Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uha, glemte helt at skrive herinde igår! :sm: Jeg var nede og prøve min kjole igen igår sammen med min Mutti og Far, og min Mutti tuede igen :loveboard: og min Far gik amok med kameraet. :( Jeg har dog ikke disse billeder - men jeg kan måske få fat i dem - hvis altså der er nogle der vil se dem..? :denmarkflag:

Ellers går det ok - har skudt hele den oplevelse i mandags lidt væk og ser nu frem imod påskeferien... Imorgen er der kun en uge til! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Igår fik jeg også købt slør (det skal bestilles hjem) og også købt sko. Det blev slet ikke dem jeg troede jeg skulle have - men de ligner meget. Det er bare en sko med hål og ankelstrop i stedet for skoen med kinssålen! :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

post-22484-1238057673.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, glemte helt at skrive herinde igår! :kiss: Jeg var nede og prøve min kjole igen igår sammen med min Mutti og Far, og min Mutti tuede igen :heart: og min Far gik amok med kameraet. :( Jeg har dog ikke disse billeder - men jeg kan måske få fat i dem - hvis altså der er nogle der vil se dem..? :sm:

Ellers går det ok - har skudt hele den oplevelse i mandags lidt væk og ser nu frem imod påskeferien... Imorgen er der kun en uge til! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Igår fik jeg også købt slør (det skal bestilles hjem) og også købt sko. Det blev slet ikke dem jeg troede jeg skulle have - men de ligner meget. Det er bare en sko med hål og ankelstrop i stedet for skoen med kinssålen! :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Hvor er de bare lækre de sko !! På tirsdag håber jeg også at jeg får mine købt :-)

I morgen er der præcis 3 måneder til vores store dag :denmarkflag::loveboard::sm:

Redigeret af MiaSJ
0

Del dette indlæg

Jeg HAR rykket min far for de billeder fra igår - så nu må vi se hvornår han melder tilbage. Det bliver nok en udfordring for ham, bare det at skulle up loade og bagefter sende... Hmm, måske det bare havde været nemmere at tage kameraet med hjem selv..? Nå, nu må vi se. :denmarkflag:

Jeg sidder jo her med snot stående ud af næsen og meget ondt i halsen, så manglede noget at lave. Så jeg kastede mig over mit seneste projekt: ny gæstebog, :thumbsupsmileyanim: da den jeg fik lavet sidst var alt for "lille". Der er ikke andet end 20 sider i den, så det var meget svært at se, hvordan 75 mennesker skulle kunne få plads til at skrive noget, når vi samtidig havde en idé om, at skulle have person billeder til hver af de hilsner vi fik... :denmarkflag:

Der kommer lige et par billeder af den nye kreation. Den er ikke så "fancy" som den første, men jeg er egentligt meget godt tilfreds alligevel. :cheerleader3:

Kram Heidi

post-22484-1238094440.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan rigtig, rigtig, rigtig godt lide dine nye sko! De er så flotte og feminine! Jeg er vild med den afrundede snude på dem! :thumbsupsmileyanim:

Sikke en fin ny gæstebog, du har lavet! Total krea!!!!

....og så lige go' bedring! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh, jeg arbejder på det, men synes ikke jeg har meget held med det... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har forresten idag fundet ud af, at skulle jeg få mulighed for at blive på min nuværende arbejdsplads, så skal jeg IKKE have den klasse, hvor jeg har oplevet det med den ene elevs forældre - for KLASSEN SKAL SPLITTES. Der er 4 8. klasser og mange af eleverne tager på efterskole, så eleverne skal blive til 3 klasser i stedet. Det har så resulteret i, at den klasse der var færrest tilbage i skulle splittes, og det var så lige præcist den klasse, som jeg har haft de trælse problemer med... Jeg synes det var en helt dejlig melding at få, selv om jeg godt kan se, at det ikke er fedt for klassen, som skal splittes!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har bestilt ringe! :denmarkflag: :denmarkflag: Jubiii... Nu venter vi bare på, at der kommer en prøvebox, så vi kan finde størrelser!

Kram Heidi

uhhhh lige min smag. Enkelte og elegante... og stadig med en lille bling bling :thumbsupsmileyanim: ME LIKE!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer