Guest Bobbel

C&PV 22.august 2009

151 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Velkommen til og stort tillykke med friereiet. :cheerleader3:

Kig gerne i min planlægningstråd, jeg er jo en gift kvinde nu, men der kunne jo være der var nogle ideer du kunne bruge.

Redigeret af mettemoller
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjole inspiration

Åh de kjoler...

Jeg tror jeg er til en enkelt kjole - men v hals og stropper...

men man ved de vel aldrig rigtigt før man har prøvet lidt af hvert...

Men her er I hvertfald havd jeg sidder og drømmer om...

post-21395-1197388368.jpgpost-21395-1197388414.jpg

Kjole nr 1 er Pronovias 2008 Diamante

Kjole nr 2 er også en Pronovias men 2006 Adam

Jeg skrev og spurgte Askepot og Valentino - hvad den første kjole kostede - bare lige for at stikke en finger i jorden... og puha 11200 kr...

det er godt nok mange penge - ved godt der er mange af jer andre brude der giver meget mere...

men jeg har lidt svært ved at abstraher fra at det er 3 mdr. su...men vi når jo at tjene penge inden vi skal giftes... suk men alligevel...

Men nu får vi se... for det er jo drømme kjolen :cheerleader3:

Redigeret af Bobbel
0

Del dette indlæg

Velkommen til BK :cheerleader3:

Dejligt med endnu en 2009 brud, nu er vi ved at være et par stykker der kan følges. :cheerleader3:

Du er velkommen til at snuppe ideer og billeder med både arme og ben, for her på BK deler vi gerne. :) og hjælper hvis vi kan.

:) Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med frieriet og din nye tråd :cheerleader3:

Meget smukke kjoler (måske de kommer på udsalg til oktober/november? Du har jo tiden for dig, hvis ellers du kan vente ;))

Her er lige lidt brudekjole-spam.

Min absolutte V-hals favorit som er en Maggie Sottero model.

A3087GB.jpgA3087GB.jpg

Den fåes også som "ikke tyl"

A3094GB.jpg

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Et stort velkommen til fra mig også :cheerleader3:

Ih, hvor lyder det bare godt det hele. Glæd dig så meget til du skal ud og prøve kjoler. Det er bare det bedste overhovedet (og jeg undskylder lige... er en smule ekstra brudekjole bims idag) :cheerleader3:

Vi skal holde vores bryllup på Gl. Vraa Slot. Nu ved jeg ikke hvad din familie har fortalt dig, men indtil videre har jeg kun gode erfaringer med det.

Vi tog ud og besøgte tre steder på en weekend, da vi skulle vælge feststed. Dronninglund slot gav mig bare slet ikke den der wauw følelse og så var det for småt, men ellers et rigtig fint sted.

Store Restrup herregård var helt sikkert ikke langt fra at blive booket. Eneste grund til at vi ikke valgte det, var at vi ikke kunne få svar på så mange spørgsmål, den dag vi var det, og så havde vi også allerede tabt vores hjerter til Gl. Vraa Slot.

Det er bare lige som vi gerne vil have det, og vi blev vist rundt af en utrolig professionel mand, der bare havde styr på det hele. Slottet har haft nogle problemer på et tidspunkt, men så vidt jeg ved så skulle der være styr på det nu. Vi er ihvertfald glade for at skulle holde det der, og det virker helt rigtigt for os.

Held og lykke med beslutningen, og så vil jeg bare glæde mig til at læse endnu mere i din tråd :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lollerberg,

Åh det er jeg bare rigtig glad for at høre - for jeg er bange for jeg på forhånd har tabt mit hjerte til gl. vrå slot

- vi er kørt forbi det nogle gange og det ser bare så WAU- ud ;)

- de fester min familie har været til - er jo også ÅR tilbage, så der kan jo være sket rigtig meget.

Jeg tror helt bestemt vi ska ud og kikke på det

0

Del dette indlæg

Hej Lollerberg,

Åh det er jeg bare rigtig glad for at høre - for jeg er bange for jeg på forhånd har tabt mit hjerte til gl. vrå slot

- vi er kørt forbi det nogle gange og det ser bare så WAU- ud ;)

- de fester min familie har været til - er jo også ÅR tilbage, så der kan jo være sket rigtig meget.

Jeg tror helt bestemt vi ska ud og kikke på det

Og åh, hvor er jeg glad for at høre at de dårlige oplevelser er for nogle år siden :cheerleader3: Lidt nervøs bliver man jo :cheerleader3:

Hvis jeg var jer, ville jeg ringe til slottet og bestille en tid til at komme ud og kigge. Det kan også give en god fornemmelse om det lige skal være stedet. Og det samme ville jeg gøre med andre steder.

Kig eventuelt i min tråd (mit index). Der står vist en smule om slottet så vidt jeg husker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man linker på denne måde:

Hvert indlæg har et nummer i højre hjørne.

Det trykker du på og kopiere den "kode" der kommer frem.

Så går du ind i dit første indlæg (hvis det er der du vil have linket) og trykker på edit og derefter vælger fuld redigering.

Derinde trykker du på det lille ikon, nummer fire fra venstre med det grønne kryds (hvis du stiller dig på den med musen, står der "indsæt link").

Der sletter du det der står og indsætter den "kode" du kopierede før, og trykker OK.

Så kommer der en ny box, hvor du fx kan skrive "her". Det er det ord som der kommer til at stå på linket.

Håber det hjalp, ellers spørg bare igen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer