Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Forsinket tillykke med mærkedagen i går... det går godt nok stærkt lige pludselig...

og godt at høre, at missen klare det :thumbsupsmileyanim:

Hej søde.

Tak skal du have - ja det går hurtigt nu synes jeg. Jeg mangler dog stadig en hel del flueben på min liste! Dejligt at Balder virker ovenpå - vedhæfter lige et billede jeg LIGE har taget af ham. Det er åbenbart SUPER hårdt at være syg - han har i hvert fald sovet en hel del idag!

Kram Heidi

post-22484-1234988194.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forsinket tillykke med mærkedagen i går... det går godt nok stærkt lige pludselig...

og godt at høre, at missen klare det :thumbsupsmileyanim:

Hej søde.

Tak skal du have - ja det går hurtigt nu synes jeg. Jeg mangler dog stadig en hel del flueben på min liste! Dejligt at Balder virker ovenpå - vedhæfter lige et billede jeg LIGE har taget af ham. Det er åbenbart SUPER hårdt at være syg - han har i hvert fald sovet en hel del idag!

Kram Heidi

Ehh hvor er han altså bare en nuser kat!!! Lige til at kilde på maven... han ser ud til at være fuld af spilopper, altså når han er frisk...

0

Del dette indlæg

På mandag, på mandag, på mandag...

Ja, så er det på mandag den store operation i mine øjne skal foregå. Jeg er både ekstremt lettet men også en hel del skræmt lige nu. Synes de film jeg har set om det, har virket som om, at det bare er såååå nemt, men kan det nu også passe? Jeg frygter (nok naturligt nok) at der er noget der går galt, så kryds lige fingre for mig kl 15 på mandag!!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsan,

Først og fremmest er jeg meget glad på jeres og ikke mindst kattens vegne...hvor herligt at katheteret nu er ude, at han er i bedring og at I kender årsagen til hans smerte. Den magtesløshed man føler, når man ikke ved, hvad der er galt, er ikke til at holde ud. Så er det man beder til, at man kender sin hund/kat godt og kan forstå deres signaler :cheerleader3:

Jeg krydser alt, hvad jeg kan for din operation mandag. Jeg har en veninde, der har fået opereret øjnene, og hun sagde, at hun var nervøs inden, men at det hurtigt fortog sig. Inden for ganske kort tid var øjnene absolut i bedring...og hun har et rigtigt godt syn nu, så hun er MEGET glad for, at hun fik foretaget operationen.

Hvor skal du have foretaget operationen?

0

Del dette indlæg

Sikke en nuser kat! Han ser da ud til at nyde det!!!

Held og lykke på mandag!! Det skal nu nok gå fint :cheerleader3:

:tunge::blink:

Tak skal du have søde - han er nemlig en rigtig livsnyder, ham Balder! :cheerleader3:

Jeg krydser alt hvad jeg kan :cheerleader3:
Krydser alt hvad jeg klan for dig. :pokey:

Er sikker på at alt går godt og at resultatet bliver rigtig godt! :cheerleader3:

Hejsan,

Først og fremmest er jeg meget glad på jeres og ikke mindst kattens vegne...hvor herligt at katheteret nu er ude, at han er i bedring og at I kender årsagen til hans smerte. Den magtesløshed man føler, når man ikke ved, hvad der er galt, er ikke til at holde ud. Så er det man beder til, at man kender sin hund/kat godt og kan forstå deres signaler :griner:-

Jeg krydser alt, hvad jeg kan for din operation mandag. Jeg har en veninde, der har fået opereret øjnene, og hun sagde, at hun var nervøs inden, men at det hurtigt fortog sig. Inden for ganske kort tid var øjnene absolut i bedring...og hun har et rigtigt godt syn nu, så hun er MEGET glad for, at hun fik foretaget operationen.

Hvor skal du have foretaget operationen?

Tak skal i have - jeg er rimelig nervøs lige nu. Men det går - det skal det jo! Grunden til at jeg skal have det lavet er, at jeg er MEGET nærsynet, og det hæmmer meget i min hverdag. Så jeg håber de kan hjælpe, så jeg ikke er så handicappet i min hverdag (når jeg altså ikke har linser i!)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MANGE GANGE TILLYKKE!!!!

Men du har skrevet mandag i overskriften...? :-)

Tak skal du have Gitte - mht. mandag så prøv at kigge lidt længere oppe i tråden! :cheerleader3:

:cheerleader3: I dag har Morten og jeg simpelthen været forlovet i 1 helt år. :griner:- Hvor er det vildt - det er er bare LØBET afsted... :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Tiden går nemlig lynhurtigt. har I nogle planer for dagen?

Tak søde - nej der er ikke nogle planer - tror som ikke engang Morten er klar over at det er 1 år idag! :tunge:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MANGE GANGE TILLYKKE!!!!

Tak skal du have Gitte - mht. mandag så prøv at kigge lidt længere oppe i tråden! :cheerleader3:

:cheerleader3: I dag har Morten og jeg simpelthen været forlovet i 1 helt år. :griner:- Hvor er det vildt - det er er bare LØBET afsted... :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Tak søde - nej der er ikke nogle planer - tror som ikke engang Morten er klar over at det er 1 år idag! :blink:

Kram Heidi

Det lyder ligesom David :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MANGE GANGE TILLYKKE!!!!

:griner:- I dag har Morten og jeg simpelthen været forlovet i 1 helt år. :tunge: Hvor er det vildt - det er er bare LØBET afsted... :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Tak søde - nej der er ikke nogle planer - tror som ikke engang Morten er klar over at det er 1 år idag! :pokey:

Kram Heidi

Det lyder ligesom David :blink:

Ahhhhh, my bad... :D :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey sweetie.

Håber det gik godt i går!

post-30921-1235472686.jpg

Hey sweetie.

Os' fra mig :biggrin:

Hey søde - håber operationen gik godt - fortsat god bedring :biggrin::) :) :hug: :hug:

Tak skal i have! Det gik godt i mandags :cheerleader3: - men må indrømme, at jeg, lige inden jeg kravlede under laseren tænkte, om det nu var smart det jeg havde gang i. Men jeg har ikke fortrudt det. Jeg har idag meldt mine linser fra og jeg bruger IKKE briller. :cheerleader3: Mit syn er en smule sløret og jeg kan ikke helt fokusere endnu - men det skal nok komme siger de kloge læger. :griner:-

Det tog ca. 30 minutter fra jeg meldte min ankomst til jeg var færdig til at tage hjem - dét er da hurtigt. Og tirsdag kørte vi så HELT til Århus igen, blot for at overlægen kunne se mine øjne i 2 minutter... Så kunne vi pænt køre hjem igen! (Det var liiiidt spild af tid!)

Nu skal jeg bare til en kontrol her i Ikast på mandag og så er jeg "back in action". :7himmel::griner:-

Det er (bare til en info til alle) MEGET mærkeligt at have været dødsens afhængig af linser/ briller og så efter 30 minutters behandling så er alle de behov væk!

Nå, det var bare lige en lille opdate på mig og mine øjne...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hey sweetie.

Hey sweetie.

Os' fra mig :biggrin:

Hey søde - håber operationen gik godt - fortsat god bedring :) :) :hug: :hug: :hug:

Tak skal i have! Det gik godt i mandags :cheerleader3: - men må indrømme, at jeg, lige inden jeg kravlede under laseren tænkte, om det nu var smart det jeg havde gang i. Men jeg har ikke fortrudt det. Jeg har idag meldt mine linser fra og jeg bruger IKKE briller. :cheerleader3: Mit syn er en smule sløret og jeg kan ikke helt fokusere endnu - men det skal nok komme siger de kloge læger. :biggrin:

Det tog ca. 30 minutter fra jeg meldte min ankomst til jeg var færdig til at tage hjem - dét er da hurtigt. Og tirsdag kørte vi så HELT til Århus igen, blot for at overlægen kunne se mine øjne i 2 minutter... Så kunne vi pænt køre hjem igen! (Det var liiiidt spild af tid!)

Nu skal jeg bare til en kontrol her i Ikast på mandag og så er jeg "back in action". :7himmel::griner:-

Det er (bare til en info til alle) MEGET mærkeligt at have været dødsens afhængig af linser/ briller og så efter 30 minutters behandling så er alle de behov væk!

Nå, det var bare lige en lille opdate på mig og mine øjne...

Kram Heidi

Hvor er det dejligt Heidi :griner:-

Kan godt forstå din trang til at rende din vej lige inden, - der er om noget forskel på ens øjne og så på f.eks. ens tæer.

Hvordan og hvorledes hvis man har bygningsfejl? Det kan de vel ikke fjerne?

0

Del dette indlæg

Så kigger man lige forbi for at se, hvad der sker af diverse ting og sager og opdager lige, hvilken stor dag/milepæl, jeg lige er gået glip af herinde... :griner:-

Et stort (forsinket) tillykke med 1 års dagen for forlovelsen!!! :cheerleader3::7himmel:

Og hvor er det bare dejligt at høre, at det gik godt med operationen! :cheerleader3: Håber det var det hele værd!

:griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer