Purebeauty

B og C's Bryllupsplanlægning 4. oktober 2008

259 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih bliver helt rørt!! Tusind tak allesammen!! :cheerleader3:

Nå here goes:

Sendte Christian afsted efter morgenmaden, aftenen forinden havde jeg diskret placeret dug, lys etc nemt fremkommeligt i lejligheden, for vidste jo godt at når han gik havde jeg cirka 10 min til at få tøj på og dækket morgenbord.

Så da døren smækkede, hoppede jeg i den nyindkøbte-til-lejligheden kjole, smed gulddugen på, dækkede bord og hev rosenblade af de halvdøde roser han kom med sidste weekend :cheerleader3:

Da han kommer tilbage synes han at det ser rigtig godt ud, og jeg ser "Wauw" ud, og at han ikke lige kan huske at have set den kjole før... Næææ det havde han jo så heller ikke ;)

Nå, vi sætter os og spiser, og han kommenterer et par gange, at jeg er temmelig stille - NO WONDER, han skulle bare vide hvor nervøs jeg efterhånden var blevet... Sidder og har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal komme videre, så vi spiser færdig og jeg tager af bordet (beder ham blive siddende og læse avisen), og bagefter siger jeg, at jeg har lavet noget, som han skal se - FOTOMONTAGEN :thumbsupsmileyanim:

Jeg starter med at stille mig og holde om ham bagfra, men fordi jeg kan mærke min egen puls stige heeeelt vildt! Ja så må jeg slippe ham ret hurtigt... :cheerleader3:

Nå men cirka halvvejs inde, omkring vores 2. ferie, ja så kan jeg mærke han begynder at trække vejret tungere, og da alle de billeder vi fik taget i Tyrkiet flyver over skærmen, holder jeg igen om ham, han siger det er her han begynder at få tåre i øjnene :balloons:

Og da vi når til kirken og datoen kigger han på mig, og jeg siger han skal kigge på det sidste af præsentationen, og da han ser "Vil du gifte dig med mig" står vi begge og tuder, og tror han siger ja 50 gange :thumbsupsmileyanim::balloons:

Og så tuder og griner vi den næste time, og hvor mange gange "jeg elsker dig" der blev sagt kan jeg ikke gengive :balloon:

Det var i korte træk mit frieri, som kom ham lidt i forkøbet, og i øvrigt kom MEGET bag på ham... Han havde tænkt sig at fri om 2 mdr på vores 2 års dag :cheerleader3:

:cheerleader3:

:balloon:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er de bare romantisk... Det lyder virkelig som en super dejlig oplevelse, og noget som I helt sikkert vil huske tilbage på MASSER MASSER af gange...

TILLYKKE med det!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ang. kjole, så synes jeg prinsessekjolen fra Silverfox er helt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Knus

Vivi

0

Del dette indlæg

Ej hvor er de bare romantisk... Det lyder virkelig som en super dejlig oplevelse, og noget som I helt sikkert vil huske tilbage på MASSER MASSER af gange...

TILLYKKE med det!!!!!!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Ang. kjole, så synes jeg prinsessekjolen fra Silverfox er helt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Knus

Vivi

Det er også klart min favorit kjole! :thumbsupsmileyanim: Og så har jeg jo set den på Ebay til en brøkdel af den pris den må koste i DK..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er brudepigen valgt, valget faldt ikke overraskende på min bedste veninde, som allerede har overtaget styringen med alle de praktiske gøremål.. Behøver jeg sige at hun er mere end GULD værd?? Elsker hende meget højt!

Vi har også lavet en dummy af invitationen, men den får I først at se en anden dag, da jeg ikke lige ved hvor ledningen til mit kamera er :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Aarh, et konge-frieri :shooter:

Til lykke med forlovelsen - glaeder mig til at se din planlaegning tage fart nu :cheerleader3::loveflag::sm:

Ja den kommer virkelig til at tage fart på, for da min veninde igår sagde "Om 4 mdr er du gift" havde jeg nok bare mest lyst til at skrige :cheerleader3: nøj hvor har vi travlt!!

Men er sikker på det hele nok skal gå, for nu har vi allerede en dummy til invitationen, og eftersom at menukort og kirkehæfte skal være samme slags, ja så er vi godt på vej :loveboard:

Hvad synes I???

Invitation forside:

post-24113-1212832378.jpg

Redigeret af Purebeauty
0

Del dette indlæg

Hvad synes I???

Jeg synes du har et rigtig godt udgangspunkt.. :sm: Jeg synes måske der sker lidt for meget på den, så jeg ville nok vælge, hvis det var mine invitationer, enten at fjerne sløjfen eller den hvide firkant oppe i højre hjørne. Og så ville jeg måske vælge at bruge noget karton i ca samme farve som båndet som basis.. Så tror jeg virkelig du får nogle smukke invitationer.. :shooter:

Er helt vild med det papir med skrift på, og så den lyserøde som baggrund, det ser vildt godt ud! :cheerleader3::loveflag:

Håber du kan bruge mine kommentarer til noget, og ikke tager dem ilde op.. Synes det er en pæn invitation som den ser ud nu, men med lidt rettelser, så tror jeg den kan bliver super super flot.. :cheerleader3:

Knus Katrine :loveboard:

Redigeret af KatrineK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manglede vist lidt uddybning, men vi stod og skulle ud af døren :cheerleader3:

Den hvide firkant oppe i højre hjørne er der hvor der kommer til at være et sort/hvid billede af os, og båndet kommet til at have samme guldfarve som bogstaverne på papiret :loveflag:

0

Del dette indlæg

Weeee et af vores foretrukne feststeder har lige meldt tilbage at de er ledige d. 4. oktober, så forhåbentlig er der styr på feststed nu :td:

Stedet ligger i Sorø : Hotel Postgården og har mulighed for at folk kan booke værelser der også, det har vi valgt at lade være op til den enkelte at betale.

Stedet har fået de varmeste anbefalinger fra omgangskredsen, så er spændt på at se det! Skal ringe og aftale tidspunkt med dem, men Christian er i Polen de næste par dage, så det bliver nok tidligst i næste uge.

Vi mangler dog stadig lige at høre fra kirken, men må prøve at ringe til dem igen i eftermiddag :)

0

Del dette indlæg

Wee :td: Nu har vi hørt fra 1. prioriteten at der også er ledigt! Hvor smukt kan det være?? Vælge og vrage mellem 2 SÅ POPULÆRE steder og så kun 4 mdr før! Jeg føler mig heldig!

Vallø Slotskro og de har endda alle 11 værelser ledige :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer