Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Iiih, de er så søde kysseklokkerne. Jeg har fravalgt dem af samme grund som Janniedavid er inde på, men fedt at du lige uddeler en reprimande hvis jeres gæster ikke kan styre sig. :loveboard:

og hvor bliver det fint med servietter/gerbera. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa søde...

Så er jeg lidt på banen igen og der er skam sket noget herinde også... :thumbsupsmileyanim: Super søde kysseklokker og er bare vild med din inspiration til servietterne... Synes det ser så elegant og enkelt ud...

Så er der ellers også MILEPÆL for alle pengene... KUN 65 DAGE IGEN!!!!!!

Håber ellers det går godt trods samtaler og jobsøgning... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Igår lavede jeg vores kysseklokker klar - jeg har sat en lille seddel på hver af klokkerne, hvor der står "Ring med klokken- så kysser vi". :loveboard:

Nu håber jeg bare ikke vi når at få spat af dem, inden festen er omme! :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

Hvor er de fine Heidi. Åhhh jeg vil også have sådan nogle ;-)

Har opgivet at finde ud af det Ebayhalløj ;-) Må søge rundt omkring i DK.

0

Del dette indlæg

Tak for alle de søde hilsner... Hvor er i bare fantastiske! :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Jeg har idag købt store bloklys i Netto - de havde 6 for 39,- kr, så jeg købte 12 i vores lilla (et af de få steder jeg har været heldig at finde lige den farve) og 6 i råhvid... Nu skal de så bare stå og vente i 64 dage endnu! :iloveyou:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de søde hilsner... Hvor er i bare fantastiske! :loveboard::iloveyou:

Jeg har idag købt store bloklys i Netto - de havde 6 for 39,- kr, så jeg købte 12 i vores lilla (et af de få steder jeg har været heldig at finde lige den farve) og 6 i råhvid... Nu skal de så bare stå og vente i 64 dage endnu! :griner:-

Kram Heidi

Dejligt at Netto havde de helt rigtige lys. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Whiii - det er da rigtigt. :thumbsupsmileyanim::loveboard: 9 små uger - jiks... Jeg får altså lidt stress over det hele nu! :griner:-

Kram Heidi

Nej nej søde ingen stress. Mon ikke du har godt styr på det? Det hjælper ofte at se det man mangler på papir, så er det sjældent så slemt som man føler det.

:iloveyou: Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUBIIIII - idag er der kun 2 små bitte måneder til den store dag! Hvor er det vildt!

:cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Ja, det er sq lidt vildt; tik tak, tik tak, tik tak, og pludselig vupti: :):cheerleader3:

Ja det er vildt men også en lille smule skræmmende. Jeg har kastet mig over at rulle servietter og sætte bånd + hjerter på dem. Har indtil videre nået 40 servietter - så er halvvejs nu! Gud fader hvor tager det lang tid - så det er godt der er 2 måneder endnu. :denmarkflag:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Whiiiiiiiiiii - idag er der så UNDER 2 måneder!!! Skal have ringet til Kirkekontoret om lidt, så vi kan få aftalt et møde med præsten og degnen, så vi kan få aftalt noget med pyntning af kirken! :cheerleader3: :cheerleader3: :denmarkflag:

Kram Heidi

Edit: Og så lige i den her uge har kirkekontoret ændret åbningstider - så der bliver ikke snakket med dem idag! :cheerleader3:

Redigeret af Heidi0601
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaaaah - og nu en dag mindre!!!

Vi har her til aften været ude og se forsamlingshuset igen - det var bare for at tjekke om der nu var det vi huskede der var.

Og det var godt, at vi fik tjekket. Jeg mente nemlig, at det var borde til 10 der var derude, men det er "kun" 8 personers borde... JIKS - at have lavet en bordplan efter 10 personers og så opdage det i sidste øjeblik.

Det gør så også, at vi skal have ændret dugstørrelsen. De er ALT for små dem som vi har bestilt nu - de skal lige have 60 cm. mere!

Men ellers skulle det være som det skal være på dagen. Vi prøvede også at sætte bordene som de skal stå på dagen - det bliver godt tror vi!

- Nå det var så bare lige en lille opdatering herfra!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Ja det var rigtig godt, at vi fik tjekket forsamlingshuset... Nu kan vi komme videre med det hele. :) :)

Jeg har fået lavet ris"poser", som jo egentligt ikke er poser men kræmmerhuse. De skal være en del af bordpynten, da kirken vi skal giftes i forbyder kasten med ris og deslige... :cheerleader3:

Kram Heidi

post-22484-1241115299.jpg

0

Del dette indlæg

Ja det var rigtig godt, at vi fik tjekket forsamlingshuset... Nu kan vi komme videre med det hele. :) :)

Jeg har fået lavet ris"poser", som jo egentligt ikke er poser men kræmmerhuse. De skal være en del af bordpynten, da kirken vi skal giftes i forbyder kasten med ris og deslige... :cheerleader3:

Kram Heidi

hvor er de fine :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer