Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Jeg mistede jo min mor som 5 årig, og har tænkt MEGET på hende her op til vores bryllup. Jeg har heldigvis en mægtig god erstatning for min rigtige mor, men vil så gerne have hende med på en eller anden måde. :cheerleader3:

Nu har jeg så fundet løsninge: Jeg har i Panduro købt en "gør det selv" nøglering, hvori jeg har placeret et billede af min mor på hendes bryllupsdag. Nu kommer hun så med - nøgleringen bliver nemlig sat fast på min brudebuket, således at hun er nært mit hjerte meget af tiden. :blush:

- Bare lige en idé til andre... :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

post-22484-1242668223.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mistede jo min mor som 5 årig, og har tænkt MEGET på hende her op til vores bryllup. Jeg har heldigvis en mægtig god erstatning for min rigtige mor, men vil så gerne have hende med på en eller anden måde. :blush:

Nu har jeg så fundet løsninge: Jeg har i Panduro købt en "gør det selv" nøglering, hvori jeg har placeret et billede af min mor på hendes bryllupsdag. Nu kommer hun så med - nøgleringen bliver nemlig sat fast på min brudebuket, således at hun er nært mit hjerte meget af tiden. :iloveyou:

- Bare lige en idé til andre... :cheerleader3:

Kram Heidi

Sikke en god idé!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg mistede jo min mor som 5 årig, og har tænkt MEGET på hende her op til vores bryllup. Jeg har heldigvis en mægtig god erstatning for min rigtige mor, men vil så gerne have hende med på en eller anden måde. :blush:

Nu har jeg så fundet løsninge: Jeg har i Panduro købt en "gør det selv" nøglering, hvori jeg har placeret et billede af min mor på hendes bryllupsdag. Nu kommer hun så med - nøgleringen bliver nemlig sat fast på min brudebuket, således at hun er nært mit hjerte meget af tiden. :respekt:

Kram Heidi

Hvor er det en sød idé :cheerleader3:

Jeg havde det lidt på samme måde til mit bryllup, mistede selv min mor som 6 årig, og havde til mit bryllup "det gamle" til minde om hende. Mit det gamle var et sølv smykkeur.

Om morgenen inden at vi tog på bryllupsrejse lagde jeg min brudebuket på fællesgraven hvor hun ligger, puha det trak tårer (selvom at det er så mange år siden) men jeg er rigtig glad for at jeg gjorde det.

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg så fundet løsninge: Jeg har i Panduro købt en "gør det selv" nøglering, hvori jeg har placeret et billede af min mor på hendes bryllupsdag. Nu kommer hun så med - nøgleringen bliver nemlig sat fast på min brudebuket, således at hun er nært mit hjerte meget af tiden. :)

- Bare lige en idé til andre... :cheerleader3:

Kram Heidi

Sikke en god idé!! :thumbsupsmileyanim:

Taaak søde! :iloveyou:

Årrrh søde.... hvor en god idé..... :respekt:

Tak skal du have! :badgirl:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Nu har jeg så fundet løsninge: Jeg har i Panduro købt en "gør det selv" nøglering, hvori jeg har placeret et billede af min mor på hendes bryllupsdag. Nu kommer hun så med - nøgleringen bliver nemlig sat fast på min brudebuket, således at hun er nært mit hjerte meget af tiden. :respekt:

Kram Heidi

Hvor er det en sød idé :cheerleader3:

Jeg havde det lidt på samme måde til mit bryllup, mistede selv min mor som 6 årig, og havde til mit bryllup "det gamle" til minde om hende. Mit det gamle var et sølv smykkeur.

Om morgenen inden at vi tog på bryllupsrejse lagde jeg min brudebuket på fællesgraven hvor hun ligger, puha det trak tårer (selvom at det er så mange år siden) men jeg er rigtig glad for at jeg gjorde det.

:iloveyou:

Tak skal du have søde. Jeg håber jeg kan få min mors vielsesring og sy den ind i mit strømpebånd - det har min far i hvert fald snakket om, var en mulighed.

Det er også meningen at min buket skal ligges hos min mor samt morforældre. De er alle døde, og savner dem forfærdeligt ind imellem. Mine morforældre var i den grad med til at opdrage mig, da min mor døde, og min far stod alene tilbage med min bror og jeg. De var der altid...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår faldt økonomien omkring brylluppet ENDELIG på plads! Det er fantastisk - og nu kan vi endelig får de sidste ting helt på plads. :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Det har også været et irritations moment for mig, at vi ikke havde kunnet få en afklaring med banken, men jeg skal da love for, at vores rådgiver er kommet frem i skoen. Lige nu er jeg bare taknemmelig for hendes hjælp - da jeg jo endnu ikke har arbejde efter den 31/7. Jeg havde frygtet at vi var nød til at skære på ting, som vi ikke så gerne ville skære ned på, men nu er det heldigvis ikke nødvendigt. :cheerleader3:

Nu skal jeg have bestilt endnu en rulle organza, så det er sikkert, at der er nok til borddækningen. :thumbsupsmileyanim:

Havde bare lige brug for at lufte min glæde! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Igår faldt økonomien omkring brylluppet ENDELIG på plads! Det er fantastisk - og nu kan vi endelig får de sidste ting helt på plads. :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Det har også været et irritations moment for mig, at vi ikke havde kunnet få en afklaring med banken, men jeg skal da love for, at vores rådgiver er kommet frem i skoen. Lige nu er jeg bare taknemmelig for hendes hjælp - da jeg jo endnu ikke har arbejde efter den 31/7. Jeg havde frygtet at vi var nød til at skære på ting, som vi ikke så gerne ville skære ned på, men nu er det heldigvis ikke nødvendigt. :cheerleader3:

Nu skal jeg have bestilt endnu en rulle organza, så det er sikkert, at der er nok til borddækningen. :thumbsupsmileyanim:

Havde bare lige brug for at lufte min glæde! :loveboard:

Kram Heidi

Ihh hvor er det dejligt for jer!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

Hvor dejligt Heidi. Og hvor er det bare en fin måde at få din mor med i brylluppet på. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram Heidi

sikke dejligt for jer, og hvilken lettelse det må give :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuh, din kjole er bare så let i det, så prinsesseagtig, lidt som du kommer til at svæve :thumbsupsmileyanim: Du bliver bare så smuk om 36 dage!

Hvor er det dejligt, at der er kommet styr på økonomien. Den kan komme til at fylde meget i tankerne, hvis man ikke lige føler, at der er overblik over det.

Jeg krydser stadig fingre for, at du meget snart er heldig med et job.

Go' weekend, søde!

0

Del dette indlæg

Håber dit gode humør forsætter.... Knuzz herfra :carrot:

Tak søde!

Uuuh, din kjole er bare så let i det, så prinsesseagtig, lidt som du kommer til at svæve :thumbsupsmileyanim: Du bliver bare så smuk om 36 dage!

Hvor er det dejligt, at der er kommet styr på økonomien. Den kan komme til at fylde meget i tankerne, hvis man ikke lige føler, at der er overblik over det.

Jeg krydser stadig fingre for, at du meget snart er heldig med et job.

Go' weekend, søde!

Ja jeg tænkte det samme da jeg stod i kjolen sidst. Det er nu en dejlig følelse!

- Ja håber virkelig, at der snart er bid på job fronten, men lige nu ved jeg økonomien kan løbe rundt selv om jeg skulle komme på dagpenge - det er nemlig ud fra den indkomst vores bankdame har beviliget os de sidste penge...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Så fik jeg en del af Mortens morgengave på plads...

Han er jo MEGET stor fan af Supermand, og idag har jeg simpelthen vundet en auktion over et billede med autograf fra Christopher Reeve! Jeg håber han bliver glad for den!

Kram Heidi

post-22484-1243009002.jpg

0

Del dette indlæg

Han er jo MEGET stor fan af Supermand, og idag har jeg simpelthen vundet en auktion over et billede med autograf fra Christopher Reeve! Jeg håber han bliver glad for den!

Kram Heidi

Wow - det er da en sjælden ting du har skaffet dig, når nu Christopher Reeve er død.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram Heidi

sikke en super gave, er lidt misundelig over, at du har fundet sådan et hit

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

:thumbsupsmileyanim: Wauw, Heidi! :thumbsupsmileyanim:

Sikke en personlig morgengave! Den kan han kun blive rigtig glad for :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer