CatieJ

Skifter i tøj?

28 indlæg i dette emne

Halløj :cheerleader3:

Har lige et spørgsmål.. Var til en venindes bryllup her for et par måneder siden, og der valgte de at skifte tøjet fra brudekjole etc.. til normalt aften tøj i løbet af aftenen.. Jeg ved ikke om dette er normalt, jeg troede man havde kjolen på hele dagen/aftenen.. Men hvad gør i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså hvis jeg skulle skifte, ville jeg skifte til en kort brudekjole...

For jeg er SÅ vild med dem, men bange for jeg fortryder hvis jeg vælger sådan en til hele dagen,

Det er jo ikke ret tit man får lov til at have det helt store skrud på...

men nej min kjole skal også hænge på mig hele dagen - den skal NYDES :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hverken min kæreste eller jeg skifter tøj.... jeg har heller aldrig hørt om nogle, der gjorde det, men det er da bare smag og behag. Hvis parret forlader festen, før den er forbi, har det vist af og til været brugt at skifte - sikkert afhængig af, hvor de skulle hen..

Det er muligt, vores gæster vil skifte. Vi skal nemlig holde festen på en lejrskole, så folk skal jo have redt senge osv. Der er også mulighed for opstilling af telt, og det er nok ikke så sjovt i lange gevanter...!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror, at den skik måske er mest brugt i udlandet. I hvert fald har jeg været til et bryllup i Italien, hvor en italiensk pige blev gift med en mand fra New Zealand. Og hun skiftede til festkjole - såkaldt "evening dress" - i løbet af aftenen.. Men mig er der altså ingen, der får ud af kjolen! Det kan de glemme!!! :cheerleader3::):griner:-:cowsleep:

Janne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

JEG skal sku heller ikke skifte. Er du da vimmer mand.

Nu har man endelig fået lov, at bruge en del penge på en kjole. såå. ha ha.

Nej du, den skal sidde på mig hele tiden.

Mht at købe en lækker kjole til om morgenen dagen efter. Det gør jeg så IKKE! der vil jeg nok synes det er skønt, at hoppe i et par cowboybukser igen.

Kan godt lide kjoler....meen, tror også det bliver dejligt at komme i sit normale tøj igen. ( misforstå mig endelig ikke )

0

Del dette indlæg

Min veninde var til bryllup i Serbien for et par år siden, og der skulle den stakkels brud skifte kjole 14 gange ( eller var dte 21), da dernede får man åbenbart kjoler af familien for at vise velstand (kan ikke lige helt huske hvorfor, men det var noget i den retning), og alle dem der havde givet hende en kjole skulle jo se hende i deres- stakkels pige siger jeg bare. Jeg beholder min kjole på hele dagen- jeg skal næstten også tvinges afd en

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde var til bryllup i Serbien for et par år siden, og der skulle den stakkels brud skifte kjole 14 gange ( eller var dte 21), da dernede får man åbenbart kjoler af familien for at vise velstand (kan ikke lige helt huske hvorfor, men det var noget i den retning), og alle dem der havde givet hende en kjole skulle jo se hende i deres- stakkels pige siger jeg bare. Jeg beholder min kjole på hele dagen- jeg skal næstten også tvinges afd en

Heidi

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

JEG skal sku heller ikke skifte. Er du da vimmer mand.

Nu har man endelig fået lov, at bruge en del penge på en kjole. såå. ha ha.

Nej du, den skal sidde på mig hele tiden.

Mht at købe en lækker kjole til om morgenen dagen efter. Det gør jeg så IKKE! der vil jeg nok synes det er skønt, at hoppe i et par cowboybukser igen.

Kan godt lide kjoler....meen, tror også det bliver dejligt at komme i sit normale tøj igen. ( misforstå mig endelig ikke )

Ditto. :thumbsupsmileyanim:

Janne.

0

Del dette indlæg

NUL PUTTE!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg beholder min kjole på indtil Lars hjælper mig af med den på hotellet efter festen. Har aldrig været til et bryllup hvor parret skiftede tøj. Men har dog for nogle år siden været til et bryllup, hvor det blev årets varmeste dag, så vi alle drømte om at skifte til badetøj :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer