gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Idag fik jeg en ansigtsbehandling i Magasin (de har et godt tilbud: Køb produkter for 450 kr, og få en ansigtsbehandling på 75 minutter gratis), og der snakkede jeg med kosmetologen om mine bryllupsplaner. Hun tilbød at lægge makeuppen for 195 kr. - hvis man køber produkter for pengene får man behandlingen gratis. Jeg har derfor bestilt tid:

lørdag den 26. april til prøvemake up

tirsdag den 6. maj kl. 12.00 - brudemake up

lørdag den 17. maj kl. 13.00 - brudemake up igen

Kosmetologen er en jeg har været hos flere gange, og som jeg er tryg ved. Hun lovede, at det godt kunne laves diskret med fokus på øjnene - sådan som jeg gerne vil have det. Dejligt - og billigt! :griner:-

Hold da op, det var godt nok billigt. Der kan jeg godt forstå, at du slog til.

Her agerer kæresten model - jeg måtte love ikke at bruge billeder, hvor man kan se hans ansigt -HAHA-

Hihi, det er da for sjovt. Den er kønnere i dit hår men sjovere i hans.

Så fik vi brugt weekenden på alt muligt andet end at lave invitationer... Vi har derfor bestilt dem færdige på nettet, og det blev disse:

De er også rigtig søde. Det skal nok blive godt.

Samtidig investerede vi i dette toiletpapir - man er jo en zilla:

Griner, det er da også for sjovt at have det toiletpapir.

0

Del dette indlæg

den er super sød din tiara - rigtig flot, uden at være for "glitret" :griner:- lyder fint med invittionerne, det er et supersødt billede af jer i ligger ved -HAHA- . og god deal du fik i magasin! det er da værd at overveje hvis man skal til noget fancy't eller vi alligevel bliver gift i kbh. så tak for tippet :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

den er super sød din tiara - rigtig flot, uden at være for "glitret" :cheerleader3: lyder fint med invittionerne, det er et supersødt billede af jer i ligger ved :cheerleader3: . og god deal du fik i magasin! det er da værd at overveje hvis man skal til noget fancy't eller vi alligevel bliver gift i kbh. så tak for tippet :cheerleader3:

Tak for rosen - og fedt at du kan bruge tippet vedrørende magasin!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg fået en ny drøm... At køre i cykel-rickshaw efter vielsen hen til det sted vi skal have taget billeder!

Jeg så en artikel om det i Lillys blad "Bryllup og Fest", og har nu været inde på hjemmesiden og læse mere om det... Den største udfordring (udover at overtale kæresten til det) er, at de umiddelbart kun kører i København... Og Lyngby Rådhus ligger 12,5 km. fra Rådhuspladsen... Måske man kan overtale dem til det alligevel? Jeg kan i hvert fald gøre et forsøg.

Her ses lige et billede:

post-31031-1200832364.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiii, jeg er stille og roligt ved at få opdateret mig herinde igen, og nu har jeg ihvertfald styr på din tråd :cheerleader3:

Vildt billigt med makeup, men er det mig der er lidt generelt forvirret og ikke har læst din tråd ordentligt? Er det matas eller magasin du får det lagt hos? Det kunne nemlig muligvis være noget jeg også skulle undersøge lidt, tror jeg

Super fint diadem ting :thumbsupsmileyanim: Og så cool at manden lige prøver den, så du kan få billeder af den :balloons:

kan godt se det sjove i sådan en rickshaw. Mon ikke det er muligt at få dem til at køre jer? Der er jo så enormt mange her, så mon ikke man kan få fat i en eller anden, der er villig? Jeg krydser ihvertfald fingre for det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiii, jeg er stille og roligt ved at få opdateret mig herinde igen, og nu har jeg ihvertfald styr på din tråd :)

Vildt billigt med makeup, men er det mig der er lidt generelt forvirret og ikke har læst din tråd ordentligt? Er det matas eller magasin du får det lagt hos? Det kunne nemlig muligvis være noget jeg også skulle undersøge lidt, tror jeg

Super fint diadem ting :thumbsupsmileyanim: Og så cool at manden lige prøver den, så du kan få billeder af den :griner:-

kan godt se det sjove i sådan en rickshaw. Mon ikke det er muligt at få dem til at køre jer? Der er jo så enormt mange her, så mon ikke man kan få fat i en eller anden, der er villig? Jeg krydser ihvertfald fingre for det

Det er hos Magasin, jeg får lagt make up. Man skal dog være indstillet på, at det foregår ude i forretningen! Men der er okay med mig. Jeg gjorde op med mig selv, at selv om jeg skal ud af døren og to forskellige steder hen for at få sat hår og lagt make up, så var det mindre stressende end at få besøg af en for mig ukendt stylist derhjemme... Nu får jeg det gjort af nogle mennesker, jeg kender godt (er totalt tryghedsnarkoman), og så er det ovenikøbet billigt!

Tak for ros til diadem og dine krydsede fingre - du er altid så sød! :)

0

Del dette indlæg

Hvorfor er det at man (=jeg) har rygrad som en regnorm? Lige nu er jeg på kursus på et af Danmarks bedste kursus-stder - med suveræn mad og et rigt udvalg af kager og desserter... Og jeg er på slankekur... :thumbsupsmileyanim:

Derhjemme går kuren meget godt, men når jeg bliver præsenteret for romkugler, frugtsalat, nougat-is, nøddelagkage med frisk frugt og flødeskum, etc., så forsvinder al selvjustits desværre... Jeg skal ellers til første fitting med min brudekjole om 14 dage, så det ville være meget rart at have tabt sig bare lidt.. :)

0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig fed idé med en cykel-rickshaw :thumbsupsmileyanim: Og hvis ikke i kan få fat i en må i jo låne en christiani-cykel og så må manden din i pedalerne :)

Ellers tag det roligt med slankekuren; du har helt ærlig da ikke brug for at tabe dig, og hvis du er på et af danmarks bedste kursus-steder så NYD DET KVINDE i stedet for at slå dig selv oven i hovedet :) Altså, alt med måde mener jeg. (Og undskyld hvis jeg er totalt demoraliserende, du ved selvfølgelig selv hvor meget/lidt der skal til for at nå dine mål, men nogen gange synes jeg folk overdriver og får dårlig smvittighed hele tiden hvor de ikke behøver have det)

Redigeret af TimianJ
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer