Guest Diddeskalgiftes

Didde og Emil - bryllup på SU - 8/11-08

1,123 indlæg i dette emne

Jeg fandt lige denne vinter tråd

:thumbsupsmileyanim: 13 siders vinter-tema...

Men er kommet lidt på kant med vinter-tema-ideen... Måske vil jeg egentlig hellere bare køre videre med rød/guld/stearinlys-ideen... Synes det virker super-lækkert...

Det kan du da også sagtens, det er jo nærmere sidst på efteråret end vinter. Hvad med så at ændre det en tone så det bliver mere mørk orange, dyb rød, sådan rigtig efterårsagtig. Det kunne blive så super smukt og med naturens hånd ret billigt.

efterårstema

NOW WE'RE TALKING!! Det kunne virkelig blive rigtig smukt!!

Ja jeg sidder ski og blive helt misundelig, er helt vild med den årstid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk at i har fået en afklaring! :thumbsupsmileyanim:

Nu overhaler du faktisk ret mange af os! Snyder. :cheerleader3:

Når nu du går så meget på kompromis så må Emil lade dig gøre noget af de ting han synes er ligegyldige! (Bobler og gaver til gæsterne)

Ja - overhaling er ellers ikke noget jeg gør i (tænker projekt baby, hvor jeg er hende der bliver overhalet), så det føles helt rart at give den GAS her ;)

Og ja - Emil må gå på kompromis... Har bare lige solgt boblerne... og ved ikke om jeg får overskud (både tids- og økonomimæssigt) til at lave gaveæsker... men toiletkurve VIL jeg have... skal lige have udtænkt nogle flere musthaves..:!

0

Del dette indlæg

Hold da op søde Didde hvor der sker noget herinde!! :bearhug:

Tillykke med ny (LÆKKER) dato og nyt sted.. det ska nok blive SUPER godt! Og INGEN stress.. du ska nok nå det hele ;) det jeg sikker på!

Når nu du går så meget på kompromis så må Emil lade dig gøre noget af de ting han synes er ligegyldige! (Bobler og gaver til gæsterne)

Og som Marie skriver, så er det MINDSTE da at DU får din vilje NU!!!! :thumbsupsmileyanim:

Hehe... Ja der skete lige lidt i dag! Og jeg ELSKER det!! :cheerleader3:

MIN VILJE - WEEEEHUUUU, det bliver et FEDT prinsessebryllup ;)

0

Del dette indlæg

Men er kommet lidt på kant med vinter-tema-ideen... Måske vil jeg egentlig hellere bare køre videre med rød/guld/stearinlys-ideen... Synes det virker super-lækkert...

Det kan du da også sagtens, det er jo nærmere sidst på efteråret end vinter. Hvad med så at ændre det en tone så det bliver mere mørk orange, dyb rød, sådan rigtig efterårsagtig. Det kunne blive så super smukt og med naturens hånd ret billigt.

efterårstema

Så må du jo holde den STORE fest om efteråret! Jeg kommer gerne og hjælper til! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej søde

Tillykke med din nye dato, (08.11.08) og det fine feststed.

Hvem skulle ha' troet det imorges da vi sad og skrev :thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes det er fint forsamlingshus... dejligt at der er 2 rum

håber du fik læst det du skulle idag

Knuzzar

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

YES!!!!

:bearhug::griner:-

:shooter::blush: Globryllup til mig...

:a1093::blink:

Godt det hele flaskede sig Didde - og et flot forsamlingshus!!

Kram Heidi

JUBIIIII!!!!!

Ja det er dejligt... Nu venter jeg spændt på at min søde tilkommende får nosset sig sammen til at tage nogle billeder af spejderhytten (han er hjemme på besøg i disse dage)

0

Del dette indlæg

hej søde

Knuzzar

Ja jeg havde ikke troet det i hvert fald... Hverken datoen eller stedet! Men nu er det helt okay... Det skal nok blive rigtig godt...

(kan du mærke jeg sniger mig udenom det med læsningen?) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej søde

Knuzzar

Ja jeg havde ikke troet det i hvert fald... Hverken datoen eller stedet! Men nu er det helt okay... Det skal nok blive rigtig godt...

(kan du mærke jeg sniger mig udenom det med læsningen?) :cheerleader3: JA

0

Del dette indlæg

efterårstema

Så må du jo holde den STORE fest om efteråret! Jeg kommer gerne og hjælper til! :bearhug:

Det er hermed noteret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

HEEY DIDDEcookie cutter

TILLYKKE med den nye dato!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

et efterårsbryllup blir da super flot og forsamlingshuset er da rigtig flot! Det kan kun blive godt :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

jeg scannede lige hurtigt ebay for efterårsting

pynt

sæbe

strømpebånd og her

bordkortholdere og her

små kogler

forresten apropo små kogler - ved vores kirke nede i hjørnet står et grantræ som lige nu fælder små bitte grankogler og de er mega nuttede!!

og tiden er vist også omkring med græskar - du kunne skære de smukkeste græskarlygter!! plus jeg har nogle keramik nogen hvis du vil låne..

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Ditte!!

Så lykkes det endelig at få styr på den nye dato :thumbsupsmileyanim: Nu skal vi næsten følges ad.... Har du fundet undertøj eller vil du med på jagt en dag? Jeg kan simpelhen ikke finde noget :thumbsupsmileyanim: der er fint ogsom samtidigt holder på figuren..........

Jeg er vild med jeres nye lokale (forsamlindshuset kan gøres super hyggeligt med masser af starinlys og rigtig efterårs stemning)

Gaveæsker.... hmmm.... hvor mange bliver I? De kan jo fås ret billigt (og kan bruges som bordkort - sådan fik jeg Mikkel overtalt) på e-bay i en million faver. Jeg har sikkert nogle ekstra pakker V6 (tyggegummi) Og har masser af solsikkefrø + nogle andr e blomsterfrø til frøposer? Det tog mig 1 aften at lave 80 frøposer og laver gerne en bunke til dig også? ( jeg har en skabelon fundet herinde der bare skal ændres? )

Du siger bare til hvis du skal bruge hjælp!!

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde!!!

:cheerleader3:

Super fedt lokale både udefra og inden for. Det skal helt sikkert nok blive godt, jeg ser masser af muligheder i det.

Spejderhytten ser rigtig hyggelig ud, ihhhhhhhhhhhhhhhhhh hvor er det bare vildt, at der nu kun er 172 dage til :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ja det skal nok blive rigtig godt!! Og det fede er jo at JEG nu er ovenpå og har KÆMPE-lov til at bestemme detaljer!!

HEEY DIDDEcookie cutter

TILLYKKE med den nye dato!!! :):):)

et efterårsbryllup blir da super flot og forsamlingshuset er da rigtig flot! Det kan kun blive godt :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

jeg scannede lige hurtigt ebay for efterårsting

pynt

sæbe

strømpebånd og her

bordkortholdere og her

små kogler

forresten apropo små kogler - ved vores kirke nede i hjørnet står et grantræ som lige nu fælder små bitte grankogler og de er mega nuttede!!

og tiden er vist også omkring med græskar - du kunne skære de smukkeste græskarlygter!! plus jeg har nogle keramik nogen hvis du vil låne..

krammer

IHHH MIE!!! Nogle geniale ting du har fundet til mig!!!

Den der cookiecutter er ska-da-ha!! Og det samme gælder bladene - så er der da bryllupskagepynt hjemme!!!

Og mon ikke man kan lave bordkort ala de der selv? Det må jeg lige prøve af..

TUSIND TAK - hvor er du en skat... Er du klar over at det er det vildeste overskudsagtige at sidde og finde ting til mig når du selv skal giftes om 11 dage!???

Søde Ditte!!

Så lykkes det endelig at få styr på den nye dato :) Nu skal vi næsten følges ad.... Har du fundet undertøj eller vil du med på jagt en dag? Jeg kan simpelhen ikke finde noget :cheerleader3: der er fint ogsom samtidigt holder på figuren..........

Jeg er vild med jeres nye lokale (forsamlindshuset kan gøres super hyggeligt med masser af starinlys og rigtig efterårs stemning)

Gaveæsker.... hmmm.... hvor mange bliver I? De kan jo fås ret billigt (og kan bruges som bordkort - sådan fik jeg Mikkel overtalt) på e-bay i en million faver. Jeg har sikkert nogle ekstra pakker V6 (tyggegummi) Og har masser af solsikkefrø + nogle andr e blomsterfrø til frøposer? Det tog mig 1 aften at lave 80 frøposer og laver gerne en bunke til dig også? ( jeg har en skabelon fundet herinde der bare skal ændres? )

Du siger bare til hvis du skal bruge hjælp!!

Ja det er SÅ fedt at det nu er på plads og jeg kan begynde at gå detalje-zilla!!

Mht. undertøj så tror jeg faktisk kun jeg skal have nogle trusser af en art - kjolen holder rigtig fint på resten ;) Men jeg vil gerne med ud og kigge en dag alligevel... Så kunne vi måske også kigge efter strømpebånd (medmindre jeg skal have et af de der feeeeeede efterårsnogen Mie fandt), strømper og trusser til mig... Det kunne være rigtig hyggeligt!

Gaveæsker... Jeg må lige overveje om jeg vil bruge penge på det eller hellere vil bruge de penge et andet sted... (for Emil har jo ikke noget at skulle have sagt nu ;)) Men tusind tak for tilbuddet i hvert fald!!

0

Del dette indlæg

Hvor er det fantastisk at det hele flasker sig!!! :thumbsupsmileyanim:

Og det forsamlingshus ser da ret fint ud!!! Det kan da kun blive godt :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er slet ikke misundelig på dig, over at du er blevet 2008-brud :cheerleader3:

Hehe... Kan godt forstå du ikke er misundelig! Det er der overhovedet heller ingen grund til :thumbsupsmileyanim:

Det er SÅ skønt at det hele begynder at flaske sig... HOV - der meldte sommerfuglene allerede deres ankomst i min mavse... Hvordan skal de næste 173 dage ikke gå!?

Hehe ja det må være fantastisk når det flasker sig! Godt du har fået købt kjolen :cheerleader3:

de næste 172 dage skal nu nok gå fint!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot forsamlingshus! :thumbsupsmileyanim:

Virkelig, jeg synes det ser rigtig flot ud!

meget flottere udenpå end vores..... ingen misundelse fra min side :):cheerleader3:

Knus Nathasia

TAK søde!!

Jeg er faktisk også helt glad for det - det kunne jo være meget værre som man siger ;)

Hvor er det fantastisk at det hele flasker sig!!! :thumbsupsmileyanim:

Og det forsamlingshus ser da ret fint ud!!! Det kan da kun blive godt :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er slet ikke misundelig på dig, over at du er blevet 2008-brud :)

Hehe... Kan godt forstå du ikke er misundelig! Det er der overhovedet heller ingen grund til :cheerleader3:

Det er SÅ skønt at det hele begynder at flaske sig... HOV - der meldte sommerfuglene allerede deres ankomst i min mavse... Hvordan skal de næste 173 dage ikke gå!?

Hehe ja det må være fantastisk når det flasker sig! Godt du har fået købt kjolen :)

de næste 172 dage skal nu nok gå fint!

Ja det er faktisk heldigt at jeg "kom til" at købe kjolen i januar - ellers var jeg da gået i aldeles panik nu!!!

172 dage - de kommer til at FLYVE!! Synes i hvert fald tiden siden det var jul f.eks. er gået SÅ hurtigt... ÅH NEJ - vi når det aldrig!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

[

Den der cookiecutter er ska-da-ha!! Og det samme gælder bladene - så er der da bryllupskagepynt hjemme!!!

TUSIND TAK - hvor er du en skat... Er du klar over at det er det vildeste overskudsagtige at sidde og finde ting til mig når du selv skal giftes om 11 dage!???

hej søde

jamen det var da så lidt :thumbsupsmileyanim: jeg har ikke stress på overhovedet.. :thumbsupsmileyanim:

angående bordkort - jo måske - eller sølvsprayede grankogler med navneskilt :thumbsupsmileyanim:

krammer

0

Del dette indlæg

[

hej søde

jamen det var da så lidt :thumbsupsmileyanim: jeg har ikke stress på overhovedet.. :thumbsupsmileyanim:

angående bordkort - jo måske - eller sølvsprayede grankogler med navneskilt :thumbsupsmileyanim:

krammer

Du er ikke detalje-zilla for ingenting...! ;)

Nu skal jeg lige have gemalen hjem fra en tur til Jylland, så vi kan få de overordnede rammer på plads og SÅ er der dømt detalje-freak! ;)

0

Del dette indlæg

[

hej søde

krammer

Du er ikke detalje-zilla for ingenting...! ;)

Nu skal jeg lige have gemalen hjem fra en tur til Jylland, så vi kan få de overordnede rammer på plads og SÅ er der dømt detalje-freak! ;)

ha ha glæd dig til at gå detaljeamok :cheerleader3: tihii

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er straffen for at forsømme bk et stykke tid.. Jeg går glip af det største. .. Du er blevet 2008 brud... Ååååh tillykke søde Didde med jeres nye dato og de vigtigste ting der er på plads..

Ej jeg er helt mundlam.. hvor er det bare fantastisk.. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg var lige ved at få et chok da jeg så din ticker og din overskift, jeg fattede bare MINUS.. men iiih det er så godt..

Synes feststedet er fantastisk.. rigtig fedt og hyggeligt.. og når i først har fundet ud af med transporten så bliver det da helt vildt fedt.. Tror gæsterne vil synes det er sjovt at det er lidt anderledes, at de skal køres hen til sovestedet.. fantastisk..

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

0

Del dette indlæg

I skal da lige se det nyeste skud på stammen af kageforsøg...

denne gang prøvede vi med sugarpaste udenpå og det blev bare SÅ fint!!

Desuden var fyldet:

Lys lagkagebund med lyse og mørke chokoladestykker

Hindbærmousse

Mørk lagkagebund

Hvid chokolademousse

Mørk lagkagebund

Hindbærmousse

Lys lagkagebund med lyse og mørke chokoladestykker

NAMS - den var virkelig god!!! Og fint pyntet, hvis jeg selv skal sige det ;)

Først vidunderet i fuld figur:

post-32022-1209570000.jpg

Og her skulle vi liiiiige smage på den...

post-32022-1209570010.jpg

MMMmmmm nøj hvor ser den bare god ud!! yam yam..

tænkte på om du ville dele nogle af opskrifterne med os??

tænker specielt på den lyse bund med chokoladestykkerne og hindbærmousen og den hvide chokolademouse (hi hi det var vist det hele.. :thumbsupsmileyanim:)

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt for Jer :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Så er det lige pludselig ikke længe til mere :cheerleader3:

nej - det er SÅ fedt!! Er også bare helt :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3: over det!!

Det er straffen for at forsømme bk et stykke tid.. Jeg går glip af det største. .. Du er blevet 2008 brud... Ååååh tillykke søde Didde med jeres nye dato og de vigtigste ting der er på plads..

Ej jeg er helt mundlam.. hvor er det bare fantastisk.. :cheerleader3::):):)

Jeg var lige ved at få et chok da jeg så din ticker og din overskift, jeg fattede bare MINUS.. men iiih det er så godt..

Synes feststedet er fantastisk.. rigtig fedt og hyggeligt.. og når i først har fundet ud af med transporten så bliver det da helt vildt fedt.. Tror gæsterne vil synes det er sjovt at det er lidt anderledes, at de skal køres hen til sovestedet.. fantastisk..

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

hehe... ja så kan du lære det :cheerleader3:

Er det ikke fedt!? :)

Du har helt ret: Sammenlagt bliver det SÅ fantastisk!!! JEG ER 2008-BRUD!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer