gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det er fedt du har været ude og prøve så mange forskellige kjoler - så kan du gøre det rigtig klart hvilke du skal have.

Og det blev min yndlings... Rigtig flot kjole - fremhæver din e flotte former. Manden taber undermunden når han ser dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har prøvet mange flotte kjoler, og har også været i tvivl flere gange :thanks: , men Rania er den eneste kjole, der har fået mig til at tænke:"Jeg tror sgu, han siger ja!". Det er den, jeg har tænkt mest på (lige nu savner jeg den fx ( ;) , ville have ønsket jeg havde medbragt min mor, da jeg købte den, så hun kunne have taget en masse billeder). Det er den, der får mig til at ønske at det snart bliver den 6. maj 2008 :blush:, så min kæreste også kan se den.

Alt i alt er jeg superglad for mit køb :b223:

:carrot:

0

Del dette indlæg

Nu hvor jeg har købt min kjole håber jeg (og mine omgivelser, der muligvis har været ved at gøre dette: :thanks: , når jeg endnu engang nævnte ordet "brudekjole"), at jeg kan koncentrere mig om noget andet...

Såsom alt det andet, der også høre med til et bryllup:

festlokale (vi er flexible med datoen, netop fordi det er svært at finde et ordentligt og billigt lokale. Men det skal helst være en weekend i maj)

Mad

Invitationer

bryllupsrejse

ringe

fotograf

plus det løse....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har idag bestilt tid hos skrædderen, så jeg kan få lagt kjolen op og gjort et eller andet med slæbet. Jeg ved ikke om jeg skal have slæbet sat op i en rose eller om det "bare" skal op i en dansestrop, så jeg også kan have det nede, sådan som det er på dette billede:

post-31031-1194343901.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer