lii

LL & HJ 31.05.08

296 indlæg i dette emne

Annonce ♥

WOW.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::)

Hold fast hvor er det en flot fotomontage... er virkelig imponeret... der må ligge nogle timer i det store stykke arbejde...

Jeg sad med gåsehud og var tæt på at have brug for en tudekiks...

Virkeligt smukt lavet, og der er slet ingen tvivl om hvor stor jeres kærlighed her... virkelig smukt!

:):):):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og NU er der styr på maden!!!

PYYYYYYYYHHHHH!!!! Det holdt godt nok også hårdt!

Vi har lige haft møde med den nye kok, og han virker bare RIGTIG god, stabil og dygtig. Og hans ændringsforslag var bare fine, så vores menu bliver ENDNU mere mig :thumbsupsmileyanim:

DET er godt nok dejligt!!! Også kun lige i sidste øjeblik, må man sige ;)

Vi har også fat i to serveringsdamer, så rammerne er ved at være på plads. I morgen er det tid til at få lejet tøj til drengene, og så sniger der sig lige en Tysklandstur efter øl og sodavand ind også :cheerleader3: Så mor her skal køre med trailer - igen igen *griner*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JIIIIHHAAR!!!!

Så kører det igen!

Kokken har ringet tilbage, og det bliver formentlig endnu billigere, end vi havde forventet! Han regner med en indkøbspris på maden på ca. kr. 3.500,- og hans og de 2 damers løn bliver ca. 3.000,- så det er kun 6.500,-!!!! For en feeeeed menu!

DET er bare SÅ dejligt!

OG!!! Ja, mere *griner* Vi besøgte toastmasteren igår, og han havde de fedeste ideer. Håber virkelig, han kan føre dem ud i livet!!! Here goes:

Ide 1:

Vi ville gerne lave en lille beskrivelse af hver person, der sidder ved de respektive borde. Han gjorde ideen endnu bedre ved at fortælle, at han kender en karikatur-tegner, der vil tegne os - til forsiden af en lille "bord-bog". KANON!!!!

På indersiden to små citater, der fortæller, hvorfor vi gifter os med den anden.

Så menu oversigten.

Alt efter hvor mange gæster ved bordet, kommer der fotos på af dem og en lille beskrivelse af tilhørsforhold og en sjov ting, man kan spørge ind til.

Til sidst 3-4 sider, hvor gæsterne kan skrive en lille hilsen til os.

Ide 2:

Vi har jo den der mixede brudevals, og det er vigtigt, at de ikke klipper i os med det samme, dvs. vi SKAL have lov til at danse i mindst 1 minut, for så kommer den sjove koreografi.

Det ordner vi ved at toastmasteren sørger for politiets afspærringstape i en fin firkant rundt om os. HAN står så og vifter med en saks, så alle kan se det, og når vi har danset koreografien (endnu 1 minut), og musikken går tilbage til brudevalsen, klipper han tapen og lader folk komme til.

Ide 3:

Vi vil gerne have et fællesfoto af os alle, hvor vi står i hjerteformation, så han foreslog os at tage en trappestige med. Så må vi se, om det er højde nok til at få os alle med.

Fotoet skulle gerne blive som dette:

post-18806-1210454784.jpg

Jeg er bare så GLAD! Og der er GODT nok ikke længe til!!!!

0

Del dette indlæg

Så er vi gået i (hjemme)studiet!!! Fantastisk at have en Mr. Gadget-mand, så vi kan indspille vores eget akkompagnement til de sange, vi modtager! Han spiller klaver, og jeg spiller violin.

Og så er det så skidesmart, at jeg kan lægge 2. stemme oveni også - jeg tror skisme, det kommer til at lyde fint!

Vi husker naturligvis at sige skål ind i mellem, og vi kommer også med andre små bemærkninger henad vejen, så folk forstår, at det rent faktisk ER OS, der har spillet musikken til!!

Er DET ikke bare en fed ide også???? :):):bestwishes:

0

Del dette indlæg

OG så har jeg lige bestilt et par bryllupssandaler. Egentlig er det rigtige dansesko, for vi går jo til dans, og eftersom vi forventer at danse en del til brylluppet, så kan jeg jo ligeså godt investere i nogle ordentlige dansesko, som jeg også kan bruge efterfølgende :)

Og så har jeg både de andre lukkede sko og disse sandaler, der er lidt rarere, hvis det bliver varmt :)

Det er de her - kr. 656,- incl. forsendelse fra empire- og så HAR de bare at være gode at have på!!!:

post-18806-1210622192.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi gået i (hjemme)studiet!!! Fantastisk at have en Mr. Gadget-mand, så vi kan indspille vores eget akkompagnement til de sange, vi modtager! Han spiller klaver, og jeg spiller violin.

Og så er det så skidesmart, at jeg kan lægge 2. stemme oveni også - jeg tror skisme, det kommer til at lyde fint!

Vi husker naturligvis at sige skål ind i mellem, og vi kommer også med andre små bemærkninger henad vejen, så folk forstår, at det rent faktisk ER OS, der har spillet musikken til!!

Er DET ikke bare en fed ide også???? :):):bestwishes:

Den forstår jeg ikke helt. Det kan godt være det er mig der misforstår noget, men I ved jo ikke som brudepar hvilke sange jeres gæster kommer med til jeres bryllupsfest. Der skal vel heller ikke sang på akkompagnementet til festsangene.

0

Del dette indlæg

Den forstår jeg ikke helt. Det kan godt være det er mig der misforstår noget, men I ved jo ikke som brudepar hvilke sange jeres gæster kommer med til jeres bryllupsfest. Der skal vel heller ikke sang på akkompagnementet til festsangene.

:) Jeg har vist ikke forklaret det godt nok :)

Jo, vi ved, hvilke melodier, der kommer, - vi har bedt gæsterne melde melodierne til deres sange til toastmasteren, og på dén måde spiller min kommende akkorderne på klaveret og jeg spiller melodistemmen på violinen.

2. stemmen spilles også på violinen, så det lyder som om, der er flere violiner, der spiller.

Vi har naturligvis ingen tekst - og vi synger heller ikke :bestwishes: Det er kun musikken, vi indspiller.

SÅ tror jeg, det blev mere forståeligt :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jo, vi ved, hvilke melodier, der kommer, - vi har bedt gæsterne melde melodierne til deres sange til toastmasteren, og på dén måde spiller min kommende akkorderne på klaveret og jeg spiller melodistemmen på violinen.

2. stemmen spilles også på violinen, så det lyder som om, der er flere violiner, der spiller.

Vi har naturligvis ingen tekst - og vi synger heller ikke :) Det er kun musikken, vi indspiller.

SÅ tror jeg, det blev mere forståeligt :)

Klart nok - Det eneste man så kan sige er at der ikke vil være noget overraskende moment i det for jer, men det er jo prisen for at få eget akkompagnement til sangene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man bliver vel ikke overrasket over, at der kommer sange til et bryllup? Bliver man ikke nærmere overrasket, hvis der IKKE gør? ;)

Og selvom vi kender melodierne, er det da bestemt stadig MEGET "overraskende", for vi aner jo ikke, hvilken tekst, de har lavet til melodierne - det er jo teksten, der er det sjove i det og betyder noget for os. Ellers kunne man jo bare sidde med højskolesangbogen ;)

Så slipper vi også for at støde på ham fætteren med orglet, der allligevel ikke kender melodien :)

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Man bliver vel ikke overrasket over, at der kommer sange til et bryllup? Bliver man ikke nærmere overrasket, hvis der IKKE gør? ;)

Og selvom vi kender melodierne, er det da bestemt stadig MEGET "overraskende", for vi aner jo ikke, hvilken tekst, de har lavet til melodierne - det er jo teksten, der er det sjove i det og betyder noget for os. Ellers kunne man jo bare sidde med højskolesangbogen ;)

Så slipper vi også for at støde på ham fætteren med orglet, der allligevel ikke kender melodien :)

Ah - I får kun melodierne, og kender ikke teksten så er jeg med. Så må vi håbe at I ikke får 4 sange på "I en kælder sort som kul o.l." Det er set før :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hep hey!

Jeg er blevet ringet op af Tv2 - havde sendt en "ansøgning" om at være med i deres "Smuk-brud"-program, hvor man skal til Møgel Tønder og styles op!!

De mente helt bestemt, at de godt kunne bruge os.

Journalisterne kunne i hvert fald, og nu skal mit foto sendes videre til stylisterne, som skal se, om det er noget, de kan arbejde med. Det HÅBER jeg godt nok. Det kunne da være HELT vildt skægt at få sådan en oplevelse sammen!

Dette er fotoet, spritnyt fra idag. Håber godt nok, de har mod på at bruge os!! :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1210782581.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer