gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

ihhh, jeg fandt lige en kjole på Stasias hjemmeside, der kombinerer tyl med Ranias design:

Uha, den er lækker :ilovebryllupsklar: :carrot:

Men hvis du synes at Gudnitz-kjolen er pebret i prisen, er det vist ikke lige Stasia-kjoler du skal kigge efter :cheerleader3:

Næh, det har jeg også overvejet. Stasiasagen koster ca. 16.000 kr. Jeg tror også, at den er lidt for enkel --- der må godt være en lille smule bling! Men en flot model (gad vide om jeg skal prøve den?).

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du får da godt nok prøvet nogle kjoler :respekt:

Tror du ikke snart du skal stoppe...det er vist begrænset hvor sundt det er at udsætte sig selv for SÅ mange chrislinger :ilovebryllupsklar:

Jeg kan rigtig godt lide AD-kjolen - den sidder som støbt på dig :cheerleader3:

Men er der nok bling på?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu gør du det jo ikke nemt! Jeg synes de to kjoler er meget smukke og du får en flot krop i begge.

Favorit mæssigt hælder jeg måske til den fra San Patrick, men det er ikke helt nemt at se den.... Måske kunne du finde den på en model så vi kan se detaljerne mere????

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I øjeblikket er jeg mest stemt for model Rania. Det er den jeg helst vil fotograferes i, og den det ville være sværest for mig at skilles fra (hvis jeg fx skulle sælge den). Den jeg helst vil vise min kæreste --- og den jeg helst vil besøge igen i forretningen (bride fashion i Virum). :cheerleader3:

post-31031-1193683526.jpg

0

Del dette indlæg

I øjeblikket er jeg mest stemt for model Rania. Det er den jeg helst vil fotograferes i, og den det ville være sværest for mig at skilles fra (hvis jeg fx skulle sælge den). Den jeg helst vil vise min kæreste --- og den jeg helst vil besøge igen i forretningen (bride fashion i Virum). :cheerleader3:

Hvis det er sådan du har det må det være den kjole du skal have!!!! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Det tror jeg også!

Tylsagen er i øvrigt definitivt ude - i weekenden sagde min kæreste: Jeg håber ikke du møder op i et tylhelvede - jeg kan ikke fordrage tyl!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bummelum altså...

Jeg hælder mest til rania af de to kjoler, men synes faktisk at tylddrømmen der er super flot til dig. Jeg kan ikke se nogen grund til at skjule dine skuldre. Jeg synes du har en flot symetrisk krop, og den bliver bedst vist frem i tyldhalløjen synes jeg, hvor du viser dine skuldre og din talje bare er super fin. Men det er jo så lige min mening om det.

0

Del dette indlæg

Det tror jeg også!

Tylsagen er i øvrigt definitivt ude - i weekenden sagde min kæreste: Jeg håber ikke du møder op i et tylhelvede - jeg kan ikke fordrage tyl!

-HAHA- Så er det nok ikke lige den valget falder på...

0

Del dette indlæg

Jeg har nu tænkt over brudekjoleproblematikken i et par timer. Og er i øjeblikket mest stemt for model Rania. Mærkeligt for da jeg var i brudekjoleforretningen, var jeg mest stemt for tylsagen. Men jeg synes måske, at tylsagen bliver lidt kedelig i længden... mens jeg ikke bliver træt af at kigge på Rania. Der mangler lidt bling på tylsagen. :cheerleader3:

Tyldrømmen minder om de kjoler, jeg klædte mine barbiedukker på i, da jeg var barn. Og det mener jeg på den fede måde! Den er efter min mening den utilmative prinsessedrøm. Men spørgsmålet er, om den ikke kun taler til piger? Jeg sendte et billede af begge kjoler til en mandlig kollega, der også er blevet en god ven. Og han sagde at model Rania var klart flottest. Der er for meget stof, der skjuler kroppen i tylsagen. Den betragtning ved jeg at min kæreste ville være enig i.

Min veninde og min svigermor hældte klart til model Rania. Min mor var neutral (hun har helt sikkert en holdning, men den kunne jeg ikke få lokket ud af hende.) Ekspedienterne i forretningen rådede mig til at tage Rania.

Lige nu hælder jeg mest til model Rania. Et potentielt problem ved denne kjole, som min mor påpegede, er, at man ikke må tage på inden brylluppet, hvis man vælger denne kjole. Den skal nemlig bestilles hjem 3 - 4 måneder inden brylluppet, så der skal man være rimelig sikker på sin størrelse. Der var tylsagen med snørelukningen mere fleksibel.

Den eneste, der har stemt på tylsagen er faktisk dig, Chris..

Imorgen skal jeg kigge på flere kjoler. Det samme gælder tirsdag og fredag. Jeg håber, at jeg derefter er klar til at træffe en beslutning.

NEJ NEJ OS MIG !! tyldrøm tyldrøm!!! den er sååå fin til dig ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I øjeblikket er jeg mest stemt for model Rania. Det er den jeg helst vil fotograferes i, og den det ville være sværest for mig at skilles fra (hvis jeg fx skulle sælge den). Den jeg helst vil vise min kæreste --- og den jeg helst vil besøge igen i forretningen (bride fashion i Virum). :bearhug:

Hvis det er sådan du har det må det være den kjole du skal have!!!! :bearhug:

Det tror jeg også!

LOL :bearhug: Så må man da sige, at tyldrømmen er lettere udelukket.

Og når du ikke kan få Rania ud af hovedet, så må der helt sikkert være noget i maven, der siger go go go go :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

I dag var jeg i House of brides for at prøve kjoler. Skønt ekspedienten var flink og hjælpsom var det ingen succes (og det er måske meget godt, når man tænker på de chrislinger, jeg har været igennem de sidste dage). Jeg brød mig ikke om stedet (det de kaldte chabby chic indretning med fake fuglefløjt i højtalerne konstant). Og der var ikke nogen kjoler der bare sagde wauw.

De to kjoler, der var pænest, var en fra nixa og en white one.

Her ses modella i den fra white one:

post-31031-1193770130.jpg

post-31031-1193770188.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På fredag skal jeg i Panayotis i Odense og det regner jeg med er sidste stop før jeg køber min brudekjole.

Tænk jeg er faktisk ved at være træt af at prøve brudekjoler....

Ja det lyder voldsomt. Det troede jeg ikke kunne lade sig gøre. Tror du ikke det er fordi, du i virkeligheden synes, at du HAR fundet den du gerne vil have??

0

Del dette indlæg

På fredag skal jeg i Panayotis i Odense og det regner jeg med er sidste stop før jeg køber min brudekjole.

Ja det lyder voldsomt. Det troede jeg ikke kunne lade sig gøre. Tror du ikke det er fordi, du i virkeligheden synes, at du HAR fundet den du gerne vil have??

Det er bestemt muligt at det er derfor.

Jeg har det også sådan, for jeg ved at jeg har fundet kjolen for mig :cheerleader3:

Håber du snart bliver afklaret med kjolevalget, Gitte...

0

Del dette indlæg

Det er bestemt muligt ,at det er derfor.

Jeg har det også sådan, for jeg ved at jeg har fundet kjolen for mig :bearhug:

Håber du snart bliver afklaret med kjolevalget, Gitte...

Jeg tror I har ret. Jeg håber faktisk ikke, jeg finder noget i Odense (men bliver nød til at udelukke det - så jeg ikke kommer i tvivl senere). Jeg gider ikke flere chrislinger - det er sgu for hårdt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer