Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Forbandede l**** dag! :toot:

Jeg tog på arbejde som vanling, og eftermiddagen gik også i dejligt selskab med Morten. Vi fik købt Mors dags gaver og jeg fik købt gave til min bror der fylder år på søndag. :toot:

Nu sidder jeg så og kigger lidt på nettet (Facebook) og kan se at der er en del af mine gamle studiekammerater fra seminariet, som vældigt proklamerer, at nu har de da fået job. Det er selvfølgelig dejligt for dem, men jeg får bare sådan en træls følelse, når jeg nu ikke kan finde noget. Jeg har muligvis en samtale i starten af næste uge, og F***** om ikke en af dem fra Facebook også lige kommenterer, at hun også skal til samtale derude, og det vil hun hellere have end det job hun allerede har fået tilbudt. :lol::(

Jeg ved godt misundelse er en grim ting, men det her kan jeg desværre ikke selv styre. Jeg er bare TRIST TRIST TRIST! :loveflag::heart:

Undskyld hvis det blev rodet - men skulle bare af med noget agression!

Kram Heidi

Søde Heidi, jeg kan godt forstå dine følelser, og det er altså helt ok, at man en gang imellem bliver misundelig - hvis du spørger mig.

Jeg oplevede også, at studerende, der var dovne og i mine øjne ringere end mig, fik jobs for næsen af mig - fx bare fordi de var mænd... :heart:

Sødeste, jeg er sikker på, at du nok skal være heldig. Desværre bor du ikke lige i nærheden af Kolding, for de søger virkelig folk!

Jeg er sikker på, at der er en mening med, at man nogle gange ikke lige får et job. Det er, fordi der venter et meget bedre et på en "om ikke så længe".

:hug::hug::hug:

(og så har du jo ikke fået et afslag på det job, du skal til samtale til i næste uge... Go for it!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i søde! Jeg trode ellers jeg var blevet stærkere efter hele sceneriet sidste år, men nej. Jeg har lige fortalt det til Morten også og ja det kunne jeg da ikke uden at begynde at tude. Jeg føler mig som en 3 årig der bare vil have sin vilje og der er INGEN der skal tage mit legetøj, men jeg vil gerne have alle andres.

Det er dejligt at kunne komme af med noget luft herinde, hvor mine studiekammerater ikke huserer!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Forbandede l**** dag! :heart:

Jeg tog på arbejde som vanling, og eftermiddagen gik også i dejligt selskab med Morten. Vi fik købt Mors dags gaver og jeg fik købt gave til min bror der fylder år på søndag. :loveflag:

Nu sidder jeg så og kigger lidt på nettet (Facebook) og kan se at der er en del af mine gamle studiekammerater fra seminariet, som vældigt proklamerer, at nu har de da fået job. Det er selvfølgelig dejligt for dem, men jeg får bare sådan en træls følelse, når jeg nu ikke kan finde noget. Jeg har muligvis en samtale i starten af næste uge, og F***** om ikke en af dem fra Facebook også lige kommenterer, at hun også skal til samtale derude, og det vil hun hellere have end det job hun allerede har fået tilbudt. :toot::hug:

Jeg ved godt misundelse er en grim ting, men det her kan jeg desværre ikke selv styre. Jeg er bare TRIST TRIST TRIST! :hug::(

Undskyld hvis det blev rodet - men skulle bare af med noget agression!

Kram Heidi

Hey søde

Kan 100 % godt forstå du sidder med den følelse... Sådan havde jeg det også, da jeg var den eneste fra vores årgang der røg i fyringsrunden... Man bliver virkelig ked og føler slet ikke man er god nok til noget overhovedet...

Men op med humøret... Er sikker på der nok skal komme noget der lige passer til dig!

Knus :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i søde! Jeg trode ellers jeg var blevet stærkere efter hele sceneriet sidste år, men nej. Jeg har lige fortalt det til Morten også og ja det kunne jeg da ikke uden at begynde at tude. Jeg føler mig som en 3 årig der bare vil have sin vilje og der er INGEN der skal tage mit legetøj, men jeg vil gerne have alle andres.

Det er dejligt at kunne komme af med noget luft herinde, hvor mine studiekammerater ikke huserer!

Kram Heidi

Søde Heidi, det er i min verden en helt naturlig reaktion. Jeg tudede også en del af de gange, hvor jeg fik afslag, så jeg er ikke et hårstrå bedre end dig :hug:

0

Del dette indlæg

Øv hvor er det bare surt at der skal være så meget bøvl og usikkerhed omkring dit job/jobskifte.... :bearhug:

- Har sagt det før, men jeg er sikker på at du kommer til at sparke r.v. Slå koldt vand i blodet og prøv ikke at stresse alt for meget over de ting du ikke kan ændre på. (lettere sagt end gjort - I know)

:rolleyes::rolleyes::balloons:

0

Del dette indlæg

Ja, det er nu nok nemmere sagt end gjort. Jeg vil dog prøve at skyde det væk - jeg kan ikke gøre noget, før til den endelige samtale. Og den skal jeg jo lige have en endelig indkaldelse til inden jeg kan gøre noget. Så vil prøve at nyde dagen/ weekenden og så tro på, at der er en højere mening med alt det her bøvl! :rolleyes:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey sweetie

Du trænger da vidst til en af de her :griner:- kan jeg ligesom fornemme på det hele... Jeg kan bestemt godt forstå din frustration og ja, misundelse er en grim ting, men den kan vi bare ikke komme udenom indimellem desværre :)

Jeg krydser i hvert fald fingre for at du bliver kaldt til samtale og får jobbet lige for næsen af hende facebook-finken, for du fortjener bare det bedste :bearhug:

Ellers håber jeg at du får dig en god weekend med masser af dejlige og hyggelige stunder og hov.... nu er der jo kun 50 dagen til du skal :):rolleyes: :rolleyes: :balloons:

Kram Agnethe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heidi.

Puha, kan godt forstå du er ked af det.

Jeg krydser fingre for, at du får jobbet lige for næsen af den anden pige....

Jeg selv er snart færdig som multimediedesigner og er meget nervøs for om jeg kan finde et job.... så kender godt til den der usikkerhed....

:rolleyes:

Iøvrigt tillykke med de 7 uger!!

Redigeret af Lone71
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de søde beskeder... Jeg har idag haft Balder (vores ene kat) til dyrlæge - IGEN men det var heldigvis ikke så slemt denne gang. :rolleyes:

Så har jeg brugt denne dejlige søndag til at lave toastmaster horn klar til brylluppet. Er selv RET godt tilfreds med det. Hvad siger i? Det er bare et almindeligt cykelhorn, hvor jeg har pillet det beslag til montering på en cykel af, så der kun er hornet tilbage... :rolleyes:

Kram Heidi

post-22484-1241965758.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et fint toastmasterhorn du har fået kreeret :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Super fine risposer du har fået lavet. De er rigtig fine i farven..¨

Jeg er også helt vild med dine bordkort og gaveæskerne.. De er simpelthen super smukke..

Må jeg høre om du har et link til de bordløbere du har købt på ebay? Eller evt et navn jeg kan søge på.. Kan du huske hvad du måtte af med for dem?

Tak skal du have, søde! Jeg har et link til sælgeren - han var den eneste jeg kunne finde bare noget lignende hos - men fik to ruller for ca. 300 incl. porto. SÆLGER!

Kram Heidi

Bliver lige nødt til at høre om en ting mere.. Hedder den bordløber du har købt Oasis Spider's Web?

0

Del dette indlæg

Fiiint båthorn :cheerleader3::cheerleader3:
Super fint toastmaster horn. Det skal nok skabe glæde og god larm. :loveboard:
Hvor har du da fået gjort det horn rigtig fint og bryllupsklar :griner:- Hehe er sikker på det bliver et stort hit :)
Ej hvor et fedt bot horn.... :bearhug: hehe...

Det er super krea søde... :bearhug:

Hvor er dit toastmaster horn fint!!! :griner:-
Rigtig flot horn til toastmasteren, det skal nok blive skægt. Tænk at et alm. "båthorn" kan klædes så fint på. :blush::pokey:

Taaak! :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer