Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det gjorde de også, og mange gæster skulle da også høre, om jeg var konditor, siden de kager så sådan ud... Men nej, jeg er jo "bare" lærer, hvilket mange ikke forstod! :shooter:

Kram Heidi

Det er fordi lærere kan sååååå mange ting :ilovebryllupsklar::cheerleader3::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-31283-1231253914.gifTillykke med fødselsdagen, Heidi!post-31283-1231253914.gif

:bunny_4::griner:-:griner:-

Jeg håber, at du har en dejlig og skøn dag :unsure:

Et KÆMPE tillykke med fødselsdagen Heidi og hvor sparker dine kager altså bare :fløjt: - de er SÅ flotte :cheerleader3::unsure::denmarkflag:

Knus

Tak skal i have tøser. Jeg havde en god dag og en TRÆLS aften. Jeg kastede op i et væk, så det er et under, at jeg er "back to normal" idag. Jeg har dog ikke fået alverden at spise, men det jeg har fået, er da blevet nede! :balloons: :balloons:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er der ellers lige en lille opdatering på bryllups fronten... :cheerleader3:

Vi har fået vores kage top figur og den er SMUK!!! :denmarkflag: Det var en super service og den kom sååååå hurtigt.

Og ellers er Morten sat i sving med at fremstille invitations indmaden. Han har allerede lavet et udkast (der er SÅÅÅÅÅÅÅ flot), og nu skal han så have clearet med hans chefer om, om han må få en af trykkerne (hans forlover) til at trykke teksterne for os, så det bliver "proff" at se på. Det glæder jeg mig meget til at høre om kan lade sig gøre. Ellers må vi "nøjes" med at kopiere det - men med en grafiker "hubbie to be" må der altså være nogle fordele. :unsure:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes::) Så sker der lige lidt her på bryllups fronten... :shooter::pokey: Vi har modtaget personlige bryllups bobler OG jeg har fået lavet vores personlige chokolader... Er altså ret stolt af mig selv - selv om det ikke er alverden det kræver er det altså et FANTASTISK resultat det giver, når de er betrukket med "eget" design... :sm:

Kram Heidi

post-22484-1231958938.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:pokey:

Super flotte! :rolleyes:

Har du brugt noget bestemt papir?

Skal selv til samme projekt snart :shooter:

Tak skal du have Anette... :sm:

Jeg har brugt "Majestic" papir - også bedre kendt som perlemors papir. Det er det samme som indbydelserne bliver lavet i og ligeledes æskerne til bordene...

Glæder mig til at se dine resultater med projektet! :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud Heidi, du rykker for vildt :rolleyes:

Tak søde Jannie... :)

Jeg ville nu gerne, at der skete noget mere... Men nu venter jeg bare på, at Morten får taget sig sammen og får lavet filen færdig på indbydelserne, der skal trykkes på hans arbejde . af hans forlover. Martin (forloveren) har sagt, at Morten bare skal gøre sig færdig, meeeeen... Det tager vist sin tid. :shooter:

Om lidt vil jeg sætte gang i printeren, så jeg kan få printet adresser ud til kuverterne til indbydelserne... JUBIII, der sker noget her!!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer