gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

I går var kæresten og jeg i Malmø for at juleshoppe og kigge på vielsesringe. Men jeg kunne godt mærke, at kærestens interesse for vielsesringeshopperiet kunne ligge på et meget lille sted - men til hans forsvar skal det siges, at han havde kigget på vielsesringe hele 3 steder i lørdags! Og han er generelt ikke så vild med :thumbsupsmileyanim: som jeg er..

Så vores vielsesringe bliver disse:

Wauw de er godt nok også flotte!

Tak, jeg glæder mig også til at vi kan hente dem!

0

Del dette indlæg

Så blev jeg opdateret i din tråd, der var lige et par sider med så kan jeg bare lære at holde øje med din tråd -HAHA-

Tak for din søde hilsen i min tråd.

Super flotte sko, bare jeg kunne gå i nogle med så høj hæl, men det tillader mine svage ankler mig desværre ikke :boohoo:

Det var bare et lille pip fra mig, jeg vender snart tilbage :thumbsupsmileyanim:

:boohoo:

Anne

0

Del dette indlæg

Så blev jeg opdateret i din tråd, der var lige et par sider med så kan jeg bare lære at holde øje med din tråd :)

Tak for din søde hilsen i min tråd.

Super flotte sko, bare jeg kunne gå i nogle med så høj hæl, men det tillader mine svage ankler mig desværre ikke :)

Det var bare et lille pip fra mig, jeg vender snart tilbage :boohoo:

-HAHA-

Anne

Kære Anne,

Tak for din hilsen, det var hyggeligt! :thumbsupsmileyanim: Angående skoene, så er jeg heller ikke supergod til at gå i højhælede sko, men efter jeg har mødt min nuværende 190 cm høje kæreste, har jeg fået en del øvelse... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt mærke, at nu skal vi snart have booket et festlokale...

Vi er nogenlunde flexible med datoen, da vi jo skal giftes på rådhuset tirsdag den 6. maj, hvorefter det er planen, at vi rejser direkte på bryllupsrejse.

Jeg har forelsket mig i et festlokale i nabobebyggelsen, som tilhører et andet boligselskab end det, vi bor i. Det er fine og hyggelige lokaler, med køkken og en lille have til, som jeg drømmer om at pynte op, ligesom pipboll vil gøre det til hendes bryllup. Min kæreste og jeg er nemlig begge vilde med levende lys:

post-31031-1197052704.jpg

post-31031-1197052719.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Jeg har en kollega, der bor i en af de boliger i nabobebyggelsen med festlokalet. Jeg har derfor skrevet en mail til hende for at finde ud af, hvordan man komme til at leje lokalet. Her er hendes svar:

Kære Gitte!

Jeg tror kun, at du kan tigge mig om det - lyder det ikke skønt. Jeg kan godt prøve at høre, om lokalet er ledigt, men jeg kan ikke huske jeres bryllupsdato.

Jeg har skrevet til hende at festen (helst) skal holdes lørdag den 17. maj 2008, så nu krydser jeg fingre, tæer og deslige for, at det kan lade sig gøre! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har en kollega, der bor i en af de boliger i nabobebyggelsen med festlokalet. Jeg har derfor skrevet en mail til hende for at finde ud af, hvordan man komme til at leje lokalet. Her er hendes svar:

Kære Gitte!

Jeg tror kun, at du kan tigge mig om det - lyder det ikke skønt. Jeg kan godt prøve at høre, om lokalet er ledigt, men jeg kan ikke huske jeres bryllupsdato.

Jeg har skrevet til hende at festen (helst) skal holdes lørdag den 17. maj 2008, så nu krydser jeg fingre, tæer og deslige for, at det kan lade sig gøre! :thumbsupsmileyanim:

Håber I får lokalet..puha du har godt nok is i maven, at du tør vente på lang tid før brylluppet med at booke festlokale ;)

Det er så flot med lys...jeg håber også at vi kan få en masse lys udenfor vores festlokale.

Lækker frisure også, den er straks gemt i mit billedearkiv også :boohoo:

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg

Hvis vi ikke kan få lokalet i nabobebyggelsen, må vi overveje alternativer såsom et lokale på frilandsmuseet (800 meter væk). Det koster 4000 kr. for 4 timer. Jjeg regner med, at det lokale i nabobebyggelsen, jeg drømmer om, dels er billigere, dels er til at få i mere end sølle 4 timer.

Hvis vi tager på frilandsmuseet, kunne vi bagefter tage hjem til os selv, hvor der godt nok ikke er vildt meget plads (79 km2). Jeg har kig på en bekendt, der er kok, der ville kunne lave noget mad til os, noget der ville være en del nemmere i festlokalet i nabobebyggelsen (50 meter væk), da der jo er køkken tilknyttet. Jeg ved ikke rigtig, hvordan den skulle kringles på frilandsmuseet, hvis man ikke ville købe deres (hundedyre) mad....

I festlokalet i nabobebyggelsen kunne vi sikkert også få lov at pynte op, dagen inden festen. Jeg har faktisk ikke indtryk af, at det festlokale er overrendt (da man skal bo der for at kunne leje det).

Hvis min kollega kan skaffe lokalet i nabobebyggelsen, bliver hun bare dagens helt og fortjener: 1000 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Gitte!

Håber I får lokalet..puha du har godt nok is i maven, at du tør vente på lang tid før brylluppet med at booke festlokale ;)

Det er så flot med lys...jeg håber også at vi kan få en masse lys udenfor vores festlokale.

Lækker frisure også, den er straks gemt i mit billedearkiv også :boohoo:

Det med lokalerne har vi også kun haft nerver til, fordi at vi er flexible med datoen - vi kan både holde festen den 17., 24. og 31. maj - hvis det går helt galt, kan vi også holde den i juni... Men nu har jeg ikke nerver til at vente længere med at bokke lokalet!

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Byllupsrejse

På søndag holder vi Jonas' fødselsdag, og der kommer store dele af hans familie... Det er så planen, at vi skal fortælle om vores bryllupsplaner til mostre, onkler og fættre, kusiner samt påhæng. Hans mor har allerede hørt om planerne.

På søndag vil vi spørge, om vi må låne det hus ved Como-søen, som Jonas' moster og onkel er indehaver af. Onklen er italiener; ham og mosteren bor i Danmark, men har et sommerhus i Italien - som vi altså håber at kunne låne fra den 6. maj 2008 til den 12. maj... :thumbsupsmileyanim:

Jeg smækker lige nogle billeder ind af området ved Comosøen:

post-31031-1197055170.jpg

post-31031-1197055181.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:unsure::hug: Idag er der 150 dage til vi skal giftes :thumbsupsmileyanim:.

Imorges snakkede vi om at tage ud og spise efter vielsen med vores vidner, min brudepige (bedste veninde) plus påhæng (istedet for at tage direkte på bryllupsrejse). Tidsplanen for tirsdag den 6. maj ser derfor således ud:

14.00 til 14.15 vielse, Lyngby Rådhus

14.15 til 14.45 champagne med dem, der har overværet vielsen (en del har taget fri/er på barsel/studerende, så vi bliver nogle stykker)

14.45 - 16.30 Fotografering

18.00 Middag på resturant med vidner, brudepige plus påhæng - vi bliver 8 stk.

Næste morgen, onsdag den 7. maj flyver vi så på bryllupsrejse...

Jeg glæder mig mere og mere! :):)

0

Del dette indlæg

Kære Gitte!

Jeg har skrevet til hende at festen (helst) skal holdes lørdag den 17. maj 2008, så nu krydser jeg fingre, tæer og deslige for, at det kan lade sig gøre! :hug:

Uhhh det er da alt for spændende. Jeg krydser alt, hvad der krydses kan (igen må kattens hale lide, for at blive krydset)

:):) Idag er der 150 dage til vi skal giftes :unsure:.

Imorges snakkede vi om at tage ud og spise efter vielsen med vores vidner, min brudepige (bedste veninde) plus påhæng (istedet for at tage direkte på bryllupsrejse). Tidsplanen for tirsdag den 6. maj ser derfor således ud:

14.00 til 14.15 vielse, Lyngby Rådhus

14.15 til 14.45 champagne med dem, der har overværet vielsen (en del har taget fri/er på barsel/studerende, så vi bliver nogle stykker)

14.45 - 16.30 Fotografering

18.00 Middag på resturant med vidner, brudepige plus påhæng - vi bliver 8 stk.

Næste morgen, onsdag den 7. maj flyver vi så på bryllupsrejse...

Jeg glæder mig mere og mere! :):)

Det lyder da som en suveræn og hyggelig dag med dem, der står jeg nærmest. Det kunne da ikke være mere perfekt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Byllupsrejse

På søndag holder vi Jonas' fødselsdag, og der kommer store dele af hans familie... Det er så planen, at vi skal fortælle om vores bryllupsplaner til mostre, onkler og fættre, kusiner samt påhæng. Hans mor har allerede hørt om planerne.

På søndag vil vi spørge, om vi må låne det hus ved Como-søen, som Jonas' moster og onkel er indehaver af. Onklen er italiener; ham og mosteren bor i Danmark, men har et sommerhus i Italien - som vi altså håber at kunne låne fra den 6. maj 2008 til den 12. maj... :thumbsupsmileyanim:

Ååååårh hvaaaaaad!

Como-søen holder stadig max!

Jeg er total misundelig over at I har mulighed for at låne et hus dernede...ta mig meeeeeeeeeeeed :unsure:

Vi står pt og vakler mellem Toscana og Como-søen som destination til vores bryllupsrejse...

0

Del dette indlæg

Byllupsrejse

Ååååårh hvaaaaaad!

Como-søen holder stadig max!

Jeg er total misundelig over at I har mulighed for at låne et hus dernede...ta mig meeeeeeeeeeeed :unsure:

Vi står pt og vakler mellem Toscana og Como-søen som destination til vores bryllupsrejse...

Du skal jo til Colorado, din heldige kartoffel!

(Og Toscana på bryllupsrejse --- det lyder også godt!) :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag holdt vi fødselsdag for Jonas, hvor vi fortalte om vores bryllupsplaner. Alle var meget positive, og hans to mostre ville tage fri den 6. maj så de kan se os blive gift. :thumbsupsmileyanim: Og alle sagde, at de glædede sig til festen, som forhåbentlig bliver holdt den 17. maj. :hug:

Og så blev vi spurgt, om vi skulle på bryllupsrejse...?

Til det sagde vi, at vi jo gerne ville låne huset i Italien. Og det var der heldigvis ingen problemer med. :):unsure::) Så nu kan vi begynde at lede efter billige flybilletter til Milano... :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

I dag holdt vi fødselsdag for Jonas, hvor vi fortalte om vores bryllupsplaner. Alle var meget positive, og hans to mostre ville tage fri den 6. maj så de kan se os blive gift. :thumbsupsmileyanim: Og alle sagde, at de glædede sig til festen, som forhåbentlig bliver holdt den 17. maj. :hug:

Til det sagde vi, at vi jo gerne ville låne huset i Italien. Og det var der heldigvis ingen problemer med. :):unsure::) Så nu kan vi begynde at lede efter billige flybilletter til Milano... :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Hvor perfekt. Tillykke med det. Super lækkert.

0

Del dette indlæg

Nej hvor dejligt og perfekt med Italien :) :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer