gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Du nævnte noget med, at farven ivory er bedre til dig end hvid? er det fordi det er et rådhusbryllup, eller er det i forhold til din hudfarve? Jeg står nemlig og vakler lidt. Jeg har fundet kjolen, men kan også vælge imellem de to farver, og jeg synes det er svært. Jeg er temmelig bleg, og skal jo gerne vælge den farve der får mig til at være mindst bleg. Men det er jo heldigvis en god grund til, at jeg også er ødt til at komme ud og prøve nogle kjoler...hehe...

De kjoler du har gang i, er rigtig flotte. Og man kan altså godt have tylddrøm på rådhuset...det synes jeg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen...

Lyder dejligt med jeres bryllup på rådhuset... Vi har selv haft en masse overvejelser og snakke om, hvordan vores bryllup skulle stå. Først i Thailand af en buddhistisk munk, så snakkede vi om rådhuset, da vi begge er atheister (Jeg er godt nok medlem af folkekirken, min kæreste er ikke) og så har vi selvfølgelig snakket om kirke, da det er min fars store drøm at få lov til at føre mig op. Jeg var jo hurtigt herinde og blev mere og mere bridezilla HURTIGT og så endte det med Roskilde Domkirke... Hvis man ikke kan beslutte sig, så må man jo tage det helt store... hehe, men derudover skal vi holde en uformel havefest, hvor vi håber, at folk bliver til den lyse morgen og at de drikker sig fra sans og samling... Som Chris også skriver "et bryllup skal vel afspejle de personer, der bliver gift", OG kan godt forstå, at du bare må have en brudekjole...

Jeg glæder mig til at følge dig og forhåbentlig se dig i en masse kjoler! :-)

Held og lykke med planlægningen!

0

Del dette indlæg

Det med farven ivory, er det, der klæder mig bedst. Men jeg ved ikke om det er en generel ting, for os der er blege - jeg har også lidt "farve" i form af fregner og let ved at rødme, det skal også tages med i beregningen.

Kære Shiba, hvis du holder de to faver op foran dit ansigt tror jeg hurtigt, du kan se, hvad der klæder dig bedst...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare smuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkk!

Bare du ikke begynder at drømme om den, Chris? For du har vel truffet dit ENDELIGE valg?

DET har jeg :carrot: :carrot: :carrot:

Tyldrømmen d. II er smuk, men den når ikke min lækker-mås-kjole til skørtekanten!

Tro mig - jeg er hovedkuls foræææælsket a1219.gif

0

Del dette indlæg

I dag tog jeg i Nikolai ved Nørreport station efter arbejde. Der prøvede jeg nogle fine kjoler - som jeg desværre kun har modelbilleder af.

Denne, model daga fra st. patrick, prøvede jeg først, og den var rigtig pæn:

post-31031-1193075605.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mens jeg ledte efter disse billeder, faldt jeg over et billede af den model, jeg prøvede i Bride Fashion i fredags, og som jeg ikke umiddelbart kunne finde et billede af. Modellen hedder Rania og er fra St. Patric 2008.

Efter min mening er den supersmuk - jeg kan godt lide det hele ved den: De flotte broderier, draperingerne, udskæringen (flot til en forholdsvis lille barm), at det er en smal model uden et stort skørt, det lille ærme, der lige dækker det tykkeste sted på armene (som jeg gerne vil have dækket), og den flotte udskæring i ryggen. Men mest af alt kan jeg godt lide den fornemmelse, jeg fik da jeg prøvede den.... Jeg tænkte: JEG TROR SGU, HAN SIGER JA". Min kæreste altså. Det er ikke så tit, han giver mig verbale komplimenter, men nogle gange gør han det med et særligt udtryk i øjnene. Og jeg tror, han vil synes om denne model:

post-31031-1193076454.jpg

post-31031-1193076467.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mens jeg ledte efter disse billeder, faldt jeg over et billede af den model, jeg prøvede i Bride Fashion i fredags, og som jeg ikke umiddelbart kunne finde et billede af. Modellen hedder Rania og er fra St. Patric 2008.

Efter min mening er den supersmuk - jeg kan godt lide det hele ved den: De flotte broderier, draperingerne, udskæringen (flot til en forholdsvis lille barm), at det er en smal model uden et stort skørt, det lille ærme, der lige dækker det tykkeste sted på armene (som jeg gerne vil have dækket), og den flotte udskæring i ryggen. Men mest af alt kan jeg godt lide den fornemmelse, jeg fik da jeg prøvede den.... Jeg tænkte: JEG TROR SGU, HAN SIGER JA". Min kæreste altså. Det er ikke så tit, han giver mig verbale komplimenter, men nogle gange gør han det med et særligt udtryk i øjnene. Og jeg tror, han vil synes om denne model:

Sikke nogle fine kjoler......... Har du købt noget?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige været inde og kigge på nogle frisyrer, der ser flotte ud. Jeg kunne godt tænke mig, at have blomster i håret - jeg tror ikke, jeg skal have slør på (og heller ikke diadem). Billedet er tyvstjålet herinde.

post-31031-1193082277.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer