Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

WAUUUUUUW

Sikke en lækker kjole, og du bliver en vidunderlig flot brud :rolleyes:

Og så Sorry - jeg glemte din milepæl, har været lidt rundforvirret i weekenden, men den kommer lige her

:cheerleader3: TILLYKKE MED DE 3 MÅNEDER :unsure:

Knus

0

Del dette indlæg

Ihhh hvor er du altså bare SÅ SMUKKKKK!!!! :unsure::rolleyes:

Kjolen sidder bare så godt på dig søde og du ståler jo (på trods af det bøvede udtryk... hihi) Er sikker på Morten bliver super begejstret når du træder ind ad døren :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åhh, hvor er i søde! :biggrin:

Jeg har idag købt en taske til brylluppet - den matcher mine sko og jeg synes den er såååå smuk! :cheerleader3:

Og også idag har vi modtaget prøveboxen fra Chanti.dk - og for at det ikke skal være løgn, så passede den prøvering de havde sendt med lige til min tykke finger - så MÅTTE bare have et billede. I'm sooooooo in lååååve! :biggrin:

Og så lige en sidste ting: jeg har idag fået lov til at låne smykker af en af mine søde veninder! (Bonus info: hun arbejder i en smykke forretning så hun har MEGET spændende i hendes gemmer! :unsure::rolleyes:)

)Kram Heidi

post-22484-1238518820.jpg

post-22484-1238518846.jpg

post-22484-1238518860.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Waw, virkelig smuk ring :cheerleader3:
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih Nogle smukke smukke sko!!!

Det var faktisk også dem jeg overvejede!

Dejligt gensyn med kjole, og smukke ringe :thumbsupsmileyanim:

Ihhh Heidi, du ligner en drøm i din kjole :bearhug:

Smukke ying du har fået købt dig, er især vild med skoene :biggrin::griner:-

Supersmuk ring - overvejede den samme selv, men fandt så et andet tilbud, så det blev prisen, der i sidste ende afgjorde det. Synes den er så flot og enkel :bearhug:
Aiii en smuk kjole til dig Heidi! Den kan jeg godt forstå du er glad for!! Og ring, sko og taske - WOW. Så smukt det hele!!!
Wow til det hele!!! Det må man sige... Dejligt at det er på plads.

Fede sko!! Tror du der er flere par tilbage?

Tusinde tak - er meget godt tilfreds med mine indkøb. :cheerleader3:

Jeg har også fået købt mit undertøj til dagen - håber jeg kan få taget nogle billeder idag. ;)

Men idag er også dagen, hvor jeg vil have samlet alle mine gaveæsker. De ligger "udfoldede" i skabet og skal samlet med dobbeltklæbende tape på bundene og bånd i lågene. Jeg glæder mig til at se de alle samlet og klar til at blive fyldte! :heart::balloons:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Sikke en smuk ring, Heidi! Min søster har også en med et hjerte - det er såååå sødt! :thumbsupsmileyanim:

Og så kan jeg rigtig godt lide dine sko! Hvem der bare kunne passe en str. 36. som minimum...

Go' påskeferie, søde! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der billeder fra i onsdags. Jeg beklager de bøvede udtryk - men det er sådan noget jeg kan! :griner:-

Kram Heidi

Åååååh, I´m looooving it :biggrin::bearhug::bearhug:

Hvor er du bare smuk i din kjole og super flotte sko og vielsesring... Det bliver simpelthen fantastisk når det hele bliver sat sammen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sikke en smuk ring, Heidi! Min søster har også en med et hjerte - det er såååå sødt! :griner:-

Og så kan jeg rigtig godt lide dine sko! Hvem der bare kunne passe en str. 36. som minimum...

Go' påskeferie, søde! :unsure:

:respekt: Hvor er du sød!

Kram Heidi

Redigeret af Heidi0601
0

Del dette indlæg

Så er der billeder fra i onsdags. Jeg beklager de bøvede udtryk - men det er sådan noget jeg kan! :rolleyes:

Kram Heidi

Åååååh, I´m looooving it :griner:-:unsure::help:

Hvor er du bare smuk i din kjole og super flotte sko og vielsesring... Det bliver simpelthen fantastisk når det hele bliver sat sammen :respekt:

Tak skal du have sweetie! :loveboard:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

SÅ blev jeg færdig med at samle gaveæskerne til gæsterne! Jeg havde gladeligt glemt, hvor stort et arbejde det var - og også fordi jeg i sidste øjeblik valgte at sætte mine charms på båndet (charmes med "Made with love" tekst og et MEGET lille hil til at trække bånd igennem).

Jeg startede igår eftermiddags og var så pænt træt af dem efter at have samlet 10 stk. Men jeg kom igennem alle 78 - og et billede af dem skal i da ikke snydes for. Nu skal vi bare have fyldt dem - og så kan jeg sætte et dejligt flueben ved dem på tjeklisten!

Kram Heidi

post-22484-1238918213.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold kæft hvor er de altså bare flotte.... Er helt forelsket i den lilla farve og den lille sommerfugl på toppen er simpethen så sød. :respekt:

Kender godt til de små djævlehuller i charmsene. Har brugt de samme til mine gelélys og troede at jeg uden problemer kunne trække dem over vægen - men neeeeej, det kunne jeg ikke :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold kæft hvor er de altså bare flotte.... Er helt forelsket i den lilla farve og den lille sommerfugl på toppen er simpethen så sød. :respekt:

Kender godt til de små djævlehuller i charmsene. Har brugt de samme til mine gelélys og troede at jeg uden problemer kunne trække dem over vægen - men neeeeej, det kunne jeg ikke :griner:-

Taaaak søde. Jeg er også helt godt tilfreds - især når jeg tænker over hvor længe jeg har brugt på dem nu - skære dem og samle! Jiks - det er mange timer efterhånden!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer