gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

den første del af navnet på brudekjoleforretningen står på nogle af billederne. Og så hedder den dresshouse til sidst.

sært...

Det kan være at denne butik har fået meget dårlig omtale, (og der har været noget om det) Så BK derfor har besluttet, at der ikke skal henvises til det firma. En anden grund kan være, at det er en konkurrent til annoncører herinde, og det derfor er blevet censureret væk.. -Det er selvfølgelig min egen tanke, om der er noget om det, ved jeg ikke..

Redigeret af KatrineK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en masse kjoler du får prøvet.... du hører vist også under kategorien kjole-bimz, som mange af os andre :unsure:

Selvom I skal giftes på rådhuset synes jeg det er så fedt du stadig vil have en "rigtig" brudekjole - et eller andet sted drømmer de fleste jo om at have sådan en flot kjole på bare 1 gang i deres liv. :sm:

Tyldrømmen d.II er rigtig flot og specielt udskæringen er flot... leder selv efter den type blot med stropper eller halterneck. På torsdag starter der jo lagersalg hos Nicolai og Casa Lezar, så satser jeg på at få min kjole i hus.

Glæder mig til at kigge med i din tråd HUUG

0

Del dette indlæg

Den næste uge bliver der rigtig mange dejlige udflugter til brudekjoleforretninger. Imorgen skal jeg have min svigermor og min veninde med i Bridefashion i Virum. Jeg havde ellers bestilt tid i Panayotis, men da det vidste sig at københavnerfilialen kun har kjoler fra 15.000 kr. og opefter, så meldte jeg fra igen.

På tirsdag den 30. oktober skal jeg i House of brides på rådhuspladsen. Og på næste fredag den 2. november har jeg bestilt en tid i Panayotis i Odense (jeg er på Fyn alligevel), hvor der er udsalg. Det eneste sted man officielt må tage billeder er i Panayotis og det har jeg selvfølgelig tænkt mig at benytte mig af. Jeg medbringer min moster som officiel fotograf og brudekjolebedømmer.

Imorgen har jeg tænkt mig at spørge om, vi må tage et billede af den kjole, jeg tror det ender med at blive, nemlig model Rania fra San Patrick. Så kan jeg vise billedet til min 90 årige mormor (som skranter og derfor sandsynligvis ikke kan komme til brylluppet. Hun bor på fyn og kan ikke rejse så langt mere). Og til jer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk ret stort at min svigermor skal med ud og kigge på kjoler imorgen. Det ville jeg have forsvoret for 1/2 år siden. Der har nemlig været perioder, hvor hun mildest talt ikke har virket særlig begejstret for mig.

Luidt om baggrunden: Min kæreste og jeg har været sammen i 2 år. Desværre døde min kærestes far for 1 1/2 år siden af kræft og min svigermor blev enke. Min svigerfar blev kun 59 år. I perioden efter hans død var min kærestes mor naturligt nok meget stresset og ked af det. I den periode glemt hun en gang imellem, at også min kæreste sørgede. Da havde min kæreste og jeg en del konflikter med hende. Nu går det heldigvis bedre, og hun blev glad da vi i lørdags fortalte, at vi skal giftes. Det blev jeg positivt overrasket over. Da snakken faldt på brudekjoler kiggede vi sammen på de modeller, jeg har overvejet, og det var rigtig hyggeligt. Derfor spurgte jeg hende, om hun ville med ud og kigge.

Min egen mor er tilgengæld ikke særlig brudekjolebims, for at sige det mildt. Grundlæggende tror jeg bare, hun mener, at det drejer sig om at vælge en kjole ret hurtigt - en der vel og mærke er rimelig billig - min mor er nemlig ret praktisk og meget sparsommelig. Jeg er ingen af delene. Min mor har dog indvilget i at tage med ud og kigge, da det betyder meget for mig.

Min moster, der skal med ud og kigge om 8 dage, blev til gengæld rigtig glad, da jeg spurgte, om hun ville med. Hun synes det lyder smadder spændende. Hun har kun en søn, som jo af naturlige årsager aldrig har interesseret sig for brudekjoler. Så hun skal ud og kigge for første gang, siden hun blev gift i 1965.

0

Del dette indlæg

WAUW Gitte en masse flotte kjoler.. Og du får GODT nok prøvet nogle stykker oz hva!!

Hmm.. ku være jeg ska ta mig sammen snart og få bestilt et par tider, bar for at prøve det ;)

Og velkommen på BK! Det er jo STÆRKT vanedannende.. men det har du nok allerede fundet ud af :cheerleader3:

knuser

0

Del dette indlæg

Ja dette forum er virkelig stærkt vanedannende. Min kæreste synes vist, det er temmelig svært, at komme i kontakt med mig, når jeg er på BK (og det er tit!). Han griner af mig, når han siger noget til mig, og der så går et halvt minut, inden jeg siger: "Hvad sagde du?".

Og thea: Det med at prøve kjoler er bare det fedeste! Som en anden skrev her i forrummet, så er det ikke så tit, man prøver kjoler til 10.000 kr. I lækre snit og en lækker kvalitet... Jeg glæder mig som en sindsyg hver gang. I tirsdags kom jeg tilfældigvis forbi Bride fashion (selv om jeg bor 700 meter fra Bride fashion, forstår min kæreste ikke at jeg tit kommer "tilfældigt" forbi. Det ligger jo den modsatte vej end dit arbejde siger han. Men derfor kan man godt liiiige kigge ind...), og nu mens jeg var der måtte jeg lige prøve model Rania fra San Patrick. Den model er bare for smuk!

Jeg har drømt lidt om den II tyldrøm, men jeg gør det ikke mere. Synes at Rania passer bedre til mig, min krop og min alder (34), rådhuset og min kærestes smag. Jeg tror ikke, jeg kan finde en anden model, der er pænere eller bare lige så pæn. Men jeg bliver nødt til at prøve en masse modeller for at teste, om jeg har ret....

0

Del dette indlæg

Jeg bliver lige nødt til at fortælle om en oplevelse, jeg havde, da jeg prøvede kjoler hos Nikolai i mandags. Der var een af kjolerne jeg synes særlig godt om, derfor spurgte jeg ekspedienten, hvilket firma den var fra. Så kunne jeg se den på nettet og vise den til jer på BK. Men det ville hun ikke fortælle mig! Hun fjernede lynhurtigt kjolen, hvor jeg ledte efter et mærke, mens hun snakkede lidt febrilsk om, at den var fra et fransk firma, der ikke var særlig kendt. At de i denne forretning rejste man rundt i verden og indkøbte de fineste kjoler. Da jeg sagde farvel til hende - sikkert med et spørgsålstegn i panden - betroede hun mig, at firmaet hed A & D.

Jeg gik hjem og kiggede på nettet og kom frem til, at hun måtte mene Atelier Diagonal. Og ganske rigtigt - der var kjolen.

Denne ekspedient sagde i øvrigt også, at jeg skulle skynde mig at slå til, da kjolen ellers lynhurtigt blev solgt - sikkert i løbet af de næste par dage. Jeg bryder mig ikke om at blive presset, så jeg skyndte mig at gå uden at købe noget. Og hvis jeg ender med at købe denne model, bliver det et andet sted - der er jo masser af andre steder, der forhandler dette mærke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver lige nødt til at fortælle om en oplevelse, jeg havde, da jeg prøvede kjoler hos Nikolai i mandags. Der var een af kjolerne jeg synes særlig godt om, derfor spurgte jeg ekspedienten, hvilket firma den var fra. Så kunne jeg se den på nettet og vise den til jer på BK. Men det ville hun ikke fortælle mig! Hun fjernede lynhurtigt kjolen, hvor jeg ledte efter et mærke, mens hun snakkede lidt febrilsk om, at den var fra et fransk firma, der ikke var særlig kendt. At de i denne forretning rejste man rundt i verden og indkøbte de fineste kjoler. Da jeg sagde farvel til hende - sikkert med et spørgsålstegn i panden - betroede hun mig, at firmaet hed A & D.

Jeg gik hjem og kiggede på nettet og kom frem til, at hun måtte mene Atelier Diagonal. Og ganske rigtigt - der var kjolen.

Denne ekspedient sagde i øvrigt også, at jeg skulle skynde mig at slå til, da kjolen ellers lynhurtigt blev solgt - sikkert i løbet af de næste par dage. Jeg bryder mig ikke om at blive presset, så jeg skyndte mig at gå uden at købe noget. Og hvis jeg ender med at købe denne model, bliver det et andet sted - der er jo masser af andre steder, der forhandler dette mærke.

sææær opførsel :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja, det lyder da godt nok mærkeligt.

Var det fordi du ville vise billederne til os...? :cheerleader3:

Det er vel et fair spørgsmål hvor kjolen kommer fra...og billederne ligger jo alligevel på nettet...?

Meget mærkeligt firma...

A & D - come on mand, er det så hemmeligt at hun skal snakke i koder?

Christ! :ilovebryllupsklar:

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

sææær opførsel :cheerleader3:

helt enig. Et brudekjolekøb skal da ikke bare rushes igennem, der er jo følelser og mavefornemmelse bag.

0

Del dette indlæg

I dag havde jeg min mor, min svigermor og min bedste veninde med ude og kigge på kjoler. Og nu er jeg kommet i tvivl om det virkelig er model Rania fra st. Patrick, jeg skal have. Eller en ny konkurrent, der dukkede op fra højre. Vi fik heldigvis lov at tage billeder, and here they come:

Først model, Rania:

post-31031-1193417533.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er virkelig i tvivl - så I må gerne hjælpe mig! Tylsagen er jeg nok mest til i øjeblikket. Men min kæreste ville være mest til model Rania. Som også er mere brudekjoleagtig ---- ekspedienten sagde at man jo altid kan få en tylsag på til en anden anledning. Mens en "rigtig" brudekjole kun skal på den ene gang i ens liv....

Jeg må sove på det.

0

Del dette indlæg

TYLDRØMMEN-TYLDRØMMEN!

TA' TYLDRØMMEN :cheerleader3::ilovebryllupsklar::respekt:

Sikken du stråler i den!

Wauw, altså :)

Den er ikke for lillepigeagtig til dig - farven er helt perfekt, og sikken den sidder på dig!

Du får en helt anden holdning og et helt andet udtryk i den kjole....bridal glow x 1000 :carrot: :carrot: :carrot:

Det er en Rikke Gudnitz-kjole, ikk'?

...og du fik dem overtalt til at tage billeder...hehe, hvad var din taktik?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer