gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Det lyder som en rigtig fed idé med en cykel-rickshaw :thumbsupsmileyanim: Og hvis ikke i kan få fat i en må i jo låne en christiani-cykel og så må manden din i pedalerne :)

Det var selvfølgelig også en idé... :)

Ellers tag det roligt med slankekuren; du har helt ærlig da ikke brug for at tabe dig, og hvis du er på et af danmarks bedste kursus-steder så NYD DET KVINDE i stedet for at slå dig selv oven i hovedet :griner:- Altså, alt med måde mener jeg. (Og undskyld hvis jeg er totalt demoraliserende, du ved selvfølgelig selv hvor meget/lidt der skal til for at nå dine mål, men nogen gange synes jeg folk overdriver og får dårlig smvittighed hele tiden hvor de ikke behøver have det)

Jeg ved godt, hvad du mener - tak for den moralske opsang! Idag har jeg dog ikke spist så meget kage - men der er en naturlig forklaring; Jeg fik simpelthen så meget kage og dessert igår, at jeg har haft kvalme hele dagen idag og igår nat.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes! Jeg har fået en mail fra Rickshaw firmaet (det Mariemus også har brugt), og det kan godt lade sig gøre, at blive hentet i en cykelrickshaw efter vielsen. Og kæresten har accepteret planen! :thumbsupsmileyanim: Tilbage er bare at håbe, at det bliver acceptabelt vejr på dagen...

0

Del dette indlæg

Yes! Jeg har fået en mail fra Rickshaw firmaet (det Mariemus også har brugt), og det kan godt lade sig gøre, at blive hentet i en cykelrickshaw efter vielsen. Og kæresten har accepteret planen! :thumbsupsmileyanim: Tilbage er bare at håbe, at det bliver acceptabelt vejr på dagen...

Sikke en fed ide! :denmarkflag::( Det bliver garanteret hamrende morsomt!!!!!

Og hvad angår slankekuren så må man altså gerne lige fristes engang imellem! Man skal også have lov til at kræse for ganen. :loveboard:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Vi kørte i rickshaw til gallafesten i 3.g. Vi fik dette firma til at komme til nordsjælland. Prøv at kontakte dem. :thumbsupsmileyanim:

Spændende - jeg har skrevet en mail til dem. Hvad kostede det?

Uhhh det kan jeg ikke huske, men det var ikke over 500 kr!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror nu, at der er plads til det. Glæder mig til at se det under kjolen :rolleyes: :fløjt:

Problemet er nok mest underskørtet der allerede sidder i kjolen - jeg husker det som rimelig stramt... Nu får vi at se, jeg har som sagt købt det brugt og det kostede kun 200 kr. Så hvis det ikke passer til kjolen, må jeg jo prøve at sælge det igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Brudebukketten skal:

1. Passe til kjolen, dvs. være rimelig spinkel

2. Ikke dække for meget for kjolen

3. Være i lilla farver m. noget hvidt og lidt grønt

4. Være i en blomstertyper, hvor det også er muligt at have blomster i håret

5. Den må gerne hænge lidt

0

Del dette indlæg

Yes! Jeg har fået en mail fra Rickshaw firmaet (det Mariemus også har brugt), og det kan godt lade sig gøre, at blive hentet i en cykelrickshaw efter vielsen. Og kæresten har accepteret planen! :cheerleader3: Tilbage er bare at håbe, at det bliver acceptabelt vejr på dagen...

Weeee, så gik det i orden :) Og selvfølgelig bliver det godt vejr på dagen :)

Her er vi ovre i en helt anden boldgade, men denne bukettype er vist temmelig dyr:

Denne her er jeg helt sikkert mest til - men mest fordi det mere er min stil, så jeg er nok ikke lige helt neutral her :cheerleader3:

Men du skriver jo at den gerne må hænge lidt, så måske du er mere ude i de andre slags? Hvad med manden? Har han en holdning? Det kunne måske hjælpe dig lidt

0

Del dette indlæg

Brudebukketten skal:

Jeg smider lige det her billede ind. Måske det kan give lidt inspiration....

2151_big_SoCA.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes! Jeg har fået en mail fra Rickshaw firmaet (det Mariemus også har brugt), og det kan godt lade sig gøre, at blive hentet i en cykelrickshaw efter vielsen. Og kæresten har accepteret planen! :cheerleader3: Tilbage er bare at håbe, at det bliver acceptabelt vejr på dagen...

Fantastisk!!!!! :)

0

Del dette indlæg

Her agerer kæresten model - jeg måtte love ikke at bruge billeder, hvor man kan se hans ansigt :thumbsupsmileyanim:

:balloons: Hvor sejt at han vil være model :b223:

Yes, så har vi bestilt vielsesringe... Her ses demomodellerne på vores fingre (min er for stor og hans er for lille):

Sikke da nogle pæne hænder han har. Han er ikke håndværker... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her agerer kæresten model - jeg måtte love ikke at bruge billeder, hvor man kan se hans ansigt :balloons:

:b223: Hvor sejt at han vil være model :bed:

Yes, så har vi bestilt vielsesringe... Her ses demomodellerne på vores fingre (min er for stor og hans er for lille):

-HAHA- Han er faktisk håndværker - automatikmekaniker - og kan reperere lidt af hvert.... :thumbsupsmileyanim: Men du har ret: Han har smadder pæne hænder!

0

Del dette indlæg

Her agerer kæresten model - jeg måtte love ikke at bruge billeder, hvor man kan se hans ansigt :balloons:

:b223: Hvor sejt at han vil være model :bed:

-HAHA- Han er faktisk håndværker - automatikmekaniker - og kan reperere lidt af hvert.... :thumbsupsmileyanim: Men du har ret: Han har smadder pæne hænder!

Her er beviset: Jonas i sit arbejdstøj

post-31031-1201457293.jpg

0

Del dette indlæg

Brudebukketten skal:

Jeg smider lige det her billede ind. Måske det kan give lidt inspiration....

2151_big_SoCA.jpg

Den er også fin - og både kæresten og mig er glade for orkideer. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer