Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og så var det jo at jeg var så heldig at vinde en auktion for en autograf fra Christopher Reeve - om har spillet Supermand. Supermand er Mortens ynglings figur - så det var naturligt for mig at gå på jagt efter noget i den boldgade til Morten.

Jeg ventede længe på, at det skulle komme hjem til mig, men da det endelig kom, formåede Neela (vores hund) at sæte et tandsæt i det ene hjørne - heldigvis kun i det hjørne, hvor billedet sad. Så jeg fik bestilt et nyt billede igennem fotoforretningen og har så her til aften fået lavet et nyt lay-out til at sætte i den ramme jeg har købt til formålet.

I får lige et par billeder. Der er selvfølgelig et billede af Superman (Christopher Reeve), autografen og så har jeg indsat et citat, som Christopher Reeve har udtalt.

Kram Heidi

post-22484-1244574971.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Super lækker sild på de billeder! :) Og så ser hun iøvrigt ikke spor fjoget ud! :bearhug:

Taaak!

:ilovebryllupsklar: Du er såååå smuk i den kjole!!! :cheerleader3::rolleyes:

Og rigtig god morgengave!!! :thumbsupsmileyanim:

Tak søde!!

Total cool!

Tak smukke!

Jeg er (igen) enig *tsk tsk* - det er vist ved at blive en vane *g*

Men sagen er jo, - at din kjole er SKØN og dine smykker passer perfekt til!! :badgirl:

Tak skal du have. Du er så sød...

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået lidt mere fra hånden... Jeg har idag fået rettet antal kuverter, så det passer med antal gæster. Og så har både Morten og jeg bestilt tid til spray tan og jeg tiil negle + jeg har fået en tid til at prøve spray tan på mandag - for jeg er så bange for at komme til at ligne en appelsin... Men hun forsikrede mig, at resultatet bliver super flot. Så jeg glæder mig til mandag.

Næste uger bliver nok travl... Tirsdag skal jeg ind til min svigerinde der er frisør - hun skal lave en prøveopsætning. Og onsdag skal jeg bage til min ene 8 klasse, som jeg er kommet til at love kage. Torsdag skal både Morten og jeg til frisør (hos svigerinden) og have vores hår gjort klar - plus jeg skal have endnu en prøveopsætning. Fredag skal vi til møde med præsten og så er der ellers weekend, hvor jeg skal bage til alle kollegaerne og mine to andre "stam" klasser, som skal have kage mandag...

Og så håber jeg ellers at jeg har sidste arbejdsdag på skolen mandag den 22. juni...

HOLY C**P jeg synes pludseligt, at der er mange ting der skal ordnes!!!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået lidt mere fra hånden... Jeg har idag fået rettet antal kuverter, så det passer med antal gæster. Og så har både Morten og jeg bestilt tid til spray tan og jeg tiil negle + jeg har fået en tid til at prøve spray tan på mandag - for jeg er så bange for at komme til at ligne en appelsin... Men hun forsikrede mig, at resultatet bliver super flot. Så jeg glæder mig til mandag.

Næste uger bliver nok travl... Tirsdag skal jeg ind til min svigerinde der er frisør - hun skal lave en prøveopsætning. Og onsdag skal jeg bage til min ene 8 klasse, som jeg er kommet til at love kage. Torsdag skal både Morten og jeg til frisør (hos svigerinden) og have vores hår gjort klar - plus jeg skal have endnu en prøveopsætning. Fredag skal vi til møde med præsten og så er der ellers weekend, hvor jeg skal bage til alle kollegaerne og mine to andre "stam" klasser, som skal have kage mandag...

Og så håber jeg ellers at jeg har sidste arbejdsdag på skolen mandag den 22. juni...

Kram Heidi

hold da op, du får da en masse at lave :-) men så igen, der er jo ikke lang tid til jeres store dag :-)

0

Del dette indlæg

Ejjjj, du bliver sådan en SMUK brud søde.... Og der er godt heller ikke længe nu..!!

:) DER ER 2 HÆNDER OG 1 FOD :thumbsupsmileyanim:

Og smykke sætte er rigtigt flot :thumbsupsmileyanim:

Og hold da op et program.. men det bliver spændende med prøveopsætning (husk kamera :ilovebryllupsklar:) og spændende med prøve spray tan også :cheerleader3:

Klem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram Heidi

hold da op, du får da en masse at lave :-) men så igen, der er jo ikke lang tid til jeres store dag :-)

Nej det må du nok sige!

Ejjjj, du bliver sådan en SMUK brud søde.... Og der er godt heller ikke længe nu..!!

:thumbsupsmileyanim: DER ER 2 HÆNDER OG 1 FOD :thumbsupsmileyanim:

Og smykke sætte er rigtigt flot :cheerleader3:

Og hold da op et program.. men det bliver spændende med prøveopsætning (husk kamera :rolleyes:) og spændende med prøve spray tan også :bearhug:

Klem

Tak smukke! Jeg skal nok prøve at huske kameraet.

Hvor er det flot det smykkesæt du skal bære på dagen. Og det passer bare perfekt til din kjole (som du som altid er smuk i.) :):ilovebryllupsklar:

Tak skønne! Hvor er du sød!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, 2 uger er bare ikke meget. De kan hurtigt gå!

Slutter I allerede d. 22. juni i din kommune? Vores elever har først ferie d. 26. juni, og så skal jeg jo arbejde den efterfølgende uge også.

0

Del dette indlæg

Aww... kun 14 dage igen... hvor er det bare gået stærkt her det sidste stykke tid... :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :ilovebryllupsklar:

Ja det er helt vild...

Wow, 2 uger er bare ikke meget. De kan hurtigt gå!

Slutter I allerede d. 22. juni i din kommune? Vores elever har først ferie d. 26. juni, og så skal jeg jo arbejde den efterfølgende uge også.

Nej vi holder også den 26/6 men har bedt om nogle fridage op til brylluppet - da vi jo skal lave alt selv.

Åh Heidi - nu er det altså bare om snart vi to bliver til fruer :):cheerleader3:

Ja det er lige om snart!!!!

29820z2qdwfxjob.gif 14 dage tilbage 29820z2qdwfxjob.gif

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu lakker det jo mod enden af mit "ophold" på min nuværende arbejdsplads... Imorgen er sidste onsdag da jeg har fri (senest fra tirsdag) i næste uge... Og da onsdag er mødedag synes jeg at kage er på sin plads.

Jeg har bagt gulerodsmuffins og sluttet af med en flødeost glasur og en mmf blomst i lyserød/ lyseblå. Blomsterne har lige fået et sprøjt med min glitter spray...

Nu håber jeg kollegaerne bliver glade!

Kram Heidi

post-22484-1245170958.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer