gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

hey twin :b223:

jeg har vist lige været inde i en blomsterbutik :bed:

spændende hvad det ender med -HAHA-

Ja, jeg kan jo nå at ombestemme mig flere gange (mange gange) - men hellere det, end en brudekjole-chrisling :thumbsupsmileyanim:

Måske er konklusionen bare at jeg skal gå i seng og glæde mig over, at min tæller i morgen når de to-cifrede tal... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle flotte ringe :):cheerleader3: Dem kan jeg godt forstå du er glad for :unsure:

Jeg har endda overvejet, om ikke det er nødvendigt, at have ringen på til brudekjolefitting - for at se om den passer til kjolen... :) Spøg til side, jeg glæder mig vildt meget til at få dem i brug

Og må også lige tilføje at jeg er vild med alle de buketter du har kig på, vil meget gerne have noget i den stil med orkideer og i lilla :) Synes det er så flot :)

Så skal du lige se den seneste buket, fundet af AnnaParenna i Sessi's tråd: Ville den ikke være smuk i lilla?

post-31031-1201639522.jpg

post-31031-1201640153.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Idag tog jeg ind til byen for at shoppe... Men jeg har opdaget noget mærkeligt: Jeg, der plejer at skulle have en skumslukker med til mit Dankort :balloons::balloons::balloons: kunne absolut ikke finde ret meget, jeg gad købe :bearhug: . Med mindre der stod bryllup på det - købte derfor en parfume, som jeg regner med at have på på dagen - og et par bryllupsmagasiner...

Det er nok meget smart at have det sådan, da et bryllup jo godt kan løbe op... MEN JEG HAR ALDRIG PRØVET DET FØR... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer