gitlan

Gitte & Jonas Bryllup maj 2008

1,482 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I dag holdt vi fødselsdag for Jonas, hvor vi fortalte om vores bryllupsplaner. Alle var meget positive, og hans to mostre ville tage fri den 6. maj så de kan se os blive gift. :thumbsupsmileyanim: Og alle sagde, at de glædede sig til festen, som forhåbentlig bliver holdt den 17. maj. :)

Og så blev vi spurgt, om vi skulle på bryllupsrejse...?

Til det sagde vi, at vi jo gerne ville låne huset i Italien. Og det var der heldigvis ingen problemer med. :):unsure::) Så nu kan vi begynde at lede efter billige flybilletter til Milano... :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Hvor er det bare super dejligt :):hug::):)

0

Del dette indlæg

Jeg er helt høj....

Det er lykkedes min kollega, at reservere det festlokale i hendes bebyggelse (vores nabobebyggelse), som vi har haft kig på. Det koster kun 1200 kr. for hele weekenden! Og ligger 50 meter fra hvor vi

bor. :cheerleader3::cheerleader3::):)

Jeg skyndte mig at forære hende en buket blomster som tak...

:bearhug::bearhug::bearhug::blush::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt høj....

Det er lykkedes min kollega, at reservere det festlokale i hendes bebyggelse (vores nabobebyggelse), som vi har haft kig på. Det koster kun 1200 kr. for hele weekenden! Og ligger 50 meter fra hvor vi

bor. :cheerleader3::cheerleader3::):)

Jeg skyndte mig at forære hende en buket blomster som tak...

:bearhug::bearhug::bearhug::blush::)

Ej hvor fedt!!!!!!!!!!!!

Tillykke med det!!!!!! Og til den pris!!!! WAUW!!!

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Ihhh, jeg sidder og drømmer om vores festlokale... Og hvor fedt det er, at vi har lokalet hele weekenden. Kæresten er en rigtig handyman :cheerleader3: , der lynhurtigt kan rigge et musikanlæg til. Og jeg kan pynte op, :cheerleader3: jeg drømmer blandt andet om noget pynt, de har i something blue (ville godt have sat billedet ind, men jeg kan ikke få siden til at virke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har idag fået kontrakten på vores festlokale - jeg synes stadig det er for fedt (tænk, at man kan blive helt høj ved tanken om et festlokale... :thanks: ). Tak til alle de BK-tøser, der krydsede fingre - det hjalp! :thumbsupsmileyanim:

Og så spammer jeg lige min tråd med billeder af balloner, som jeg drømmer om at pynte festlokalet op med... Alle er fra Something blue..

post-31031-1197477080.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Ihhh, pis :thumbsupsmileyanim: Nu gik det lige så godt, men så kan man altid få en brudekjolekrise... :)

Igår, da BK var nede faldt jeg over nogle La Sposa kjoler på nettet, som jeg altså synes er ret pæne...

Især denne er jeg - desværre - blevet ret vild med (blomsten skulle dog fjernes)

post-31031-1197635741.jpg

post-31031-1197635762.jpg

Redigeret af gitlan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men altså jeg har jo købt min kjole - og betalt den. Og været superglad for mit køb en måneds tid. Indtil jeg så denne model... Det jeg godt kan lide ved den nye (uprøvede) model er halternecken (gør mig højere - i hvert fald på de andre kjoler, jeg har prøvet) og bagsiden, hvor der ikke er så meget stof henover enden (håber, det giver mening).

Krise, krise, krise, what to do?

0

Del dette indlæg

Arrgggghhhhh, havde lige skrevet et indlæg til dig og så var der database fejl :)

Ville først og fremmest ønske tillykke med feststedet :thumbsupsmileyanim:

Kan slet ikke hjælpe med din kjolekrise, men håber den snart går over.

Jeg tænkte på om det kunne være sådan en lille midlertidig forbigående forelskelse? Og om det simpelthen bare er en lille panikhandling fordi kjolekøbet ER overstået og at du måske savner din kjole en smule og savner at have den på?

0

Del dette indlæg

Jeg tror at man kan blive ved med at være i tvivl om, om det er den rigtige kjole man har valgt - sådan har jeg det selv nogen gange. Der er simpelthen så mange forskellige, og så lige nu hvor de nye modeller kommer... :)

Jeg tror det er rigtigt hvad Lollerberg skriver, og det kun er kortvarigt. Det er jo en smuk kjole du har valgt, og som du skriver så var det den helt rigtige tidligere, så jeg tror kun det er en midlertidig krise - og uanset hvad, så vil der blive ved med at dukke nye og smukke modeller op :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Arrgggghhhhh, havde lige skrevet et indlæg til dig og så var der database fejl :hug:

Ville først og fremmest ønske tillykke med feststedet :thumbsupsmileyanim:

Kan slet ikke hjælpe med din kjolekrise, men håber den snart går over.

Jeg tænkte på om det kunne være sådan en lille midlertidig forbigående forelskelse? Og om det simpelthen bare er en lille panikhandling fordi kjolekøbet ER overstået og at du måske savner din kjole en smule og savner at have den på?

Det kan godt være, at det bare er en forbigående betagelse... Det håber jeg. For det vil blive temmelig dyrt, hvis jeg skal ud og investere i en ny kjole... Så skulle den gamle sælges først... Og efter annoncerne her på sitet at dømme, så bliver det svært... Og kan ikke ungå at medføre tab, hvis det altså lykkedes.

Og kan jeg overhovedet nænne at sælge den - jeg er jo ikke ligeglad med den? Er bare blevet betaget af en anden...

Det er godt, jeg ikke er lige så letantændelig, når det kommer til mænd!

Ihh, BK må sgu ikke bare lukkes ned - så er det jeg går på jagt efter nye kjoler i stedet for at være på BK! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror at man kan blive ved med at være i tvivl om, om det er den rigtige kjole man har valgt - sådan har jeg det selv nogen gange. Der er simpelthen så mange forskellige, og så lige nu hvor de nye modeller kommer... :)

Jeg tror det er rigtigt hvad Lollerberg skriver, og det kun er kortvarigt. Det er jo en smuk kjole du har valgt, og som du skriver så var det den helt rigtige tidligere, så jeg tror kun det er en midlertidig krise - og uanset hvad, så vil der blive ved med at dukke nye og smukke modeller op :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber, at du har ret... Og hvis jeg beslutter mig for, at satse på en ny kjole, så skal den købes ugen før brylluppet!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer