Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv det er jeg virkelig ked af på dine vegne! Det er så nedern at søge jobs og blive afvist gang på gang... Hader det!!!! :cheerleader3:

Men op med humøret, alle dine BK veinder er her for dig! (Altså jeg er her!!!!)

:cheerleader3: Marie

0

Del dette indlæg

FORBANDEDE L**** DAG!!! :denmarkflag:

Jeg har så idag fået at vide, at jeg IKKE kan blive på den skole jeg er ansat på nu. Det vil sige, at jeg IGEN skal igennem trummerummen med ansøgninger, samtaler og endnu en opstart et nyt sted! Jeg er total nede idag og det var ikke just nemt at komme igennem dagen med den besked fra morgenen af!

F*** hvor ville jeg ønske, at det hele bare var ovre nu og jeg havde et nyt arbejde at se frem til! :cheerleader3:

Kram Heidi

Sødeste Heidi!

Dine bordkort er simpethen så flotte, men det er du sikkert forholdsvis ligeglad med idag.

Øv, hvor er det bare :denmarkflag: Man skal åbenbart aldrig vide sig helt sikker uanset om man er offentlig eller privatansat...

Håber at du snart kommer op på hesten igen. Tænker at det ikke vil tage dig så forfærdelig længe, for har på fornemmelsen at du er dygtig til dit fag og har en personlighed der sparker røv. :cheerleader3:

Redigeret af barbara77
0

Del dette indlæg

Hej Heidi

Hold da op hvor er du bare kreativ kvinde!!!!!! Jeg kan slet ikke få samlet min kæbe op fra gulvet igen, har lige været hele vejen gennem din tråd (kunne slet ikke stoppe igen, tænk hvis jeg skulle gå glip af noget)

Jeg er helt vild med de ting du har lavet og kæmpe kæmpe :cheerleader3: for alt det skære arbejde du har præsteret.. En anden ting jeg også er vild med er, at du har blandet mellem den creme og lilla i chokolader, servietter, gæstebog osv, det er super flot.. Tror selv jeg har brugt samme lilla majestic til mine ting..

Så fint et diadem du har fundet, super med den røde tråd med sommerfuglene... Jamen jeg kan kun sige wwwaaaoooooouuuuuuwwwwwwww!!!!

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Ej hvor er jeg bare ked af at høre du har haft sådan en dårlig dag! Er super ærgerligt at du ikke kan blive hvor du er, men det er deres tab! Håber du hurtigt finder noget andet og bedre!

masser af :cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag: til dig søde...

Vildt fine bordkort forresten.... Er helt vild med farven og så er der da lige nogen der kan tricks med en kniv der hva... hehe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FORBANDEDE L**** DAG!!! :cheerleader3:

Jeg har så idag fået at vide, at jeg IKKE kan blive på den skole jeg er ansat på nu. Det vil sige, at jeg IGEN skal igennem trummerummen med ansøgninger, samtaler og endnu en opstart et nyt sted! Jeg er total nede idag og det var ikke just nemt at komme igennem dagen med den besked fra morgenen af!

F*** hvor ville jeg ønske, at det hele bare var ovre nu og jeg havde et nyt arbejde at se frem til! :cheerleader3:

Kram Heidi

Åh Heidi! Det er super synd for dig! Hvordan kan det være du ikke kan blive?

Der er en stilling ledig i min klasse - du kan bare komme herned :-)

Nej... jeg håber virkelig du finder noget - det er ikke sjovt at få sådan en besked!!

Tænker på dig!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også lige en :cheerleader3: fra mig til dig.

Anja

Masser af krammere til weekenden :cheerleader3::denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag:

Håber du hurtigt finder noget nyt og godt - heldigvis ikke den værste branche du befinder dig i ;)

Tak tøser! Hvor er i søde!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Så er vores prøvelses attest ankommet. Det gik pludseligt hurtigt, efter at jeg ringede op til Borgerservice igår, fordi det var ved at være 2 måneder siden, at vi afleverede papirene til en af dem deroppe. Så idag dumpede brevet ind - så de havde da vist fået travlt igår! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Og så er vores egen udgave af Sizoweb ankommet! :cheerleader3: Jeg synes det var forfærdeligt dyrt at få det originale, så igen reddede Ebay mig. :cheerleader3: Vi har fået 2 ruller á 60 cm i bredden og 25 m i længden. Det har kostet ca. det samme som 10 meter af Sizo´en!

Det skal ligge i strimler over bordene, så det bryder farverne!

Kram Heidi

post-22484-1239965554.jpg

post-22484-1239965557.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, der er pakker til mig...

Søde Majali (Line) solgte mig mange kysseklokker, som kom idag. De er super fine og jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget til at se, hvad gæsterne siger til dem!

Kram Heidi

Åh de er så skønne. Hvad har du givet for dem (hvis jeg må spørge)?

Jeg vil så gerne have 58 af dem - men ak... kan slet ikke finde ud af det ebay,

og kan ikke finde dem til en billig pris herhjemme - hjæælp ;-)

0

Del dette indlæg

JUBIIIII - vores ringe er kommet fra Chanti. Det er simpelthen imponerende den service vi har mødr fra dem. Det er INTET at sætte en finger på - SUPER!

Og ringene er bare lige som de skal være! Er helt oppe og køre lige nu!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: Vil i se dem??

Kram Heidi

post-22484-1240038090.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, der er pakker til mig...

Søde Majali (Line) solgte mig mange kysseklokker, som kom idag. De er super fine og jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget til at se, hvad gæsterne siger til dem!

Kram Heidi

Åh de er så skønne. Hvad har du givet for dem (hvis jeg må spørge)?

Jeg vil så gerne have 58 af dem - men ak... kan slet ikke finde ud af det ebay,

og kan ikke finde dem til en billig pris herhjemme - hjæælp ;-)

Jeg har givet 308 for 96 af dem (det er med portoen). Jeg havde faktisk opgivet at få dem, lige indtil Majali satte disse til salg. Men tror du kan søge på Ebay på "kissing bells" og så kommer der en masse frem. Men noget helt andet er så priserne - selve klokkerne er som regl til at komme til, men fragten er VOLDSOM dyr... Forstår det ikke! :denmarkflag:

De er så søde de kysseklokker... Og hvor bliver det fint med bordløberne - EEEEELSKER ebay. :cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag:

Taaaak søde! Ja, tror også det bliver super fint. Vi har set en "opstilling" som jeg satser på, at vi skal efterligne lidt. :cheerleader3: Ja hvad gjorde man inden Ebay?? :denmarkflag:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Ih hvor sker her meget. Syntes man tiden løb hurtigt før brylluppet, så bare vent til tiden efter brylluppet, det er helt vildt som dagene bare flyver forbi.

:denmarkflag: Rigtig fine ringe, kan godt lide at jeres ringe er ens bortset fra de små sten.

:denmarkflag: Kysseklokker, yes, dem skal I nok få brugt. Kan dog afsløre at jeg til sidst var ved at få spat af at skulle op på stolen og ned under bordet.

Den del er vist sjovest som gæst.

:denmarkflag: Fedt at prøvelsesattesten endelig er kommet, men jo det lyder godt nok som om, at der sidder nogen på Borgerservice der har syltes den.

:cheerleader3: Øv øv, med jobsituationen. Jeg er sikker på at du finder noget andet, lige på det punkt er du i den rigtige branche, men stadig er det sur :denmarkflag: at skulle starte forfra et nyt sted med nye kollegaer og unger.

Jeg tror jeg har husket det meste.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Er det bare så flot, det du kreerer! Dine bordkort er hammersøde!!!! :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Jeg håber, at du er kommet dig over jobsituationen, søde!

For søren, altså, bare det bliver let for dig at få en andet! Jeg håber ikke, at du skal igennem det samme som jeg - 24 ansøgninger og 5 samtaler og indkaldt til 7.

Men søde, du har erfaringen nu, og den er sååå vigtigt!

Go' weekend :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer