Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Ih hvor sker her meget. Syntes man tiden løb hurtigt før brylluppet, så bare vent til tiden efter brylluppet, det er helt vildt som dagene bare flyver forbi.

:) Rigtig fine ringe, kan godt lide at jeres ringe er ens bortset fra de små sten.

:cheerleader3: Kysseklokker, yes, dem skal I nok få brugt. Kan dog afsløre at jeg til sidst var ved at få spat af at skulle op på stolen og ned under bordet.

Den del er vist sjovest som gæst.

:cheerleader3: Fedt at prøvelsesattesten endelig er kommet, men jo det lyder godt nok som om, at der sidder nogen på Borgerservice der har syltes den.

:) Øv øv, med jobsituationen. Jeg er sikker på at du finder noget andet, lige på det punkt er du i den rigtige branche, men stadig er det sur :cheerleader3: at skulle starte forfra et nyt sted med nye kollegaer og unger.

Jeg tror jeg har husket det meste.

:cheerleader3:

Er det bare så flot, det du kreerer! Dine bordkort er hammersøde!!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg håber, at du er kommet dig over jobsituationen, søde!

For søren, altså, bare det bliver let for dig at få en andet! Jeg håber ikke, at du skal igennem det samme som jeg - 24 ansøgninger og 5 samtaler og indkaldt til 7.

Men søde, du har erfaringen nu, og den er sååå vigtigt!

Go' weekend :)

Tak skal i have tøser! :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår lavede jeg vores kysseklokker klar - jeg har sat en lille seddel på hver af klokkerne, hvor der står "Ring med klokken- så kysser vi". :)

Nu håber jeg bare ikke vi når at få spat af dem, inden festen er omme! :cheerleader3:

Kram Heidi

post-22484-1240134256.jpg

0

Del dette indlæg

Igår lavede jeg vores kysseklokker klar - jeg har sat en lille seddel på hver af klokkerne, hvor der står "Ring med klokken- så kysser vi". :cheerleader3:

Nu håber jeg bare ikke vi når at få spat af dem, inden festen er omme! :)

Kram Heidi

Ejjj, hvor er de vidunderlige de kysseklokker.... :cheerleader3:

De skal med garanti blive ringet med EN DEL :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Igår lavede jeg vores kysseklokker klar - jeg har sat en lille seddel på hver af klokkerne, hvor der står "Ring med klokken- så kysser vi". :cheerleader3:

Nu håber jeg bare ikke vi når at få spat af dem, inden festen er omme! :cheerleader3:

Kram Heidi

Ejjj, hvor er de vidunderlige de kysseklokker.... :)

Ja, det tror jeg du har helt ret i! :cheerleader3: Jannie (JannieDavid) skrev også at de nåede at blive trætte af deres... :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår lavede jeg vores kysseklokker klar - jeg har sat en lille seddel på hver af klokkerne, hvor der står "Ring med klokken- så kysser vi". :)

Kram Heidi

Ja, det tror jeg du har helt ret i! :cheerleader3: Jannie (JannieDavid) skrev også at de nåede at blive trætte af deres... :)

Kram Heidi

Hehe ja, det læste jeg også godt... :) op på stolene og under bordet... :cheerleader3:

Vi beder nu folk om at forstå at dette vil vi ikke gøre pga. Jespers sygdom og er sikkr på der er fuld forståelse over det.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

Kram Heidi

Hehe ja, det læste jeg også godt... :cheerleader3: op på stolene og under bordet... :cheerleader3:

Vi beder nu folk om at forstå at dette vil vi ikke gøre pga. Jespers sygdom og er sikkr på der er fuld forståelse over det.. :cheerleader3:

Ja, det er jeg også helt sikker på. Jeg tror vi vil give gæsterne besked på, at "hvis klokkerne bliver brugt overdrevet meget, så bliver de konfiskeret" - det er nemlig såååå typisk mig at sige sådan noget! :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Uhh, der er pakker til mig...

Søde Majali (Line) solgte mig mange kysseklokker, som kom idag. De er super fine og jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget til at se, hvad gæsterne siger til dem!

Kram Heidi

Nej hvor er jeg glad for at du er glad for dem. Jeg tror lige jeg tyv hugger den lille seddel... havde egenlig bare tænkt mig at sige det i velkomst talen:)

Det er ikke så nemt at se på dette billede, men der er et diamanthjerte på min ring! :)

Kram Heidi

NEEEEEEEEEEEEEJJJJJ hvor er de bare flotte ... er meget misundelig..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, der er pakker til mig...

Søde Majali (Line) solgte mig mange kysseklokker, som kom idag. De er super fine og jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget til at se, hvad gæsterne siger til dem!

Kram Heidi

Nej hvor er jeg glad for at du er glad for dem. Jeg tror lige jeg tyv hugger den lille seddel... havde egenlig bare tænkt mig at sige det i velkomst talen:)

Det er ikke så nemt at se på dette billede, men der er et diamanthjerte på min ring! :)

Kram Heidi

NEEEEEEEEEEEEEJJJJJ hvor er de bare flotte ... er meget misundelig..... :cheerleader3:

Taaak, søde! Og du hugger lige alt det du vil!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Nu har jeg her på denne skønne søndag leget med ansøgninger og skulle lige koble lidt fra, så har prøvet at lave et eksempel på vores bryllups servietter. Jeg købte jo for LÆNGE siden en masse serviethjerter til at trække på et bånd, og nu har jeg så sat det hele sammen, så alle i andre kan få en idé om, hvad jeg har i tankerne.

Servietten bliver "foldet" som et lys, et af hjerterne bliver trukket på båndog fæstnet omkring det nederste af "lyset" og til sidst kommer der en enkelt rose/ en gerbera (min ynglingsblomst) ned igennem lyset. Jeg havde dog ikke lige en blomst inden for rækkevidde idag, men et billede af "lyset" skal i da have, og så prøver jeg at vedhæfte et billede af det der har inspireret mig til det med blomsten.

Kram Heidi

post-22484-1240143622.jpg

0

Del dette indlæg

Hej søde Heidi.

Det er nogle virkelig smukke ringe i har fået, vores er også fra Cahnti og der er bare super service!!!!

Kysseklokkerne er også rigtig fine og passer perfekt til farvetemaet. :cheerleader3: Og ja selvfølgelig servietterne er også lige i øjet!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Heidi.

Det er nogle virkelig smukke ringe i har fået, vores er også fra Cahnti og der er bare super service!!!!

Kysseklokkerne er også rigtig fine og passer perfekt til farvetemaet. :cheerleader3: Og ja selvfølgelig servietterne er også lige i øjet!!!!!

Taaak, søde! :)

Kram Heidi

Hihi, det skal nok blive underholdende :cheerleader3:

Ja, det tror jeg du har helt ret i! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

Kram Heidi

Hehe ja, det læste jeg også godt... :cheerleader3: op på stolene og under bordet... :cheerleader3:

Ja, det er jeg også helt sikker på. Jeg tror vi vil give gæsterne besked på, at "hvis klokkerne bliver brugt overdrevet meget, så bliver de konfiskeret" - det er nemlig såååå typisk mig at sige sådan noget! :)

Kram Heidi

Hahha.... så er det bare ærgerligt... slut prut.. :cheerleader3: Heheh...

Og dine servietter, de er vidunderlige... totally get the point med blomsten... Kommer til at se mega super ud.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår lavede jeg vores kysseklokker klar - jeg har sat en lille seddel på hver af klokkerne, hvor der står "Ring med klokken- så kysser vi". :biggrin:

Kram Heidi

Ejjj, hvor er de vidunderlige de kysseklokker.... :huh:

De skal med garanti blive ringet med EN DEL :thumbsupsmileyanim:

Ja, det tror jeg du har helt ret i! :angry: Jannie (JannieDavid) skrev også at de nåede at blive trætte af deres... :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

Hehe ja, det læste jeg også godt... :td: op på stolene og under bordet... :cheerleader3:

Vi beder nu folk om at forstå at dette vil vi ikke gøre pga. Jespers sygdom og er sikkr på der er fuld forståelse over det.. :)

Ja, det er jeg også helt sikker på. Jeg tror vi vil give gæsterne besked på, at "hvis klokkerne bliver brugt overdrevet meget, så bliver de konfiskeret" - det er nemlig såååå typisk mig at sige sådan noget! :biggrin:

Kram Heidi

Hahha.... så er det bare ærgerligt... slut prut.. -HAHA- Heheh...

Og dine servietter, de er vidunderlige... totally get the point med blomsten... Kommer til at se mega super ud.. -HAHA-

Tak, søde!!

Super fin servietrulning :angry: - og gerbera kan ikke andet end vække glæde, det er SÅ smuk en blomst :angry:

Tak søde!

flot serviet-idé!

Og tak for din hilsen på min hjemmeside!!

Det er lidt lang tid siden den er blevet opdateret, men skifter domæne på vores bryllupsdag, så der får jeg opdateret den :angry:

Tak søde! Og det ser altså super godt ud med din hjemmeside - og fedt at Kenneth har sin egen også! Smedes de så også sammen efter brylluppet?

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

flot serviet-idé!

Og tak for din hilsen på min hjemmeside!!

Det er lidt lang tid siden den er blevet opdateret, men skifter domæne på vores bryllupsdag, så der får jeg opdateret den :thumbsupsmileyanim:

Tak søde! Og det ser altså super godt ud med din hjemmeside - og fedt at Kenneth har sin egen også! Smedes de så også sammen efter brylluppet?

Kram Heidi

Takker. Kenneth har ikke brugt hans mens vi har boet sammen, og kwood står for kenneth wood. Og eftersom det mest er mig der bruger domænet bliver det ændret til vores kommende fælles efternavn = Weiss Wood. Så bruger vi hovedsiden som familieside (med billeder osv fra rejser, børn - når vi får det - mm.) Og så laver vi en underside til mit galleri :angry:

Det vil blive opdateret med kager, malerier, kort, fotografier og smykker - alt sammet lavet af mig selv :angry:

Så håber den vil blive set lidt mere når den bliver opdateret :thumbsupsmileyanim: Lige nu er det mest få venner og så familien der kigger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Halløj

Der rykkes på bryllupsfronten.

Nu har jeg lige læst de manglende sider i din planlægning (man har vel frokostpause) men jøsses der er sket noget

Smukke smukke kysseklokker, vil jeg også - men der blev nedlagt veto fra manden, altså nej! *LOL*

Og dine servietter med en gerbera og båndet. Top dollar!!!! Det bliver SÅ flot, (jeg har lige gemt ideen i min mappe, da jeg ikke aner hvad vi skal bordpynt-mæssigt.)

Nu er der kun 65 dage, så skal vi post-36281-1240481079.gif

weeeeeeee glæder vi os?????

Ja, jeg gør. :thumbsupsmileyanim:

post-36281-1240481129.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer