Besvaret November 10, 2007 · Rapportér indlæg Et mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2007 · Rapportér indlæg Da jeg ikke måtte bruge de billeder jeg først havde fundet af vores fotograf må jeg jo heller bruge nogle af vors egne Forfra: hvorfor måtte du ikke det??????????????? Ja det forstår jeg heller ikke. Det er vel jeres billeder nu... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2007 · Rapportér indlæg Jeg tror, at det har noget at gøre med, at fotografen har rettigheder til sine egne billeder. Vi har i hvert fald skrevet under på, at vi ikke efterproducerer billederne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2007 · Rapportér indlæg Jeg tror, at det har noget at gøre med, at fotografen har rettigheder til sine egne billeder. Vi har i hvert fald skrevet under på, at vi ikke efterproducerer billederne. Jep det er netop også det vi har, og det havde jeg glædeligt glemt da Ki skrev til mig og spurgte om hun måtte sætte mit billede på forsiden af bryllupsklar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2007 (redigeret) · Rapportér indlæg Hej Ki Jeg har forsøgt at besvare din PM men din inbox er fuld. Så nu svarer jeg her - håber det er ok Mit hår på dagen var etageklippet. Foran gik det ca. til skuldrene og bagpå ca til skulderbladene. Jeg har ikke specielt tykt hår men heller ikke vildt tyndt. Jeg havde ingen valk i håret - det var udelukkende mit eget hår, frisuren var sat op på. Først blev håret krøllet. Men jeg tror sagtens frisuren kan sættes med valk også, hvis man ikke har så meget hår at gøre godt med selv. Sætter lige et par billeder ind af processen, så man kan fornemme længden af håret (efter det er blevet krøllet) samt et billede af dagen derpå af hårets længde forfra. Redigeret November 11, 2007 af AnjaSL 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2007 · Rapportér indlæg Ok, jeg prøver med et par billeder... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2007 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2007 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2007 · Rapportér indlæg - Om ikke andet, så for at vise mit hår frem, bare ... Det var MEGET stort, og alt sammen mit! ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2007 (redigeret) · Rapportér indlæg Jamen jeg vil da også gerne vise mit hår. Først et par billeder fra lige da jeg kom fra frisøren og så et fra siden med brudekjolen på. Har desværre ikke nogen direkte bagfra. Mvh Pernille. Redigeret November 12, 2007 af Enigma28 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2007 (redigeret) · Rapportér indlæg Jeg kan lige så godt sige det som det er: Det er håbløst at finde gode billeder af mit hår, for det stormede en halv pelikan på den strand. Men har da fundet lidt frem, så Ki også kan få af kort hår og birdcage. Redigeret November 12, 2007 af katjamo 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2007 · Rapportér indlæg Lidt mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2007 · Rapportér indlæg Jeg vil gerne vise 3 billeder først to pæne af det færdige resultat og så et mindre pænt af hvordan det så ud under "konstruktion". Her kan man ane at der danner sig et asymmetrisk hjerte på toppen af hovedet. Jeg ved ikke om det var meningen men smukt var tanken i hvert tilfælde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2007 (redigeret) · Rapportér indlæg Næste er fra siden. Elsker det billede. Hår og alt er perfekt og jeg lytter til min mand. En detalje jeg er vild med i håret - er hvor fint frisøren har "gemt" mit slør i håret. Man kan ikke se kammen og det gør at sløret HELE dagen sad perfekt ud over mine skuldre og ikke i en pølse på ryggen. OG - jeg havde først ondt i hovenbunden dagen efter! Redigeret November 12, 2007 af hkmc 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2007 · Rapportér indlæg OG NU.... BRIDEZILLA!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2007 · Rapportér indlæg OG NU....BRIDEZILLA!!!! Hold kæft, hvor ser du godt ud!!!! Janne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2007 · Rapportér indlæg Her er min frisure fra den store dag... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2007 · Rapportér indlæg Jeg tror, at det har noget at gøre med, at fotografen har rettigheder til sine egne billeder. Vi har i hvert fald skrevet under på, at vi ikke efterproducerer billederne. Jep det er netop også det vi har, og det havde jeg glædeligt glemt da Ki skrev til mig og spurgte om hun måtte sætte mit billede på forsiden af bryllupsklar uuh det ville ellers ha været en ære 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2007 (redigeret) · Rapportér indlæg Her er min brudefrisure, sat af Charlotte Elsted, der er én ekstra tot hår i: Jeg har endnu ikke fået billederne fra fotografen, så måske får jeg nogle bedre billeder af frisuren med mig i brudekjolen senere... Maja Redigeret November 14, 2007 af FrøkenMaja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2007 · Rapportér indlæg Detaljer: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2007 · Rapportér indlæg Venstre side: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2007 · Rapportér indlæg Bagfra: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites