Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Årrrhhhhh Heidi.....

Nu blev jeg da lige godt lækker sulten. De ser da hammer gode ud.... dem kunne jeg bestemt godt overtales til at smage :)

Jeg er sikker på at du bliver MEGET populær i morgen... MUMS!!!!

0

Del dette indlæg

Mmm de ser super lækre ud. :cheerleader3: Vil du dele muffins opskriften?

Ja det kan du tro jeg vil: Skal lige have den gravet frem af bunken i køkkenet... Vender lige tilbage!

Årrrhhhhh Heidi.....

Nu blev jeg da lige godt lækker sulten. De ser da hammer gode ud.... dem kunne jeg bestemt godt overtales til at smage :)

Jeg er sikker på at du bliver MEGET populær i morgen... MUMS!!!!

Hi hi, ja det er en skam at der er så langt til Kolding lige nu... Ellers kunne du da have fået en af dem der er i overskud... Morten kan nok ikke spise dem alle alligevel...

Jeg håber da folk bliver glade...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

10 dage til vores dag :cheerleader3:

Sidder lige på jobbet, og prøvet at skabe mig et overblik - jøsses det er snart.......

Glæder du dig ikke for vildt???

Det gør jeg......

Når vi har overstået arbejdsdagen på fredag, så har jeg ferie....... :) først 1 uge inden bryllup og derefter 3 uger....... Fire ugers ferie i træk post-36281-1245225815.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu lakker det jo mod enden af mit "ophold" på min nuværende arbejdsplads... Imorgen er sidste onsdag da jeg har fri (senest fra tirsdag) i næste uge... Og da onsdag er mødedag synes jeg at kage er på sin plads.

Jeg har bagt gulerodsmuffins og sluttet af med en flødeost glasur og en mmf blomst i lyserød/ lyseblå. Blomsterne har lige fået et sprøjt med min glitter spray...

Nu håber jeg kollegaerne bliver glade!

Kram Heidi

de ser da lækre ud - mums

0

Del dette indlæg

Som jeg også har kommenteret på fb ved dine kagebilleder derinde, så ser dine kager super gode ud :-)

Og nu er der kun 10 dage til, så vi er nede og kunne tælle det ved hjælp af kun 2 hænder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: 10 DAGE :blink:

:) 2 HÆNDER :cheerleader3:

TÆNK PÅ I MORGEN ER DER KUN 9 DAGE... SÅ ER DU 1-CIFRET... HVOR VIIIIILDT....

Er I ved at være helt klar? :)

Klem

10 dage til vores dag -HAHA-

Sidder lige på jobbet, og prøvet at skabe mig et overblik - jøsses det er snart.......

Glæder du dig ikke for vildt???

Det gør jeg......

Når vi har overstået arbejdsdagen på fredag, så har jeg ferie....... :cheerleader3: først 1 uge inden bryllup og derefter 3 uger....... Fire ugers ferie i træk post-36281-1245225815.gif

Som jeg også har kommenteret på fb ved dine kagebilleder derinde, så ser dine kager super gode ud :-)

Og nu er der kun 10 dage til, så vi er nede og kunne tælle det ved hjælp af kun 2 hænder

post-30921-1245239508.gif10 dage!!!post-30921-1245239508.gif

I morgen er du 1-cifret!!!

Nu skal jeg virkelig tager mig sammen og sørge for at følge dig de sidste 10 dage!!! -HAHA-

Jaaaaaa, imorgen er jeg 1 cifret! Kan slet slet ikke forstå det!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3::blink: 9DAGE -HAHA-

Du er 1-cifret nu!!!

-HAHA-:) 9 dage!!! :bearhug:

Nu går tiden for alvor hurtig!!

:bearhug::bearhug: 9 dage :)

- Og sikke lækre kager til dine kollegaer :)

UHA, hvor kommer det hele altså tæt på nu. Har her til aften fået ordnet hår (hurra for svigerinden der er frisør) og jeg har prøvet at få håret sat op. Der blev taget et par billeder - men har ikke kameraet hjemme lige nu, så billederne kommer ikke før imorgen. :loveboard:

Imorgen skal vi til møde med præsten - håber det bare går som det skal og vi kan blive enige om salmerne... :cheerleader3:

Tænk - om 9 dage er vi i fuld gang med at feste lige nu... :):denmarkflag:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har vi dag været til et 1,5 timer langt møde med præsten.. Han er bare FANTASTISK og når vi nu ikke kunne få den pensionerede provst som konfirmerede mig i sin tid, er han et "glimragende" alternativ... :):cheerleader3:

Vi gennemgik ritualerne i kirken somt sammen med ham i præsteboligen, og vi fik valgt salmer. Vi har valgt I blev skabt som mand og kvinde, Det dufter lysegrønt af græs samt Glæderig og underfuld... :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Dejligt med en præst man kan li'!!! :)

Smukke salmer i har valgt, og virkelig smuk frisure!!!! :cheerleader3: Tager jo på bryllupsrejse på din bryllupsdag, så kan desværre ikke komme op og se dig, men jeg håber der kommer en masse smukke billeder herind så jeg kan se hvor smuk en brud du var (bliver/er :cheerleader3::cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer