gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Hovsa, der er godt nok gang i din tråd :thumbsupsmileyanim:

Ærgerligt at billederne er så små. Det er meget svært at se din makeup

Jeg ved det. Men kan desværre ikke lave dem større, uden at de bliver utydelige. De er taget med en mobiltelefon..

Åh, så er det jo klart nok. Det er der jo ikke noget at gøre ved. Manden har jo også nedlagt veto, så du skal vel slet ikke bruge det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ærgerligt at billederne er så små. Det er meget svært at se din makeup

Jeg ved det. Men kan desværre ikke lave dem større, uden at de bliver utydelige. De er taget med en mobiltelefon..

Åh, så er det jo klart nok. Det er der jo ikke noget at gøre ved. Manden har jo også nedlagt veto, så du skal vel slet ikke bruge det?

Nej, det skal jeg vel ikke. Men overvejer om hende den danske make up artist (der fungerede som den amerikanske make up artists assistent. Det er amerikanen på billedet) skal lægge make uppen til brylluppet. Hun kan vel også lave en make up, der er mere diskret? Jeg har indtryk af, at det holder bedre, end det jegh selv lægger...

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Åh, kender så meget det med mareridtene. Det er sgu ikke morsomt. Jeg har blandt andet drømt at min kjole skulle strikkes men ikke nåede at blive færdig :thumbsupsmileyanim:

For en måneds tid siden drømte jeg, at jeg cyklede til kirken (skal godt nok giftes på rådhuset, men det tog drømmen ikke hensyn til) i strid blæst og regnvejr. Jeg var iført min brudekjole, der blev mega våd, make uppen regnede væk og frisuren sjaskede. Oppe ved kirken smed jeg cyklen op ad en mur, hankede op i kæresten (nåede dog lige at fjerne den make up, der sad på kinderne, og sætte håret op i en hestehale) og spurtede op af kirkegulvet...??? need :thumbsupsmileyanim: !!!????

Men gift det blev jeg! :griner:-

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde oprindelig planlagt, at sælge kjolen efter brylluppet (den kunne måske sponsere en del af min sommerferie), men det bliver sgu svært. Tænk at man kan få så mange følelser for en kjole.... ;)

He he ja tænk at man kan elske en kjole så meget :denmarkflag: havde også kort tænkt tanken om at sælge kjolen bagefter - he he men udover at jeg sikkert ikke ville kunne nænne det, så tror jeg ikke den kunne sælges, da jeg jo kun er 1.55 cm HØJ ( :thumbsupsmileyanim: ) og sikkert max tager sko på med 10 cm hæl - he he dvs at en evt kommende køber max må være 165 cm høj og så ikke ha hæl på - ha ha - jeg tvivler på der er mange af dem - he he...

jeg er forresten stadig total exet med de sko fra pink by paradox - og der er bare ingen forhandlere i jylland - øv!!!

krammer

0

Del dette indlæg

Jeg havde oprindelig planlagt, at sælge kjolen efter brylluppet (den kunne måske sponsere en del af min sommerferie), men det bliver sgu svært. Tænk at man kan få så mange følelser for en kjole.... ;)

He he ja tænk at man kan elske en kjole så meget :denmarkflag: havde også kort tænkt tanken om at sælge kjolen bagefter - he he men udover at jeg sikkert ikke ville kunne nænne det, så tror jeg ikke den kunne sælges, da jeg jo kun er 1.55 cm HØJ ( :thumbsupsmileyanim: ) og sikkert max tager sko på med 10 cm hæl - he he dvs at en evt kommende køber max må være 165 cm høj og så ikke ha hæl på - ha ha - jeg tvivler på der er mange af dem - he he...

jeg er forresten stadig total exet med de sko fra pink by paradox - og der er bare ingen forhandlere i jylland - øv!!!

krammer

Kommer du ikke til djævleøen en gang imellem, så du kan besøge butikken på Amager? For du tør vel ikke købe dem uden at have prøvet dem?

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

krammer

Kommer du ikke til djævleøen en gang imellem, så du kan besøge nutikken på Amager? For du tør vel ikke købe dem uden at have prøvet dem?

nej de skal prøves helt sikkert og skal nok også tages med til kjolen... hmm mon der er en forhandler på fyn....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag tog jeg ind til Amagerbrogade for at kigge på brudesko - desværre har butikken lukket hver onsdag. I stedet endte jeg med at kigge på ringe. I øjeblikket har jeg 3 favoritter - jeg har faktisk gang i en chrisling, som jeg regner med, at kæresten kommer til at afgøre.

En af favoritterne er disse, der koster 8100 pr. par:

post-31031-1196280347.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Endelig kiggede jeg på et par, som jeg ikke har noget billede af. De var 3-farvede - bestående af både rødguld, guld og hvidguld. De kostede også 8500 kr. pr. par. Det var egentlig ret enkle, selvom det måske ikke lyder sådan.

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer