gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihhh, jeg tror jeg har gang i en brudeskos - chrisling! Jeg har nemlig også overvejet disse sko, som er en del billigere (795 kr. tror jeg), og mere traditionelle brudesko:

Uhhh de er også fede!!! Hvor er de fra???

De er fra Pink by Paradox - forhandles på nettet hos katzdance punktum dk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):boohoo::(:bunny_4::biggrin:

Chrislingen griber om sig :td:

Jeg er også bange for, at jeg kan nå en hel del chrislinger inden brylluppet --- jeg er kendt for at værre notorisk ubeslutsom.... :shopping:

hmmm... måske vi burde oprette en Chrislinge-klub? Jeg skal nemlig også nok nå at lave mange flere (y)

Det lyder som en rigtig god idé - jeg er på! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

:(:bunny_4::biggrin::td:(y)

Chrislingen griber om sig :)

Jeg er også bange for, at jeg kan nå en hel del chrislinger inden brylluppet --- jeg er kendt for at værre notorisk ubeslutsom.... :boohoo:

hmmm... måske vi burde oprette en Chrislinge-klub? Jeg skal nemlig også nok nå at lave mange flere :)

Det lyder som en rigtig god idé - jeg er på! :)

Det er en aftale så :denmarkflag:

Jeg er dog også medlem af blondie-klubben, så jeg håber ikke årsmøderne ligger på samme tid... :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:(:bunny_4::biggrin::td:(y)

Jeg er også bange for, at jeg kan nå en hel del chrislinger inden brylluppet --- jeg er kendt for at værre notorisk ubeslutsom.... :boohoo:

hmmm... måske vi burde oprette en Chrislinge-klub? Jeg skal nemlig også nok nå at lave mange flere :)

Jeg er dog også medlem af blondie-klubben, så jeg håber ikke årsmøderne ligger på samme tid... :shopping:

Det gør de ikke, for den er jeg også medlem af!

0

Del dette indlæg

He he vi har lige lidt træf her kan jeg se :boohoo:

altså vi har indenfor et vist antal måneder kommet op med følgende klubber/tendenser her på BK -

en chrisling - når man står mellem 2 items man ikke kan vælge imellem - værende sko, kjoler eller papir

en blondie - når man bare fatter BJÆLDE !!

og en wisp - når man køber noget man i virkeligheden ikke aner hvordan ser ud !!!

Nogen der kender flere?????

Nå, men tilbage til skoene DAMN de er feeeeeeeeeeeeeede!!!!! Ja du snupper en stofprøve med - men husk at man ikke nødvendigvis skal være 100 procent ens, da man jo ikke står med begge dele i øjenhøjde og studerer dem til brylluppet - må vist hellere lige tjekke den hjemme side - WAUW - høje sko ME LIKE _ ME LOVE

WUIII var lige inde og kigge og de fåes i str 35 :denmarkflag::shopping::) de må altså bare prøves må de altså - WAUW de er feeeede ;)

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Nå, men tilbage til skoene DAMN de er feeeeeeeeeeeeeede!!!!! Ja du snupper en stofprøve med - men husk at man ikke nødvendigvis skal være 100 procent ens, da man jo ikke står med begge dele i øjenhøjde og studerer dem til brylluppet - må vist hellere lige tjekke den hjemme side - WAUW - høje sko ME LIKE _ ME LOVE

Her er et par til, der også er fine:

post-31031-1195245697.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bunny_4::biggrin::td:(y):)

-HAHA-

Mon man får mængde rabat? :(

0

Del dette indlæg

Her er et par til, der også er fine:

jo de er rigtig fine - men jeg er også total faldet for at de ikke havde en hælklap de andre :denmarkflag: de gnaver sådan :shopping:

0

Del dette indlæg

:biggrin::td:(y):):)

Jeg er også bange for, at jeg kan nå en hel del chrislinger inden brylluppet --- jeg er kendt for at værre notorisk ubeslutsom.... :(

hmmm... måske vi burde oprette en Chrislinge-klub? Jeg skal nemlig også nok nå at lave mange flere -HAHA-

Det lyder som en rigtig god idé - jeg er på! :boohoo:

Det er en aftale så :shopping:

Jeg er dog også medlem af blondie-klubben, så jeg håber ikke årsmøderne ligger på samme tid... :)

-HAHA-

Mon man får mængde rabat? :bunny_4:

Det håber jeg --- med alle de penge et bryllup koster! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

WUIII var lige inde og kigge og de fåes i str 35 :shopping::):boohoo: de må altså bare prøves må de altså - WAUW de er feeeede ;)

Str. 35 --- sikke en lille fod! Må være svært at finde sko, der passer --- heldigt at disse fås i små størrelser! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw nogle lækre sko... :denmarkflag:

Hvem der dog bare kunne gå i sådan nogle...

Jeg er heller ikke så god til det -- men med en temmelig høj kæreste må jeg øve mig. Jeg kalder i øvrigt høje sko for kyssesko, da det er lettere at kysse hinanden, når jeg har sådan nogle på --- og kysses, det skal der altså til brylluppet! :shopping::)

0

Del dette indlæg

Wauw nogle lækre sko... :denmarkflag:

Hvem der dog bare kunne gå i sådan nogle...

Jeg er heller ikke så god til det -- men med en temmelig høj kæreste må jeg øve mig. Jeg kalder i øvrigt høje sko for kyssesko, da det er lettere at kysse hinanden, når jeg har sådan nogle på --- og kysses, det skal der altså til brylluppet! :):boohoo:

os i den grad :shopping:

0

Del dette indlæg

:biggrin::td:(y):):)

Jeg er også bange for, at jeg kan nå en hel del chrislinger inden brylluppet --- jeg er kendt for at værre notorisk ubeslutsom.... :(

hmmm... måske vi burde oprette en Chrislinge-klub? Jeg skal nemlig også nok nå at lave mange flere -HAHA-

Det lyder som en rigtig god idé - jeg er på! :boohoo:

Det er en aftale så :shopping:

Jeg er dog også medlem af blondie-klubben, så jeg håber ikke årsmøderne ligger på samme tid... :)

-HAHA-

Mon man får mængde rabat? :bunny_4:

Det håber jeg --- med alle de penge et bryllup koster! :denmarkflag:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var jeg i magasin, hvor jeg fik lagt make up af en amerikansk make up artist, der åbenbart var ret kendt i make up kredse. Da jeg fortalte ham, at jeg skal giftes om et halvt år, ville han kreere det look, han synes jeg skulle bruge til brylluppet. Til hverdag går jeg med mascara og lidt rødt på kinderne (er ellers alt for bleg), men ikke andet. Han gav mig læbestift på, glimmerpudder, og lilla øjenskygge (fordi ørenringene er lilla). Da jeg kiggede mig selv i spejlet, vidste jeg ikke helt, hvad jeg skulle mene. Det gjorde min kæreste til gengæld, han synes nemlig, det var herre grimt! :boohoo:

Desværre har jeg ikke lige et billede, men jeg håber, at jeg får et snart for en af de danske assistenter tog et billede som hun lovede at sende til mig. Den danske assistent, der både var make up assistent og frisør, tilbød også og komme hjem til mig og sætte mit hår og lægge en make up magen til den, ham make up artisten lagde for 1500 kr. Prisen inkluderede også en klipning af håret efter brylluppet, for til brylluppet skal spidserne helst være slidte. Så er det lettere at sætte op. Jeg synes, det lød som et udemærket tilbud, men eftersom kæresten synes det var grimt ("man kan jo tydeligt se, at du har make up på", sagde han. Mænd!), så er det nok ikke en god ide.... :(

Uhh vi vil se billeder billeder :denmarkflag::shopping:

En af mine gamle kollegaer overhørte ved et tilfælde at jeg skal giftes og at kjolen er købt. Og han bad mig sende et billede af kjolen (de billeder jeg har, har jeg vist til alle mine kvindelige kollega, men ikke de mandlige - regner ikke med at det interesserer dem så meget).

Her er hvad han svarede på mailen med billederne vehæftet:

Hej Gitte

Kjolen er utrolig smuk og den sidder perfekt på dig.

Man få jo helt lyst til at se de gamle billeder da jeg selv blev gift på Gladsaxe Rådhus, hvilket var en rigtig dejlig oplevelse.

Jeg håber at i må få en dejlig dag.

Det synes jeg var utrolig sødt!

Nåååårrrrhhhh, jo det var rigtig sødt af ham. Både interessen men endnu sødere, at han sendte dig en sød mail :)

0

Del dette indlæg

I går var jeg i magasin, hvor jeg fik lagt make up af en amerikansk make up artist, der åbenbart var ret kendt i make up kredse. Da jeg fortalte ham, at jeg skal giftes om et halvt år, ville han kreere det look, han synes jeg skulle bruge til brylluppet. Til hverdag går jeg med mascara og lidt rødt på kinderne (er ellers alt for bleg), men ikke andet. Han gav mig læbestift på, glimmerpudder, og lilla øjenskygge (fordi ørenringene er lilla). Da jeg kiggede mig selv i spejlet, vidste jeg ikke helt, hvad jeg skulle mene. Det gjorde min kæreste til gengæld, han synes nemlig, det var herre grimt! :shopping:

Desværre har jeg ikke lige et billede, men jeg håber, at jeg får et snart for en af de danske assistenter tog et billede som hun lovede at sende til mig. Den danske assistent, der både var make up assistent og frisør, tilbød også og komme hjem til mig og sætte mit hår og lægge en make up magen til den, ham make up artisten lagde for 1500 kr. Prisen inkluderede også en klipning af håret efter brylluppet, for til brylluppet skal spidserne helst være slidte. Så er det lettere at sætte op. Jeg synes, det lød som et udemærket tilbud, men eftersom kæresten synes det var grimt ("man kan jo tydeligt se, at du har make up på", sagde han. Mænd!), så er det nok ikke en god ide.... :)

Ha ha de mænd altså! Iiihh jeg synes nu altså at det lyder flot med lilla makeup - me like!

Billede, billede, billede :denmarkflag:.

Jeg købte forresten mine sko før jeg købte kjolen, så kunne ikke have en stofprøve med! Jeg ved ikke om det er nødvendigt...i hvert fald ikke, hvis du vælger de lilla.

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg

Jeg må hellere sende en mail til hende den danske make up artist, der tog billeder af "the make up disaster" og minde hende om at sende billederne til mig. :shopping:

Jeg spurgte iøvrigt min kæreste, hvilke brudesko jeg skulle vælge. Men det ville han ikke blande sig i, sagde han. Jeg havde ellers besluttet, at vælge dem han synes bedst om --- bare for at komme ud af min chrisling! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg må hellere sende en mail til hende den danske make up artist, der tog billeder af "the make up disaster" og minde hende om at sende billederne til mig. :(

Jeg spurgte iøvrigt min kæreste, hvilke brudesko jeg skulle vælge. Men det ville han ikke blande sig i, sagde han. Jeg havde ellers besluttet, at vælge dem han synes bedst om --- bare for at komme ud af min chrisling! :)

He he, dumme mænd :shopping: Min kæreste ville have sagt præcis det samme. Jeg skal bare vælge det jeg synes er pænest... Hmmm... når man nu ikke ved det, altså :boohoo:

Det samme har Jens faktisk også sagt om min kjole chrisling. Altså jeg har ikke vist ham dem, men jeg har sådan tilfældigt spurgt ham hvilken farve han helst ville se mig i... Somom jeg fik noget hjælp ud af det :bunny_4:

Kan du ikke trække lod måske? Hvis det så bliver den "forkerte", så kan du måske mærke det?

Håber du snart får billeder af make uppen. Dem glæder jeg mig helt vildt til at se :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Efter make up disasasteren i sidste uge (jeg har bedt om billeder pr. mail) viste jeg dette billede til min kæreste --- og denne make up kunne han godt godkende:

(Billedet er fra en annonce for Sincerity brudekjoler bragt i det nyeste nummer af bryllupsmagasinet)

post-31031-1195470976.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer