gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih altså, det er da frygteligt med alt det sygdom, der florerer rundt hele tiden. Håber du snart får det bedre og så håber jeg at I havde en dejlig juleaften :newyear:

Jeg krydser fingre for din jobsøgning. Mon ikke det er muligt at finde noget? Og angående kollegaerne så må I jo bare holde kontakt ved siden af. Det skal ihvertfald ikke stoppe dig i at finde noget andet, synes jeg.

Lækre billeder fra lejligheden. Det bliver bare den mest romantiske og vidunderlige bryllupsrejse :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi købt flybilletter til Milano til bryllupsrejsen. Vi rejser onsdag den 7. maj kl. 9.15 og kommer hjem mandag den 12. maj kl. 13.30. Ihh, hvor vi glæder os! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har fortalt Jonas, at der er flere af BK-zillaerne, der gerne vil med, men han synes ikke, det er så romantisk med flere deltagere på vores bryllupsrejse??? :balloons::shooter:

0

Del dette indlæg

Så har vi købt flybilletter til Milano til bryllupsrejsen. Vi rejser onsdag den 7. maj kl. 9.15 og kommer hjem mandag den 12. maj kl. 13.30. Ihh, hvor vi glæder os! :balloons:

Jeg har fortalt Jonas, at der er flere af BK-zillaerne, der gerne vil med, men han synes ikke, det er så romantisk med flere deltagere på vores bryllupsrejse??? :unsure:-HAHA-

Det forstår jeg ikke -HAHA- Det kunne da være så hyggeligt :thumbsupsmileyanim::shooter:

0

Del dette indlæg

Så har vi købt flybilletter til Milano til bryllupsrejsen. Vi rejser onsdag den 7. maj kl. 9.15 og kommer hjem mandag den 12. maj kl. 13.30. Ihh, hvor vi glæder os! :balloons:

Jeg har fortalt Jonas, at der er flere af BK-zillaerne, der gerne vil med, men han synes ikke, det er så romantisk med flere deltagere på vores bryllupsrejse??? :unsure:-HAHA-

Det forstår jeg ikke -HAHA- Det kunne da være så hyggeligt :thumbsupsmileyanim::shooter:

Ja, hvor er han altså kedelig -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, hvor er han altså kedelig -HAHA-

Ja, udover soveværelset er der 6 sovepladser i underetagen... Så efter min mening kunne vi da sagtens holde zilla-bootcamp ved como-søen??? Men det vil han altså ikke! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg er i øjeblikket ved at finde en make-up artist, der også kan sætte mit hår - helst hjemme hos mig selv. Da vi holder bryllup af 2 omgange - vielse, fotografering og middag med de nærmeste venner tirsdag den 6. maj og reception samt efterfølgende fest lørdag den 17. maj vil jeg gerne styles begge dage. Men det er sgu ikke helt nemt at finde en der er til at betale/ledig/villig til at tage ud på en hverdag.

Lina Ahnstrøm, der reklamerer herinde, var en del dyrere end der stod på hendes hjemmeside. På hendes hjemmeside kunne jeg få prøve, 2 gange styling (dvs begge dage sådan som jeg gerne vil) samt hår og make up for min brudepige for 2200 plus transport. Den pris var desværre en fejl - den rigtige pris er 2500 for hår og make up en enkelt dag, uden prøve og transport. 3500 for en prøve, styling på dagen af mig og min brudepige. Alt for dyrt.

Carina Ernst tager ikke ud på hverdage. Hun koster 1550 for styling af både hår og make up inkl. prøve. Plus transport. Jeg ville måske kunne få en bedre pris end 3100 for begge dage, men så skal jeg tage til Stenløse fra Virum tirsdag den 6. maj - hmm, det overvejer jeg lige. Jeg ved ikke, om hun er ledig den 17. maj.

Aoye Sine Toft er booket lørdag den 17. maj, men kan godt tirsdag den 6. maj. Hun koster 2000 for styling af hår og make up, inkl. prøve. Plus transport.

Charlotte Elsted har jeg skrevet til, men endnu ikke hørt fra. Jeg ved, at flere herinde har booket hende/overvejet at booke hende, nu må vi se om hun allerede er optaget.

0

Del dette indlæg

Jeg er i øjeblikket ved at finde en make-up artist, der også kan sætte mit hår - helst hjemme hos mig selv. Da vi holder bryllup af 2 omgange - vielse, fotografering og middag med de nærmeste venner tirsdag den 6. maj og reception samt efterfølgende fest lørdag den 17. maj vil jeg gerne styles begge dage. Men det er sgu ikke helt nemt at finde en der er til at betale/ledig/villig til at tage ud på en hverdag.

Lina Ahnstrøm, der reklamerer herinde, var en del dyrere end der stod på hendes hjemmeside. På hendes hjemmeside kunne jeg få prøve, 2 gange styling (dvs begge dage sådan som jeg gerne vil) samt hår og make up for min brudepige for 2200 plus transport. Den pris var desværre en fejl - den rigtige pris er 2500 for hår og make up en enkelt dag, uden prøve og transport. 3500 for en prøve, styling på dagen af mig og min brudepige. Alt for dyrt.

Carina Ernst tager ikke ud på hverdage. Hun koster 1550 for styling af både hår og make up inkl. prøve. Plus transport. Jeg ville måske kunne få en bedre pris end 3100 for begge dage, men så skal jeg tage til Stenløse fra Virum tirsdag den 6. maj - hmm, det overvejer jeg lige. Jeg ved ikke, om hun er ledig den 17. maj.

Aoye Sine Toft er booket lørdag den 17. maj, men kan godt tirsdag den 6. maj. Hun koster 2000 for styling af hår og make up, inkl. prøve. Plus transport.

Charlotte Elsted har jeg skrevet til, men endnu ikke hørt fra. Jeg ved, at flere herinde har booket hende/overvejet at booke hende, nu må vi se om hun allerede er optaget.

jeg krydser for charlotte søde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er virkelig smuk. Glæder mig til at se den på. :thumbsupsmileyanim:

Tak. Jeg blev bl. a. inspireret af dig, da jeg begyndte at interessere mig for tiaraer - din er totalt smuk! :balloons:

Årh tak. :shooter: Er også super glad for det og glæder mig helt vildt til at få det på...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer