gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Her ses de på modellos - jeg var lidt bange for, at de ikke var til at gå i pga. den tynde hæl, men de var faktisk ok.

Jeg har købt dem i Irenes Skrædderi på Amagerbrogade, hvor jeg i øvrigt fik en supergod service. :blush: Jeg får først skoene om 14 dage, for de havde kun demo-modellen i butikken. Jeg glæder mig! :)

AAAAAAAAAAAAAH det er jo SKOENE !!! hvor er de fiiiiiiiiiiiiiiine - wuiiii mig osse ha!!!! mig osse ha!!! Wauw DE ER fiiiine - fik jeg sagt det højt nok??? tihi :kiss:

He he, skulle lige højt til at udbryde her på arbejde: Det er jo Mies sko :loveflag:

Dine kollegaer havde nok gloet lidt, hvis du havde sagt det højt... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine sko.. havde de meget godt derude??

Jeg synes de havde en del fine sko - et stort udvalg. Helt klart et besøg værd, hvis man er på udkig efter brudesko. Jeg har hørt om nogen, der ikke fik god service der, men som tidligere nævnt fik jeg rigtig god betjening...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle fine slør og sko. (håber du har købt 2...hehe...)

Ja, jeg har købt 2 sko (= 1 par). Selv om jeg lige er blevet medlem af superblondieklubben (var hos en ny frisør i lørdags, der ikke vidste, hvordan min hår plejer at blive farvet og lysnet - jeg ligner nu en, der har fået helt en spand brintoverilte ned over hovedet...). Men alligevel holdt jeg hovedet koldt og købte 2 sko!!!! :blush:

Puha det var godt :)

Wee, det passer da godt sammen:

Ja det må man sige. De er vildt flotte de sko.

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine slør og sko. (håber du har købt 2...hehe...)

Ja, jeg har købt 2 sko (= 1 par). Selv om jeg lige er blevet medlem af superblondieklubben (var hos en ny frisør i lørdags, der ikke vidste, hvordan min hår plejer at blive farvet og lysnet - jeg ligner nu en, der har fået helt en spand brintoverilte ned over hovedet...). Men alligevel holdt jeg hovedet koldt og købte 2 sko!!!! :blush:

:):):loveflag::kiss::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

He he, jeg har snakket om dig idag :boohoo:

Var et smut forbi Irenes Skrædderi for at kigge på sko og spørge om åbningstider for Kejzer, og så faldt jeg i snak med hende der også ekspedierede dig. Super sød kvinde :boohoo:

Jeg udpegede de sko, Mie gerne vil prøve og så nævnte hun tilfældigt at der havde været en inde og købe et par, og at de sko var meget populære på et bryllupsforum :thumbsupsmileyanim:

Jeg skulle lige til råbe: Hende kender jeg.. det er jo Gitlan... Men jeg kunne da heldigvis beherske mig. Ellers havde hun da troet jeg var helt skudt i roen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg synes nu også det er meget godt klaret at du selv har taget de billeder. Hvis det var mig, havde der været væg/gulv/loft på det billede. Det ser da fint ud. Og manden må vel ikke se det, så det ville da heller ikke du, at det var ham der skulle være fotograf.

0

Del dette indlæg

Var et smut forbi Irenes Skrædderi for at kigge på sko og spørge om åbningstider for Kejzer, og så faldt jeg i snak med hende der også ekspedierede dig. Super sød kvinde :boohoo:

Jeg udpegede de sko, Mie gerne vil prøve og så nævnte hun tilfældigt at der havde været en inde og købe et par, og at de sko var meget populære på et bryllupsforum :thumbsupsmileyanim:

Jeg skulle lige til råbe: Hende kender jeg.. det er jo Gitlan... Men jeg kunne da heldigvis beherske mig. Ellers havde hun da troet jeg var helt skudt i roen -HAHA-

:jul12: :jul12: sjovt at I har snakket om mig --- jeg har lige fortalt historien til min kæreste, der også morede sig...

Jeg glæder mig iøvrigt helt vildt til, at de ringer fra forretningen og fortæller at skoene er kommet hjem... Jeg går og klamrer mig til min mobiltelefon, selv om der kun er gået et par dage siden jeg bestilte dem, og de sagde, at der ville gå 14 dage før de kom hjem...

Jeg synes også, at det er sjovt, at du var ved at sige, at du kender mig, selvom vi aldrig har mødt hinanden IRL. Sådan omtaler jeg også jer BK-tøser - som nogen jeg kender. Min omgangskreds har svært ved at forstå, hvordan mennesker man kun har mødt på nettet kan gøre så stort indtryk...

0

Del dette indlæg

Ja jeg synes nu også det er meget godt klaret at du selv har taget de billeder. Hvis det var mig, havde der været væg/gulv/loft på det billede. Det ser da fint ud. Og manden må vel ikke se det, så det ville da heller ikke du, at det var ham der skulle være fotograf.

De billeder har krævet ca. 50 forsøg - og rigtig mange af billederne viser væggen, min trøje, gulvet eller lignende. Men så er det godt at man bare kan slette billederne igen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg skulle lige til råbe: Hende kender jeg.. det er jo Gitlan... Men jeg kunne da heldigvis beherske mig. Ellers havde hun da troet jeg var helt skudt i roen :)

:jul12: :jul12: sjovt at I har snakket om mig --- jeg har lige fortalt historien til min kæreste, der også morede sig...

Jeg glæder mig iøvrigt helt vildt til, at de ringer fra forretningen og fortæller at skoene er kommet hjem... Jeg går og klamrer mig til min mobiltelefon, selv om der kun er gået et par dage siden jeg bestilte dem, og de sagde, at der ville gå 14 dage før de kom hjem...

Jeg synes også, at det er sjovt, at du var ved at sige, at du kender mig, selvom vi aldrig har mødt hinanden IRL. Sådan omtaler jeg også jer BK-tøser - som nogen jeg kender. Min omgangskreds har svært ved at forstå, hvordan mennesker man kun har mødt på nettet kan gøre så stort indtryk...

Ja, det er faktisk lidt morsomt, men man føler jo at man lærer hinanden at kende herinde. SelvJens synes han kender jer, fordi jeg snakker så meget om jer -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):):) :fløjt:

0

Del dette indlæg

I går var kæresten og jeg i Malmø for at juleshoppe og kigge på vielsesringe. Men jeg kunne godt mærke, at kærestens interesse for vielsesringeshopperiet kunne ligge på et meget lille sted - men til hans forsvar skal det siges, at han havde kigget på vielsesringe hele 3 steder i lørdags! Og han er generelt ikke så vild med :thumbsupsmileyanim: som jeg er..

Så vores vielsesringe bliver disse:

post-31031-1197026433.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

I går var kæresten og jeg i Malmø for at juleshoppe og kigge på vielsesringe. Men jeg kunne godt mærke, at kærestens interesse for vielsesringeshopperiet kunne ligge på et meget lille sted - men til hans forsvar skal det siges, at han havde kigget på vielsesringe hele 3 steder i lørdags! Og han er generelt ikke så vild med :thumbsupsmileyanim: som jeg er..

Så vores vielsesringe bliver disse:

Wauw de er godt nok også flotte!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer