lii

LL & HJ 31.05.08

296 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke... så blev det endelig dagen hvor du fik din prins :thumbsupsmileyanim::loveboard::cheerleader3:

Jeg håber du har haft og fortsat har en helt aldeles vidunderlig dag. Jeg håber han bliver rigtig glad for din fotomontage - jeg synes ihvertfald den var rigtig flot lavet!

Knus fra Chalotte

0

Del dette indlæg

Ååååhhhhh, hvor er I alle sammen bare søde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusind tak for alle jeres hilsner!

Her kommer kun en kort bemærkning, for vi har tons af ting, der skal læsses op fra trailer og bil - og vi er smadrede!

Det var en helt igennem perfekt dag! Vi har fået nogle fantastiske fotos, eller dem FÅR vi ;)

Og vi har grædt spandevis af tårer *griner*

Der var SÅ mange indlæg, taler og sange, at vi startede med det samme, vi gik til bords faktisk, og så kørte det ellers løbende. Jeg blev kysset en enkelt gang, det samme for HJ, og derudover var der simpelthen ikke tid. Det var fantastisk!

Men èn ting gør vi aldrig mere, når vi skal holde fest: Holder det et sted, hvor vi selv skal stå for det hele. Aldrig mere! Til alle jer, der overvejer det: Lad være, med mindre I har tons af GODE venner, der kommer og hjælper, når I skal rydde op!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kommer kun en kort bemærkning, for vi har tons af ting, der skal læsses op fra trailer og bil - og vi er smadrede!

Det var en helt igennem perfekt dag! Vi har fået nogle fantastiske fotos, eller dem FÅR vi ;)

Der var SÅ mange indlæg, taler og sange, at vi startede med det samme, vi gik til bords faktisk, og så kørte det ellers løbende. Jeg blev kysset en enkelt gang, det samme for HJ, og derudover var der simpelthen ikke tid. Det var fantastisk!

Men èn ting gør vi aldrig mere, når vi skal holde fest: Holder det et sted, hvor vi selv skal stå for det hele. Aldrig mere! Til alle jer, der overvejer det: Lad være, med mindre I har tons af GODE venner, der kommer og hjælper, når I skal rydde op!!!

:cheerleader3: Lyder simpelhen som den mest perfekte fantastiske dag :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ihh, hvor jeg glæder mig til at se billeder og læse beretningen! Vi havde også lejet et sted, hv or vi selv skulle rydde op osv. Det varer i hvert fald et godt stykke tid inden vi gør det igen!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, I skal lige have et foto af vores kage her. Den smagte GODT nok FANTASTISK!!! Og det BEDSTE var, at øverste lag var lavet med rismel og soya-fløde, så jeg KUNNE TÅLE det HELE!!!!

Det var desværre også det lag, der HELT blev spist, så jeg nåede kun at smage et ganske lille stykke - øv!!!!

Men det var til gengæld LÆKKERT!!!!

post-18806-1212530207.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer