det?

Knus herfra

Har du oprettet en profil? Altså klikket ind på "sign up" første gang du kommer på siden? Så burde det da virke...

0

Del dette indlæg

Det er mig med dykkermasken på Ghettognus facebook-venneliste :cowsleep: (lidt i stil med mit tidligere avatarbillede ;) )

arrrrgh du er fundet ;P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er mig med dykkermasken på Ghettognus facebook-venneliste :cowsleep: (lidt i stil med mit tidligere avatarbillede ;) )

arrrrgh du er fundet ;P

Ja, det fandt jeg ud af :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer