Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jaaaaa, nu er det lige om snart. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har for øvrigt helt glemt at fortælle, at vi har fået endnu et afbud :) , men det var på en måde et som vi havde forventet... Det er lidt langt ude (Mortens mors kusine), som er et af de familiemedlemmer på Mortens mors side der er tilbage. Hun blev bidt af en skovflåt sidste år, og blev i den forbindelse smittet af borelia, som kan foresager masser af problemer. Hun har døjet en del med smerter og deslige i forbindelse med biddet - og det kommer og går. Sidste år havde hun flere omgange med smerter og nu er det blusset op igen... Så hun så sig desværre nødsaget til at melde fra, da hun jo ikke ville melde til, for så senere at skulle melde fra pga nye problemer med boreliaen... :denmarkflag:

Men hun havde medsendt en kuvert, som så åbenbart er en gave til os... Det er altså MEGET svært for mig ikke at komme til den - så Morten er blevet bedt om at gemme den, så jeg ikke skulle blive fristet! :denmarkflag: Men hvor er det altså spændende - vores første bryllupsgave... :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde brug for et lille afbræk fra ondt i halsen og hosten her til aften så blev enig med mig selv om, at nu skulle der ske noget med de bloklys jeg købte for noget tid siden i Netto. Der blev lavet nogle perlekæder - som er i stil med de perler der var på vores indbydelser, og så blev der bundet et cremefarvet satin bånd rundt om lysene - og derpå blev perlekæderne bundet fast.

Er egentligt meget godt tilfreds! Der kommer så til at stå 2 lilla og 1 hvidt lys på hver bakke. de hvide lys får et lille bånd men ingen perler om sig.

Kram Heidi

post-22484-1243108750.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser bare rigtig flot ud Heidi!! :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have søde! :cheerleader3:

Hvor er de fine, jeg skal også have pyntet mine men har ingen perler at lege med..

Ihh tak... Ok, det bliver spændende hvad du finder på af pynt så... Så vidt jeg ved har Bilka/ A-Z en perleblanding af creme/ brune farver... Bare lige til en info! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Rigtig fine bloklys :thumbsupsmileyanim:

Fed morgengave du har fået købt, kender udemærket det med at man ikke kan holde mund, eller bare har lyst til at give gaven før tid. Men heldigvis har manden det endnu værre :cheerleader3:

Krydser for der snart er bid på jobfronten, kender til hvor frustrende det er når medierne siger der er mangel på ens arbejdskraft og man så ikke kan få noget job.

0

Del dette indlæg

Sorry søde, jeg ikke har kigget her et lille stykke tid.. og hod da op der sker noget :cheerleader3:

Rigtig fin morgengave.. super idé.. og jeg kender godt det med at ikke holde mund... ihh man er jo så spændt på og se hvordan de reagere på ens hemmeligheder :cheerleader3:

Træls med afbudet... Håber da hun får det bedre.. :denmarkflag::thumbsupsmileyanim:

Men ihhhh hvor spændende at I har fået jeres første bryllupsgave... :denmarkflag: heheh... Jeg havde heller ikke kunnet holde fingrene fra den hvis det var mig.. så der havde jesper også været nødt til at gemme den.. haha.. :)

Og dine lys er kanon flotte...!!!

og så var der 5 UGER igår.. jubiiii...

Men idag er der kun 34 DAGE

Redigeret af AkaGitte
0

Del dette indlæg

Det ser bare rigtig flot ud Heidi!! :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have søde! :cheerleader3:

Hvor er de fine, jeg skal også have pyntet mine men har ingen perler at lege med..

Ihh tak... Ok, det bliver spændende hvad du finder på af pynt så... Så vidt jeg ved har Bilka/ A-Z en perleblanding af creme/ brune farver... Bare lige til en info! :cheerleader3:

Kram Heidi

Tusind tak... så må jeg jo finde en bilka :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heidi

Så du havde spurgt efter prisen på en paraply.

Har købt denne skønne Lisbet Dahl paraply for flere måneder siden på www.lonesunivers.dk til kr. 81,00 (BILLIGT). Alle andre steder jeg fandt den kostede den 149,00 og så kom der fragt oveni.

Smil fra Mia

post-36217-1243234791.jpg

Hej søde. Har svaret dig i min tråd ang. min paraply :cheerleader3:

Tak for svarene... Jeg ved ikke lige, om dert bliver til papraply eller ej. Nu skal Morten og jeg til Århus og hygge på fredag, inden jeg skal have tjekket mine øjne (3 måneder efter operationen). Så vil jeg se om jeg kan finde noget egnet - ellers må vi bruge vores dobbelt paraply fra Søstrene Grene! :boohoo:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Så har jeg haft brug for lidt kreativ udfoldelse - ikke fordi det var meget det blev til idag, men lidt har også ret!! ()()

Jeg har lavet vores kurv til turen fra kirken til feststedet/ foto location. Den indeholder 2 champagneglas og 2 mini Verdi (en med hindbær og en alm.) :cheerleader3::boohoo:

Kram Heidi

post-22484-1243364198.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg haft brug for lidt kreativ udfoldelse - ikke fordi det var meget det blev til idag, men lidt har også ret!! :bearhug:

Jeg har lavet vores kurv til turen fra kirken til feststedet/ foto location. Den indeholder 2 champagneglas og 2 mini Verdi (en med hindbær og en alm.) :cheerleader3::boohoo:

Kram Heidi

()() Så der styr på det festlige. Ih L er hverken til hvidvin, champagne eller cider så umiddelbart kan vi slet ikke gøre efter.. Hm.. må prøve at lokke lidt rose-vin i ham.. måske det så kan bruges ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det blev en fantastisk dag!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Det er jo en kæmpe mærkedag - nemlig kun 1 måned tilbage... :thumbsupsmileyanim:

Her til aften har jeg fået styr på smykker - eller det vil sige, at jeg har fået min veninde sat på sagen. Hun vil om tråde en halskæde hun har, så der bliver en kortere halskæde plus et armbånd ud af det - bare for mig! Det er da flot synes jeg... :cheerleader3:

Der ud over blev det også dagen, hvor jeg FIK ARBEJDE! Det er godt nok kun 2 måneder (august og september) men der skulle være mulighed for at det kunne blive forlænget. Jeg håber og er bare glad for, at der er kommet lidt styr på arbejds situationen! :cowsleep:

Kram fra en meget glad Heidi

0

Del dette indlæg

Ja det blev en fantastisk dag!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Det er jo en kæmpe mærkedag - nemlig kun 1 måned tilbage... :thumbsupsmileyanim:

Her til aften har jeg fået styr på smykker - eller det vil sige, at jeg har fået min veninde sat på sagen. Hun vil om tråde en halskæde hun har, så der bliver en kortere halskæde plus et armbånd ud af det - bare for mig! Det er da flot synes jeg... :cowsleep:

Der ud over blev det også dagen, hvor jeg FIK ARBEJDE! Det er godt nok kun 2 måneder (august og september) men der skulle være mulighed for at det kunne blive forlænget. Jeg håber og er bare glad for, at der er kommet lidt styr på arbejds situationen! :balloons:

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT tillykke med jobbet, det er da bare dejligt :cheerleader3: og tillykke med, at der kun er 1 måned tilbage, weeeee.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Ja det blev en fantastisk dag!!! :cheerleader3: :cheerleader3:

Her til aften har jeg fået styr på smykker - eller det vil sige, at jeg har fået min veninde sat på sagen. Hun vil om tråde en halskæde hun har, så der bliver en kortere halskæde plus et armbånd ud af det - bare for mig! Det er da flot synes jeg... :(

Der ud over blev det også dagen, hvor jeg FIK ARBEJDE! Det er godt nok kun 2 måneder (august og september) men der skulle være mulighed for at det kunne blive forlænget. Jeg håber og er bare glad for, at der er kommet lidt styr på arbejds situationen! :cheerleader3:

Faaaaaaaantaaaaastisk!!! :cowsleep::balloons: :fløjt:

- Rigtig skønt at det lysner lidt nu. :(

Og rigtig fine lys og romantisk kurv du har fået lavet. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer