Ki Schou

VIS MIG DIN BRUDEFRISURE

159 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tror, at det har noget at gøre med, at fotografen har rettigheder til sine egne billeder. Vi har i hvert fald skrevet under på, at vi ikke efterproducerer billederne.

Jep det er netop også det vi har, og det havde jeg glædeligt glemt da Ki skrev til mig og spurgte om hun måtte sætte mit billede på forsiden af bryllupsklar :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ki

Jeg har forsøgt at besvare din PM men din inbox er fuld. Så nu svarer jeg her - håber det er ok :bestwishes:

Mit hår på dagen var etageklippet. Foran gik det ca. til skuldrene og bagpå ca til skulderbladene. Jeg har ikke specielt tykt hår men heller ikke vildt tyndt. Jeg havde ingen valk i håret - det var udelukkende mit eget hår, frisuren var sat op på. Først blev håret krøllet. Men jeg tror sagtens frisuren kan sættes med valk også, hvis man ikke har så meget hår at gøre godt med selv.

Sætter lige et par billeder ind af processen, så man kan fornemme længden af håret (efter det er blevet krøllet) samt et billede af dagen derpå af hårets længde forfra.

post-20924-1194814754.jpg post-20924-1194814745.jpg

post-20924-1194814824.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Næste er fra siden. Elsker det billede. Hår og alt er perfekt og jeg lytter til min mand.

En detalje jeg er vild med i håret - er hvor fint frisøren har "gemt" mit slør i håret. Man kan ikke se kammen og det gør at sløret HELE dagen sad perfekt ud over mine skuldre og ikke i en pølse på ryggen.

OG - jeg havde først ondt i hovenbunden dagen efter!

post-20874-1194895090.jpg

Redigeret af hkmc
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror, at det har noget at gøre med, at fotografen har rettigheder til sine egne billeder. Vi har i hvert fald skrevet under på, at vi ikke efterproducerer billederne.

Jep det er netop også det vi har, og det havde jeg glædeligt glemt da Ki skrev til mig og spurgte om hun måtte sætte mit billede på forsiden af bryllupsklar :)

uuh det ville ellers ha været en ære :balloons:

0

Del dette indlæg

Her er min brudefrisure, sat af Charlotte Elsted, der er én ekstra tot hår i:

post-23913-1195047675.jpg

Jeg har endnu ikke fået billederne fra fotografen, så måske får jeg nogle bedre billeder af frisuren med mig i brudekjolen senere...

:balloons:

Maja

Redigeret af FrøkenMaja
0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer