Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde hilsner. Jeg er gået fra -6,50 på begge øjne (uden de store bygningsfejl) til et nogenlunde normalt syn. Mit endelige syn er dog ikke "på plads" før om 3 måneder. Der vil det så være muligt at måle, hvor meget de har fået rettet op på...

Igår havde jeg en mindre god dag - jeg vågnede allerede natten til igår og kunne mærke, at jeg var svimmel. Det blev ved efter jeg stod op, og er faktisk ikke gået helt væk endnu. Så forsøger at holde mine øjne lukkede - men det er skisme svært!

Idag er så en rigtig dejlig dag - der er nemlig præcist 4 måneder til vi skal giftes!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde hilsner. Jeg er gået fra -6,50 på begge øjne (uden de store bygningsfejl) til et nogenlunde normalt syn. Mit endelige syn er dog ikke "på plads" før om 3 måneder. Der vil det så være muligt at måle, hvor meget de har fået rettet op på...

Igår havde jeg en mindre god dag - jeg vågnede allerede natten til igår og kunne mærke, at jeg var svimmel. Det blev ved efter jeg stod op, og er faktisk ikke gået helt væk endnu. Så forsøger at holde mine øjne lukkede - men det er skisme svært!

Idag er så en rigtig dejlig dag - der er nemlig præcist 4 måneder til vi skal giftes!

Kram Heidi

Tillykke - Tillykke - Tillykke - Tillykke

"Kun" 4 måneder til den kæmpe-kæmpe store dag :cheerleader3:

Jeg følger dig, da vi skal giftes samme dag - uhhhhhhhhhhh glæder mig.

Træls med din svimmelhed, men jeg er siker på det er et forbigående problem, efter din øjenoperation.

:cheerleader3: til dig

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::cheerleader3:

MÆRKEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:7himmel::griner:-

Hurra...nu er der ikke længe til...

Det bliver spændende, når øjnene falder lidt til ro...og godt at du passer på dig selv. Det er vigtigt - der er ikke andre, der gør det :griner:- Godt at du fik det gjort!

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Missede da lige din mærkedag igår... Så vil da lige sige TILLYKKE!

Fik endelig kigget i din tråd... og sikke da en flot invitation! :cheerleader3:

Dejligt at Balder har det bedre og sikke da et fint billede! :cheerleader3:

Er glad for at høre at øjenoperationen gik godt... Kan godt forstå det er lidt mærkeligt nu, men mon ikke du vender dig til ikke at skulle bruge briller og linser...

Håber ellers du har det godt!

Knus

0

Del dette indlæg

Tak for alle de søde hilsner ang. mærkedagen.

Det har været nogle lidt trælse dage, for jeg døjer stadig med det svimmelhed. Nu skal jeg til tjek med øjnene imorgen her i Ikast, så håber, at øjenlægen kan give mig nogle svar. Det er altså en smule belastende konstant at føle sig som om, at man er små fuld... :smolf:

Ellers har Morten og jeg været et smut i Odense idag for at sige hej til vores toastmaster, som bor derovre. Det har været en meget hyggelig dag, og tiden spurtede bare afsted! Men den by charmerer sig også ind på mig mere og mere for hver gang jeg er på besøg i den.

Ellers har vi (Morten og jeg) fundet ud af, at der er polter problemer... Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ træls at vide, at vores venner ikke kan finde ud af at enes om, at lave en dag, hvor vi egentligt bare skal have det sjovt. Det frustrerer mig MEGET for det første, at jeg ikke må vide noget, men alligevel får stik piller om at nu er det sådan og sådan med dem og dem. Tagjeg nu sammen - jeg vil IKKE vide noget.

For det andet, så irriterer det mig, at jeg nu ved, at Mortens polterarbend er planlagt til en fredag, og det bliver ikke sådan, at vi får en polterabend sammen (bare noget af dagen). Så lige nu er jeg PÆNT træt af hele polterabend ideen! :blush:

Nå, skulle lige have luft.

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Tak for alle de søde hilsner ang. mærkedagen.

Det har været nogle lidt trælse dage, for jeg døjer stadig med det svimmelhed. Nu skal jeg til tjek med øjnene imorgen her i Ikast, så håber, at øjenlægen kan give mig nogle svar. Det er altså en smule belastende konstant at føle sig som om, at man er små fuld... :smolf:

Ellers har Morten og jeg været et smut i Odense idag for at sige hej til vores toastmaster, som bor derovre. Det har været en meget hyggelig dag, og tiden spurtede bare afsted! Men den by charmerer sig også ind på mig mere og mere for hver gang jeg er på besøg i den.

Ellers har vi (Morten og jeg) fundet ud af, at der er polter problemer... Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ træls at vide, at vores venner ikke kan finde ud af at enes om, at lave en dag, hvor vi egentligt bare skal have det sjovt. Det frustrerer mig MEGET for det første, at jeg ikke må vide noget, men alligevel får stik piller om at nu er det sådan og sådan med dem og dem. Tagjeg nu sammen - jeg vil IKKE vide noget.

For det andet, så irriterer det mig, at jeg nu ved, at Mortens polterarbend er planlagt til en fredag, og det bliver ikke sådan, at vi får en polterabend sammen (bare noget af dagen). Så lige nu er jeg PÆNT træt af hele polterabend ideen! :)

Nå, skulle lige have luft.

Kram Heidi

Træls at du døjer med svimmelheden! Håber snart det går over!!

Lækkert at i havde en god dag i Odense, men kan nu godt forstå i ikke vil vide noget om PA og de problemer der er i det. Men det er da træls at vennerne ikke kan finde ud af det sammen!! Underligt at planlægge PA en fredag :blush: Der arbejder man jo.... Men jeg håber at de trods alt finder ud af det, så i får en rigtig dejlig dag!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor irriterende med dine øjne. Håber at det er midlertidigt, og at du bare lige skal lære at fokusere "rigtigt"?

Super skod mht. polter hvis der er bøvl allerede og ærgeligt at det ikke skal holdes samtidigt med Mortens hvis det var det I gerne ville :)

Mange opmuntrende og helbredende tanker herfra :blush:

0

Del dette indlæg

Ej hvor træls med svimmelhed... Håber I finder ud af det, så du rigtigt kan komme til at slappe af igen...

Irriterende med polter... det er da noget pjat du skal rodes ind i noget du alligevel ikke har indflydelse på og alligevel ikke kan blande dig i...

:blush:

0

Del dette indlæg

Øv søde... det er da lidt noget skidt med det polter-noget... :) Er da lidt for dårligt at de ikke kan sætte sig sammen og aftale noget for jeres skyld og så lige tænke på dem selv i anden række...

Er da ked af at høre, at der er bøvl med svimmelhed og det nye syn... er da noget surt, at du skal blive ved med at have bøvl med det... Krydser fingre for at du kan få nogle svar på hvad det er der sker i morgen... :)

Men dejligt med en tur i Odense... Det er altid hyggeligt at komme derned :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lille update herfra fra tiden, hvor jeg ikke just har været aktiv herinde:

# Vi har bestilt maden til brylluppet. Det bliver den sammensætning som jeg har skrevet om før i tråden. Det bliver MUMS!

# Jeg har fået lavet ris kræmmerhuse til bordene.

# Jeg har fundet en bærbar projector, så jeg kan vise min fotomontage (har ikke lavet den endnu) for alle gæsterne.

# Jeg har fundet et køleskab, som vi kan låne og stille ude i lokalet til brylluppet, så vi ikke er afhængig af tjenere til at hente drikkevarer hele tiden.

# Vi har købt blandede småkager på tilbud til brylluppet.

# Vi har købt Kim's chips til brylluppet - det var et DEJLIGT tilbud, som jeg bare ikke kunne springe over.

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

# Vi har bestilt maden til brylluppet. Det bliver den sammensætning som jeg har skrevet om før i tråden. Det bliver MUMS!

# Jeg har fundet en bærbar projector, så jeg kan vise min fotomontage (har ikke lavet den endnu) for alle gæsterne.

# Jeg har fundet et køleskab, som vi kan låne og stille ude i lokalet til brylluppet, så vi ikke er afhængig af tjenere til at hente drikkevarer hele tiden.

# Vi har købt Kim's chips til brylluppet - det var et DEJLIGT tilbud, som jeg bare ikke kunne springe over.

Kram Heidi

Hej søde Heidi!

Ikke meget vi ser til dig for tiden? Dejligt at have fået styr på lidt flere ting, nu nærmer tiden sig jo også stille og roligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

Hej søde Heidi!

Ikke meget vi ser til dig for tiden? Dejligt at have fået styr på lidt flere ting, nu nærmer tiden sig jo også stille og roligt :cheerleader3:

Hej søde.

Nej det er ikke alverden det er blevet til af skriverier - men jeg følger troeligt med på sidelinjen! :thumbsupsmileyanim:

Her i aften har jeg skåret flere bordkort og så fik jeg kreeret kortet, som jeg vedhæfter et lille billede af! Det er et fødselsdagskort til min Mutti - hun fylder 54 idag. :loveboard:

Kram Heidi

post-22484-1237492339.jpg

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

Hej søde Heidi!

Ikke meget vi ser til dig for tiden? Dejligt at have fået styr på lidt flere ting, nu nærmer tiden sig jo også stille og roligt :cheerleader3:

Hej søde.

Nej det er ikke alverden det er blevet til af skriverier - men jeg følger troeligt med på sidelinjen! :thumbsupsmileyanim:

Her i aften har jeg skåret flere bordkort og så fik jeg kreeret kortet, som jeg vedhæfter et lille billede af! Det er et fødselsdagskort til min Mutti - hun fylder 54 idag. :loveboard:

Kram Heidi

Nej hvor er det flot (og ultra feminint.) Min mor ville elske det kort (hun er vild med lilla) men de evner har jeg desværre ikke ;)

0

Del dette indlæg

Kram Heidi

Dejligt med en lille update fra dig!! Skønt at du har fået en masse på plads!

Jeg glæder mig til at møde dig den 29. :thumbsupsmileyanim:

Og så lige.........

:loveboard::cheerleader3:TILLYKKE med de 100 dage!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer