Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:cheerleader3:

Super flotte! :thumbsupsmileyanim:

Har du brugt noget bestemt papir?

Skal selv til samme projekt snart :cheerleader3:

Tak skal du have Anette... :cheerleader3:

Jeg har brugt "Majestic" papir - også bedre kendt som perlemors papir. Det er det samme som indbydelserne bliver lavet i og ligeledes æskerne til bordene...

Glæder mig til at se dine resultater med projektet! :cheerleader3:

Kram Heidi

:denmarkflag: Det vil jeg forsøge at finde. Det ser rigtig godt ud.

0

Del dette indlæg

Uhh spændende om i kan få indmaden trykt!

flotte chokolader! De ser super godt og prof ud!

Søde bobler. Total gennemført med jeres navn på!!

Tak søde. Vi får indmaden trykt igennem Mortens arbejde - nu skal Morten bare lige tage sig sammen! :cheerleader3:

:cheerleader3:

De er godt nok flotte de chokolade-ting! :thumbsupsmileyanim:

PS: Din bryllupskage til Anja smagte rigtig godt! :cheerleader3:

Tak søde Anita. Og tak for rosen af kagen! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle fine bobler :cheerleader3:

Kan godt følge dig mht. chokoladen, at selvom det måske er forholdsvis simpelt at kreere, må det være ret specielt at se det færdige resultat med navne og dato på. :cheerleader3:

Jeps, det gør lige lidt ekstra synes vi... Morten var tydeligvis overrasket da jeg viste ham den første færdige æske! :cheerleader3:

Det ser super godt godt, papiret er lækkert!!!

Ville ønske jeg havde købt mine bobler med labels på for hold da op et arbejde...!!!!!!

Tak søde Janice. Jeg er fakrisk også rigtig glad for at vi valgte dem her - og der var endda mange designs at vælge imellem! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det stilet emd personlige bryllupsbobler. :cheerleader3: Og chokoladerne er super flotte. Det gør virkelig meget med de små detaljer!!!

Tak søde! Jeps - det gør liiiige lidt ekstra!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

:denmarkflag:

Super flotte! :thumbsupsmileyanim:

Har du brugt noget bestemt papir?

Skal selv til samme projekt snart :cheerleader3:

Tak skal du have Anette... :denmarkflag:

Jeg har brugt "Majestic" papir - også bedre kendt som perlemors papir. Det er det samme som indbydelserne bliver lavet i og ligeledes æskerne til bordene...

Glæder mig til at se dine resultater med projektet! :cheerleader3:

Kram Heidi

:denmarkflag: Det vil jeg forsøge at finde. Det ser rigtig godt ud.

God fornøjelse og jeg glæder mig til at se jeres resultat! :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Og så sker der noget her igen... Forleden aften fik jeg printet alle adresser, så nu er alle konvolutter klar til at bliver fodret med en indbydelse... (COME ON MORTEN!!! :cheerleader3: :cheerleader3: )

Og så har jeg fået lavet alle frøposerne til gaveæskerne - eller det vil sige, at de er foldet og der er sat et lille stykke papir på dem, hvor der står: "Så frøene i jord - Frem et minde gror". Så nu skal jeg "bare" have dem limet og have fordelt frøene i poserne - så er der endnu et flueben der kan sættes! :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Og så sker der noget her igen... Forleden aften fik jeg printet alle adresser, så nu er alle konvolutter klar til at bliver fodret med en indbydelse... (COME ON MORTEN!!! :cheerleader3: :cheerleader3: )

Og så har jeg fået lavet alle frøposerne til gaveæskerne - eller det vil sige, at de er foldet og der er sat et lille stykke papir på dem, hvor der står: "Så frøene i jord - Frem et minde gror". Så nu skal jeg "bare" have dem limet og have fordelt frøene i poserne - så er der endnu et flueben der kan sættes! :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

Det bliver spændende at se de færdige invitationer!! :cheerleader3: tjep tjep Morten :cheerleader3::denmarkflag:

Og glæder mig til at se frøposerne! en rigtig sød detalje synes jeg! Så kan gæster rigtig kigge på blomsterne og tænke tilbage på jeres bryllup!!

I øvrigt var det en rigtig flot kage du havde lavet til Anja!!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram Heidi

Det bliver spændende at se de færdige invitationer!! :cheerleader3: tjep tjep Morten :cheerleader3::denmarkflag:

Og glæder mig til at se frøposerne! en rigtig sød detalje synes jeg! Så kan gæster rigtig kigge på blomsterne og tænke tilbage på jeres bryllup!!

I øvrigt var det en rigtig flot kage du havde lavet til Anja!!! :denmarkflag:

Ja, synes det er en super sød tanke med frøene - skal nok lige tage nogle billeder og ligge herind, så i rigtig kan se resultatet af dem... :denmarkflag:

Og TUSINDE tak for rosen ang. Anja og Thomas' bryllupskager... Det kan være MEGET svært at have HELT frie hænder - havde lidt præstations angst ang.de kager! :denmarkflag:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hvor er frøposerne blevet fine!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvilke frø har I i??

Det er en blanding af "mameluk ærmer" i lavendel farvet og blandede kornblomster i lilla og lyserøde nuancer. Tror det vil se lidt ud som en eng, når de kommer op! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er frøposerne blevet fine!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvilke frø har I i??

Det er en blanding af "mameluk ærmer" i lavendel farvet og blandede kornblomster i lilla og lyserøde nuancer. Tror det vil se lidt ud som en eng, når de kommer op! :cheerleader3:

Kram Heidi

Det lyder rigtig flot!!!

Taaak søde! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har forresten helt glemt at skrive, at jeg har bestilt "tude" servietter til kirkehæfterne. De er SUPER fine og "tøsede" og de er faktisk allerede kommet. Ligger lige et billede senere! Og jeg har bestilt toastmaster båt horn til vores toast master - en der RIGTIG kan sige BÅÅÅÅÅT, så han kan få opmærksomheden på dagen! Der kommer lige et billede af det senere også! :thumbsupsmileyanim:

Og så har jeg lige købt nyt (brugt) 28" tv int til mit kontor. Jeg har igennem længere tid brugt Morten's arvede B&O tv, men nu kunne den altså ikke mere. Så nu har jeg fået nyt - og sikke da en forskel! Jubii - jeg er GLAD idag!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Sikke flotte frøposer! Det er noget lækkert lilla papir, du har brugt! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skulle lige sige fra Thomas, at du altså klarede de kager meget godt! Uuuh, jeg tænker helt, om jeg skulle have givet lidt "krav", så du ikke skulle have haft for meget præstationsangst. Men du klarede det SÅ flot! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke flotte frøposer! Det er noget lækkert lilla papir, du har brugt! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skulle lige sige fra Thomas, at du altså klarede de kager meget godt! Uuuh, jeg tænker helt, om jeg skulle have givet lidt "krav", så du ikke skulle have haft for meget præstationsangst. Men du klarede det SÅ flot! :denmarkflag:

Tak søde. Jeg var SÅÅÅÅÅ meget i tvivl om, om det var "jer". Jeg blev ved med at tænke at det skulle være lyseblå vintertema, men der er jo en million muligheder - kun kreativiteten sætter grænser. :cheerleader3: Min kreativitet nåede så dertil, og jeg var ok tilfreds. Eneste minus for mig var, at jeg ikke havde mulighed for at lave kagerne helt færdig pga. de snefnug på blomstertråd. Men det billede jeg har set af kagerne, der ser det ud til, at det er gået godt nok alligevel! :cheerleader3: Flere krav havde nok gjort det en smule nemmere, men det kan vi jo så snakke om, når i skal bruge kager til kobberbryllup!! :cheerleader3:

Kram Heidi

(Ps.) Din kære mand var rigtig rar at snakke med synes jeg! Meget nede på jorden og ligetil... Intet under at du han snuppet ham! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

De er virkelig søde jeres frøposer. Er vild med farven og papiret. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Taaak søde Barbara. Det er en lidt mørkere farve end jeg havde regnet med, men det bilver i det lilla tema. Jeg er super glad for dem, og var egentligt overrasketover, hvr lidt arbejde der var i det. Det kan klart anbefales! :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med de 160 dage :ilovebryllupsklar:

Rigtig fine frøposer. Dejlig tanke at de får et minde med hjem, der vil minde den om jer igen næste sommer.

Har osse selv valgt frøposer, dog m brudeslør-frø

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Taaak Søde! :cheerleader3: Ja, jeg synes også det er en sød tanke. Også en kanon idé at vælge brudeslør som frø til gaveæsken!

Jeg er helt enig med de andre, sikke en lækker farve dine frøposer har :cheerleader3:

Glæder mig til at se dit båthorn, er det sådan et antikt et eller hvordan?

Tak søde. Mht. hornet, så er det ikke et gammels antikt et, men bare et horn som man kan sætte på en cykel eller sådan. Men så får den en omgang tyl/ organza og en smule bånd, og så er den vist good to go til et bryllup! :cheerleader3::loveboard:

Kram Heidi

post-22484-1232289860.jpg

Redigeret af Heidi0601
0

Del dette indlæg

Hejsa!

ALT for længe siden jeg har været forbi din tråd... Sikke nogle flotte kager til barnedåben! :cheerleader3:

Søde bobler! Flotte frøposer (er helt vild med det der metalic look det lilla papir har)!

Hej sweetie...

Jamen, du skal altid være velkommen her!! Tak for dine søde ord... Papiret er som bare Majestic papir - men det er vildt flot... :ilovebryllupsklar:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer