Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Så kom jeg igennem din tråd.

Først et stort tillykke med det kommende bryllup. Fik jo helt stres over alle de ting du har styr på! Og mig der er ramlet under de 200 dage... :)

Glæder mig til at følge med i dit kjoleeventyr, og må give de andre tøser ret, den kjole er bare smuk! :cheerleader3:

:bunny_4:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Synes ellers at jeg følger rimelig godt med i din tråd, men nu rykkede du da lige for vildt, uden at jeg opdagede det :heart:

Du kan ligeså godt droppe flere kjoleprøvninger, for den på billedet er bare PERFEKT til dig :carrot:

Servietterne er rigtig flotte - JEG VIL OGSÅ, men på det punkt vælger vi nok at spare lidt penge og lader restauranten benytte deres - MÅSKE!! :bearhug:

Og rigtig sød idé med M/K hjerterne på dine små parfumeflasker :thumbsupsmileyanim:

Åhh, hvor er du dejlig Barbara! :denmarkflag: Tak for de søde ord. Jeg tog dog til anden kjoleprøvning - men mere om det senere i min tråd!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hej søde Heidi!

Tillykke med din milepæl! Snart er vi jo i 100'erne!!

Det bliver spændende med kjolen... Jeg håber ikke at du kommer i stor fortvivlelse, og den bare skriger af dig at det er den du skal have med hjem!! Tilbud er godt! fik selv 40 %

Tak søde Janice - og i lige måde. :thumbsupsmileyanim: Fik ikke skrevet til dig på mærkedage, men skal altså nok prøve at huske den næste. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg igennem din tråd.

Først et stort tillykke med det kommende bryllup. Fik jo helt stres over alle de ting du har styr på! Og mig der er ramlet under de 200 dage... :heart:

Glæder mig til at følge med i dit kjoleeventyr, og må give de andre tøser ret, den kjole er bare smuk! :thumbsupsmileyanim:

:denmarkflag:

Mie

Tak skal du have Mie.

Og velkommen til min tråd til dig også! Du skal ikke få stress - du skal nok nå det hele... Og skulle noget smutte - ja så bliver vi nok gift alligevel... :bearhug: Og tak for de søde ord ang. kjole!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

JEG HAR KØBT KJOLEN!!!!

Det blev - efter ca. 10 nye kjoler prøvet på - til den jeg havde forelsket mig i ved den første kjoleprøvning! :thumbsupsmileyanim: Efter kjoleprøvning tirsdag eftermiddag var der ingen tvivl, så min mor og jeg kørte til Hammerum i forsøget på at prøve MIN kjole igen. Det kunne sagtens lade sig gøre, da der ikke var andre mennesker i butikken denne regnvåde tirsdag. Den rare dame hjalp mig i kjolen og den der summende fornemmelse i maven dukkede op igen! :b223: Det var SÅÅÅÅÅÅÅ fedt, og jeg kunne se på min mor, at hun bare var HELT enig med mig. Hun STORTUDEDE :heart: - hvilket bare understregede min beslutning som værende den HELT rigtige... Så nu er jeg altså KJOLEEJER! Det var vildt svært at beherske mig, da jeg kom hjem til Morten, så han ved i hvert fald nu, at jeg har købt en kjole!!! :bearhug::denmarkflag:

Kram Heidi

post-22484-1226773853.jpg

post-22484-1226773858.jpg

post-22484-1226773866.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde gange tillykke med titlen som kjoleejer

Jeg er sikker på, at der nok skal gå et sug gennem kirken, når du træder ind :bearhug: . Hold op hvor ser du bare fantastisk ud. :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den kjole bare rigtig flot til dig, Heidi...

Virkelig godt valg - er sikker på at Morten synes du er flot når du går op af gulvet..

Hvor er det dejligt, Heidi! Så nu er du bare 100% sikker på, at det er KJOLEN! :bearhug:

Du stråler også i den - og den er også sååååååååååååååååå flot!

:denmarkflag: Så blev du kjoleejer :bearhug:

Kæmpe tillykke med det. Meget fornuftigt at prøve andre kjoler også for at vende tilbage til den oprindelige og se og mærke at det stadig er den der giver suget i maven. :thumbsupsmileyanim:

:heart: Smuuuuuuk kjole og smuuuuk brud!!!! :b223:

Taaaak... :lol: hvor er i søde...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde gange tillykke med titlen som kjoleejer

Jeg er sikker på, at der nok skal gå et sug gennem kirken, når du træder ind :blink: . Hold op hvor ser du bare fantastisk ud. :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

Tillykke med kjolekøbet! :heart::b223::bearhug:
Tillykke med kjolekøbet :lol::badgirl:

Den er bare super flot til dig :bearhug:

weeeeeeeee.... så fik du din kjole!

Tillykke Heidi!

Tusinde tak i søde tøser!!! :fløjt:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Sikke en uge jeg holde mig... :denmarkflag: jeg har haft mine første forældresamtaler i denne uge - og det er gået SÅ godt! Det er dejligt. I dag har jeg så lavet to dåbskager der bliver hentet imorgen. Ligger lige et lille billede ind af den ene af dem - de er for øvrigt ens. Og imorgen går turen til Train i Århus sammen med resten af kollegaerne fra skolen. Her skal vi se DOdo's and the Dodo's samt have en masse dejlig mad... Og lørdag morgen står den så på fødselsdag hos min far. Søndag skal jeg og en masse veninder i skoven og samle ind til juledekorationer, mens drengene hygger hjemme med PS3. Og delaver så glögg og æbleskiver til vi kommer hjem... Så en meget hektisk uge, og også af denne grund får jeg nok desværre ikke så meget tid til BK... :bearhug: Men jeg vender frygteligt tilbage... :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

post-22484-1227211663.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer