Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tusinde tak for rosen... De fylder nu næsten halvdelen af mit spisebord til 8 mennesker - og jeg arbejder på at få dem fyldt. :respekt:

Til Mille: vi har lidt af hvert i æskerne. Vi har følgende: plaster, en duftprøve (hjemmelavet), et chokolade hjerte, en tandstik med indbygget tandtråd, blomsterfrø, love hearts og mangler lige nogle små Haribo poser. Skal til Tyskland på torsdag så der får jeg dem.

Håber det hjalp dig lidt hen ad vejen i forhold til, hvad man kan putte i!

Kram Heidi

post-22484-1238959799.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg lovede jo for et par dage siden, at jeg ville ligge nogle billeder ind af mit undertøj. Det er dog ikke til at finde nogel billeder af det på nettet :unsure: , så jeg har selv været igang. :respekt: Bh´en er fra Chantelle og trusserne er fra Change. Jeg har bevidst valgt et par lilla trusser, da det jo er en gennemgående farve i vores bryllup! :griner:-

Kram Heidi

post-22484-1239002992.jpg

post-22484-1239003004.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW hvor nogen flotte æsker!!!!!

Det ser vildt godt ud, kan godt lide den charm du har sat på æskerne :help: Fin detalje... :easter1:

Det er simpelthen de smukkeste æsker!!! :griner:-

Og du er bare så gennemført, helt ind til undertøjet!!! :respekt:

Super flotte, æsker...

Tak skal i have tøser... :unsure:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har jo ikke mindre end 5 kg marcipan der ligger og kigger ondt på mig i skabet :griner:- , og tænkte, at nu måtte jeg gøre noget. Så af 1 kg blev der i aften (på én time!!!) lavet lidt kransekage konfekt! :respekt: Billeder følger i denne og de næste 2 indlæg... Gider ikke lige gøre billederne meget mindre...

Kram Heidi

post-22484-1239127857.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde sat Morten til at "lege" med menuhæfterne og han kom hjem med to udgaver. En "typisk" 3 foldet A4 side med tekst på alle foldede sider - og så kom han hjem med et helt anderledes og utraditionelt forslag som jeg synes er total fedt. :cheerleader3: Det er papir, som er skåret til, så alle sider passer og det ene hjørne er skåret af, så der kommer lidt asymetri (?). De sider, hvor alle informationerne ikke kan være der, er der foldet lidt af siden op, så det passer med resten af siderne. Nu mangler vi kun at finde ud af, hvordan vi får sat det sammen, så det kommer til at se ordentligt ud...? :cheerleader3:

Der følger lige en billedserie...

Kram Heidi

post-22484-1239212879.jpg

post-22484-1239212893.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer