Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja det blev en fantastisk dag!!! :cheerleader3::cowsleep:

Det er jo en kæmpe mærkedag - nemlig kun 1 måned tilbage... :cheerleader3:

Her til aften har jeg fået styr på smykker - eller det vil sige, at jeg har fået min veninde sat på sagen. Hun vil om tråde en halskæde hun har, så der bliver en kortere halskæde plus et armbånd ud af det - bare for mig! Det er da flot synes jeg... :balloons:

Der ud over blev det også dagen, hvor jeg FIK ARBEJDE! Det er godt nok kun 2 måneder (august og september) men der skulle være mulighed for at det kunne blive forlænget. Jeg håber og er bare glad for, at der er kommet lidt styr på arbejds situationen! :fløjt:

Kram fra en meget glad Heidi

Stort tillykke med jobbet :thumbsupsmileyanim: det er da super.

Det lyder som en god veninde du har, det er da sødt af hende. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de mange søde beskeder! I er bare de bedste!

Idag skulle jeg have været til 3 måneders kontrol på Århus kommune hospital, men de aflyste tiden. Det skete dog først, da Morten og jeg var kommet il Århus og havde været i Ikea...

Så vi brugte istedet dagen sammen på at hygge i gågaden og være lidt sammen med min kusine der bor i Århus...

I Ikea fik vi styr på borddækningen - eller i hvert fald en del af det. Vi købte Galej fyrfadsstager som skal bruges til enkelte store blomsterhoveder i vores farver, og der ud over fik vi sten til dekoration i lilla og hvid. Det bliver godt tror jeg..

Kram Heidi

post-22484-1243628242.jpg

post-22484-1243628252.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Morten har været på besøg hos forloveren, der havde arrangeret besøg af nogle hoveder, som Morten spiller en del computer sammen med via nettet, så jeg har været alene hjemme siden kl 15. Jeg tænkte, at jeg kunne bruge tiden på lidt bryllups relateret, så idag har jeg fået lavet vores personlige vandflasker færdig plus gjort vores "tude servietter" klar til kirkeprogrammerne.

Der følger lige en lille billed kavalkade af flaskerne!

Kram Heidi

post-22484-1243713003.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de flotte :boohoo:

Tak skal du have! :cheerleader3:

Super flotte vandflasker. Vi nåede desværre ikke at lave sådan nogle, men jeg ville gerne for det er super blæret!!!! :)

Taaak søde! Ja - jeg er super glad for at have fået dem lavet... Vi havde ellers snakket om, at det bare blev til flaskerne som de var købt, da jeg ikke lige kunne overskue arbejdte med dem. Men da jeg først kom igang gik det faktisk meget nemt!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor sjovt. Jeg har i går lavet præcist det samme :)

med de samme vandflasker, og jeg gad heller ikke, for der der var så meget andet, men jeg købte label a4 papir i tigeren og så kan de jo bare klistres på.

Har du også ladet den originale etikette side indenunder? det har vi og stregkoden er fri, ellers kan man ikke få pant tilbage.

0

Del dette indlæg

Ej hvor sjovt. Jeg har i går lavet præcist det samme :)

med de samme vandflasker, og jeg gad heller ikke, for der der var så meget andet, men jeg købte label a4 papir i tigeren og så kan de jo bare klistres på.

Har du også ladet den originale etikette side indenunder? det har vi og stregkoden er fri, ellers kan man ikke få pant tilbage.

Nej det har jeg godt nok ikke. Det papir vi har lavet de nye lables på er total gennemsigtigt - så de gamle røg af. Så hvis vi ikke kan få pant tilbage, så er der desværre ikke noget at gøre ved det... (Delv om det da egentligt er LIDT nitte!) Ja, det er da lidt sjovt at vi lige havde samme "tidsfordriv" og så endda på samme dag!

Hej Heidi

Hvor er de bare blevet flotte dine flasker :-)

Taaak søde!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har været en dejlig 2. pinsedag her... Vi har handlet ind til ugen der kommer og ellers vasket tøj og nydt solen. :)

Imorges mens vi spiste morgenmad sammen, snakkede Morten og jeg om, at det er vildt, så hurtigt de sidste 15 måneder er gået. Jeg kan SLET ikke forstå, at det allerede er ved at være 15 måneder siden vi blev forlovet, og kort derefter gik igang med brylupsplanlægningen...

Tiden er løbet, især for mit vedkommende... Det har nok også meget at gøre med, at jeg er blevet færdiguddannet og er kommet ud i det "virkelige" liv. Der har været nok at se til som ny lærer og det har da til tider også været hårde, men jeg føler på ingen måde, at det har været SÅ hårdt som jeg tit har hørt nye lærere klage sig over at det var/ er. Jeg tror på mange måder, at jeg har været heldig med min første skole, og lige på det område kan jeg overhovedet ikke klage.

Det blev dog NOGET hårdt at finde motivationen frem, da jeg efter påske fik at vide, at jeg ikke skulle blive på skolen jeg er på nu, men istedet skulle på job jagt IGEN! :balloons: Lige indtil denne melding følte jeg, at jeg havde et godt forhold til ledelsen på skolen, men efter jeg har fået beskeden er det som om, at jeg er lidt farlig at skulle snakke med, for gad vide om jeg kunne finde på at flippe ud. :balloons: Jeg har som i nok kan forstå ikke såååå meget til overs for ledelsen mere.

Nu sidder jeg så her - med 26 dage til jeg siger JA! til Morten og tænker, at livet ikke bliver meget bedre. Jeg har fundet nyt arbejde :boohoo: (godt nok kun 2 måneder - men hellere det end ingenting her i krisetiderne), vi har dejlige familier der HELLERE end gerne vil dele vores bryllup med os og vi har gode venner der gerne går helt af vejen for at være der for os og hjælpe med bryllupsforberedelserne. :cheerleader3:

Uha, sikke en smørre jeg fik skrevet. Er du med endnu - så tak fordi du lagde øre til... Havde måske egenligt brug for at få nogle tanker ned på skrift... :cheerleader3:

Pinse kram fra

Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer