Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Godt at høre at du har det bedre, det manglede også bare :lol:

Hvor må det være en lækker følelse at buketten nu er på plads. havde I aftalt at I skulle bestille den sammen eller var det Morten som helt ikke ville have ansvaret eller.. ? Ja, altå bare ren og skær interesse :)

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at høre at du har det bedre, det manglede også bare :lol:

Hvor må det være en lækker følelse at buketten nu er på plads. havde I aftalt at I skulle bestille den sammen eller var det Morten som helt ikke ville have ansvaret eller.. ? Ja, altå bare ren og skær interesse :)

Morten var MEGET ked af at skulle have ansvaret for den, og jeg havde da overvejet om jeg skulle pudse en af mine veninder på ham, så han kunne gøre det alligevel. Men han spurgte mig direkte om jeg ikke godt ville gå med ham, når den skulle bestilles, og det kunne jeg ikke nænne at sige NEJ til. Jeg ville ellers gerne have været overrasket, men der er jo stadig lidt i det, i og med at jeg ikke har set "min" buket sammensat. Det er ud fra det billede som hun havde og så de billeder jeg havde på tlf'en og de tanker jeg havde gjort mig.

Vedhæfter lige mine inspirations billeder!

Kram Heidi

post-22484-1234463552.jpg

post-22484-1234463556.jpg

0

Del dette indlæg

Godt at høre at du har det bedre, det manglede også bare :)

Morten var MEGET ked af at skulle have ansvaret for den, og jeg havde da overvejet om jeg skulle pudse en af mine veninder på ham, så han kunne gøre det alligevel. Men han spurgte mig direkte om jeg ikke godt ville gå med ham, når den skulle bestilles, og det kunne jeg ikke nænne at sige NEJ til. Jeg ville ellers gerne have været overrasket, men der er jo stadig lidt i det, i og med at jeg ikke har set "min" buket sammensat. Det er ud fra det billede som hun havde og så de billeder jeg havde på tlf'en og de tanker jeg havde gjort mig.

Vedhæfter lige mine inspirations billeder!

Kram Heidi

Hvor er det noget lækkert inpiration, haps haps :lol:

Kan nu egentlig godt forstå Morten og andre mænd i hans situation, for tænk nu hvis de bestilte det helt forkerte.. Kan nu stadig følge dig i, at du ikke har set din færdige buket og at den så stadig bliver en overraskelse for dig. Syntes at det er en god løsning :)

0

Del dette indlæg

Tak for jeres søde beskeder Jannie og Anja. Jeg har været til kiropraktor idag - og skal først afsted igen om en uge. Det går klaaaaart bedre - er nede på 2x2 Pinex i løbet af dagen, så jeg er godt tilfreds. :lol:

På bryllups fronten sker der også lige lidt. Jeg har idag postet stort set alle invitationerne, så nu glæder vi os bare til at se, om der skulle være nogle der desværre ikke kan komme.

Vi har både svarkort og mulighed for at ringe, så håber altså lidt, at der er nogle der vil benytte svarkortene... Det er da lidt mere hyggeligt end en sms/ oprigning. :)

Og så har Morten og jeg bestilt brudebuket. :) Vi havde en knap så god oplevelse i Herning i tirsdags - vi gik ind til en uafhængig blomsterhandler, som var SÅ ligeglad, at det næsten gjorde ondt. :pokey:

Så det resulterede i, at vi gik op til vores lokale blomsterbinder (som vi faktisk altid bruger når vi skal bruge blomster) og hun var allerede, da jeg nævnte ordet "brudebuket", helt oppe og ringe. Hun spurgte ind til ønsker, farver og lignende og vi kom frem til en fantastisk løsning synes jeg. Morten kiggede billeder, mens jeg viste (Maria) blomsterbinderen billeder jeg har på min telefon. Morten fandt et FANTASTISK billede i hendes mappe med billeder, som bare ramte plet! Det bliver en tæt bundet buket i creme og lavendel farvet og det bliver roser, bonderoser og hortensia. Ud over buketten skal der så laves et hjerte i silkegræs (tror jeg hun kaldte det). :) :)

Bryst buketterne bliver så en creme farvet rose med grønt til Morten og en lavendel farvet rose med grønt til Mortens far, forlover og min far. Jeg synes det var en sååå fed oplevelse at være deroppe.

Og det som lige gjorde det en smule mere specielt var Maria's sidste bemærkning da vi var på vej ud fra butikken: Jeg glæder mig til at binde buketten til jer! :)

Kram Heidi

FANTASTISK!!! :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa søde :)

Hvor er det godt at høre, at det hjalp med besøget til kiropraktoren. Det må bestemt være en lettelse... og så kan i sætte endnu et par krydser på "to-do-listen" hvor er det super dejligt! :lol:

Sådan en sur blomsterskid! De skulle bare have støvlen langt op i r.... når de opfører sig sådan... det er sådan nogle der ikke har indset at det rent faktisk er et servicefag de er indenfor og det kan virkelig pisse mig af med sådan en ligegyldighed! :)

Men super dejligt at jeres lokale så var lidt bedre engageret og rigtig sød inspiration du har lagt ind. Kan heller ikke lade være med at synes, at det er lidt sødt, at Morten gerne ville have dig med ud og finde ud af det med blomsterne. Jeg er ikke helt sikker på hvad min mand han finder på af løjer, men vi får se... Kan være han kommer grædefærdig hjem til mig og beder mig hjælpe, når han er blevet skræmt nok til døde af priserne på de forskellige steder... :)

Håber virkelig at folk også er søde til at anvende jeres svarkort, nu hvor i har lagt arbejdet i dem... Det er da sådan lidt hyggeligt, som du selv siger, og anderledes når det eneste reelle post, man modtager i dag er regninger og julekort...

0

Del dette indlæg

Tak for jeres søde beskeder Jannie og Anja. Jeg har været til kiropraktor idag - og skal først afsted igen om en uge. Det går klaaaaart bedre - er nede på 2x2 Pinex i løbet af dagen, så jeg er godt tilfreds. :loveflag:

På bryllups fronten sker der også lige lidt. Jeg har idag postet stort set alle invitationerne, så nu glæder vi os bare til at se, om der skulle være nogle der desværre ikke kan komme.

Vi har både svarkort og mulighed for at ringe, så håber altså lidt, at der er nogle der vil benytte svarkortene... Det er da lidt mere hyggeligt end en sms/ oprigning. :cheerleader3:

Og så har Morten og jeg bestilt brudebuket. :bearhug: Vi havde en knap så god oplevelse i Herning i tirsdags - vi gik ind til en uafhængig blomsterhandler, som var SÅ ligeglad, at det næsten gjorde ondt. :)

Så det resulterede i, at vi gik op til vores lokale blomsterbinder (som vi faktisk altid bruger når vi skal bruge blomster) og hun var allerede, da jeg nævnte ordet "brudebuket", helt oppe og ringe. Hun spurgte ind til ønsker, farver og lignende og vi kom frem til en fantastisk løsning synes jeg. Morten kiggede billeder, mens jeg viste (Maria) blomsterbinderen billeder jeg har på min telefon. Morten fandt et FANTASTISK billede i hendes mappe med billeder, som bare ramte plet! Det bliver en tæt bundet buket i creme og lavendel farvet og det bliver roser, bonderoser og hortensia. Ud over buketten skal der så laves et hjerte i silkegræs (tror jeg hun kaldte det). :cheerleader3::rolleyes:

Bryst buketterne bliver så en creme farvet rose med grønt til Morten og en lavendel farvet rose med grønt til Mortens far, forlover og min far. Jeg synes det var en sååå fed oplevelse at være deroppe.

Og det som lige gjorde det en smule mere specielt var Maria's sidste bemærkning da vi var på vej ud fra butikken: Jeg glæder mig til at binde buketten til jer! :hug:

Kram Heidi

FANTASTISK!!! :)

Hejsa søde :)

Hvor er det godt at høre, at det hjalp med besøget til kiropraktoren. Det må bestemt være en lettelse... og så kan i sætte endnu et par krydser på "to-do-listen" hvor er det super dejligt! :blink:

Sådan en sur blomsterskid! De skulle bare have støvlen langt op i r.... når de opfører sig sådan... det er sådan nogle der ikke har indset at det rent faktisk er et servicefag de er indenfor og det kan virkelig pisse mig af med sådan en ligegyldighed! :)

Men super dejligt at jeres lokale så var lidt bedre engageret og rigtig sød inspiration du har lagt ind. Kan heller ikke lade være med at synes, at det er lidt sødt, at Morten gerne ville have dig med ud og finde ud af det med blomsterne. Jeg er ikke helt sikker på hvad min mand han finder på af løjer, men vi får se... Kan være han kommer grædefærdig hjem til mig og beder mig hjælpe, når han er blevet skræmt nok til døde af priserne på de forskellige steder... :)

Håber virkelig at folk også er søde til at anvende jeres svarkort, nu hvor i har lagt arbejdet i dem... Det er da sådan lidt hyggeligt, som du selv siger, og anderledes når det eneste reelle post, man modtager i dag er regninger og julekort...

Sikke dejligt at invitationerne er sendt! Bliver spændende at høre fra gæsterne!!

Og hvor dejligt at i havde en god oplevelse hos blomsterdamen!! Glæder mig til at se din buket! Den lyder virkelig smuk!!

:cheerleader3::rolleyes: Taaak!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Nu er vi vist endeligt blevet enige om noget mad til vores bryllup... Vi har valgt at sammensætte en buffet til hovedret, men mere om det længere nede.

Til forret skal vi have Pesto marineret kyllingefilet med ristede græskarkerner og soltørrede tomater. Hertil friskbagt fransk baguette.

Til hovedret har vi valgt en STOR buffet med mange muligheder. Der bliver følgende: Svinekam stegt som vildt, rosastegt kalvesteg, glaseret letrøget skinke, kyllingespyd på bund af grønne bønner og peberfrugter, og kold grillet oksefilet. Som tilbehør kommer der saltbagte små kartofler, flødebagte kartofler og hvidløgsdampede kartofler, årstidens blandede salater, broccoli salat, bønne salat, grønne asparges, tomatsalat og grillede peberfrugter. Desuden kommer der store runde middelhavs brød.

Til dessert skal vi have islagkage med chokoladestykker og ægte vanilie.

Til natmad bestiller vi kartoffelsalat med frikadeller.

Jeg synes det lyder fantastisk lækkert - og glæder mig til at smage herlighederne!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dagens BUHUUUU indlæg! :loveflag:

Igår aftes begyndte den ene af vores to huskatte at skrige - han havde tydeligvis ondt. Vi observerede ham, og prøvede at mærke på ham, for at finde ud af, hvad der mon var galt. Det skal lige siges, at han er en kat der ALTID har "revet skind" - så vi var meget opmærksomme på ham. Efter en lille time kunne vi se, at han desperat forsøgte at komme af med vandet, men der skete bare ikke noget. Så var det lige man så mig gå i panik... Tænk hvis han havde gået med det længe og det først nu var såååå slemt, at han klagede - og hvad med hans blære? Puha - jeg fik ringet til dyrlæge vagten (!!!!) for at høre, hvordan og hvorledes vi skulle forholde os, og hun bad os køre direkte til klinikken, for det var alvorligt med lille Balder missen.

Da vi kom derind, blev han ret hurtigt bedøvet - Tillykke det var hårdt at se på. Total slap kat uden reaktion - og som i nok kan regne ud, så TUDEDE jeg en hel del! Men i bedøvelse kom han da, og den søde dyrlæge dame skulle så "bare lige" ligge et kateder, så de sten der åbenbart var i urinrøret, ikke var i vejen for ham. Men det var ikke så "bare lige" endda. Hun prøvede og prøvede og det var som om, at Balder havde fået en af stene helt presset ud så langt han kunne (så tror da pokker det gør ondt!). Så dyrlægen var nød til at ty til ultralyd for at få smadret den/ de sten der var i vejen, før katederet kunne komme igennem, og Balder kunne komme af med (meget) urin, som han havde lagret!

Så efter 1,5 time på klinikken og ny slags mad til misserne, kom vi af med den nette sum af 2900 kr. (Man skulle have været dyrlæge!)

I dag har Balder det heldigvis bedre - han er dog ikke pjattet med den skærm han skal have på, men sådan er det jo nok med alle katte!

Hvis du er med så langt her, så tak for tiden. Skulle bare lige have lidt luft!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey søde dejlige dig.

Som jeg skrev til dig igår på FB - så tænker jeg på jer/jam.. og sender de bedste helbredende vibes.

Det er bare rigtig av på missekatterne når den slags sker.

Godt og høre han er i bedring. :rolleyes:

Knuuuus

Du er bare fantastisk søde!!! :loveflag:

:blink: til dig og hele famlien

Tak skal du have søde!

Årh stakkels lille mis.

Håber at han snart kommer ovenpå igen og får skærmen af.

:cheerleader3: til både dig og Balder

Tusinde tak sweetie.

Åhh det lille pus!!! Men godt i kom afsted til dyrlæge med ham!!!

Håber snart han har det bedre og kan komme af med skærmen!

Det er så forfærdelig at have syge dyr, så du får lige et :cheerleader3:

Tak smukke Ann!

Nåååhh, stakkels lille kat.. :rolleyes:

Rigtig god bedring med katten.. og stort :cheerleader3: til dig og manden..

Tak skal du have søde.

Det er godt den lille fyr har fået det bedre.. sender mange tanker til den lille fyr. Det var godt I nåede til dyrlægen med ham det er meget smertefuldt for ham..

Kh

Anette

Tak søde Anette!

Balder skal gå med skærmen indtil onsdag morgen, og tror han glæder sig MEGET til at skulle have den af. Lige nu ser han helt fuld ud når han går rundt...

Kram Heidi

Redigeret af Heidi0601
0

Del dette indlæg

Dagens BUHUUUU indlæg! :thumbsupsmileyanim:

Igår aftes begyndte den ene af vores to huskatte at skrige - han havde tydeligvis ondt. Vi observerede ham, og prøvede at mærke på ham, for at finde ud af, hvad der mon var galt. Det skal lige siges, at han er en kat der ALTID har "revet skind" - så vi var meget opmærksomme på ham. Efter en lille time kunne vi se, at han desperat forsøgte at komme af med vandet, men der skete bare ikke noget. Så var det lige man så mig gå i panik... Tænk hvis han havde gået med det længe og det først nu var såååå slemt, at han klagede - og hvad med hans blære? Puha - jeg fik ringet til dyrlæge vagten (!!!!) for at høre, hvordan og hvorledes vi skulle forholde os, og hun bad os køre direkte til klinikken, for det var alvorligt med lille Balder missen.

Da vi kom derind, blev han ret hurtigt bedøvet - Tillykke det var hårdt at se på. Total slap kat uden reaktion - og som i nok kan regne ud, så TUDEDE jeg en hel del! Men i bedøvelse kom han da, og den søde dyrlæge dame skulle så "bare lige" ligge et kateder, så de sten der åbenbart var i urinrøret, ikke var i vejen for ham. Men det var ikke så "bare lige" endda. Hun prøvede og prøvede og det var som om, at Balder havde fået en af stene helt presset ud så langt han kunne (så tror da pokker det gør ondt!). Så dyrlægen var nød til at ty til ultralyd for at få smadret den/ de sten der var i vejen, før katederet kunne komme igennem, og Balder kunne komme af med (meget) urin, som han havde lagret!

Så efter 1,5 time på klinikken og ny slags mad til misserne, kom vi af med den nette sum af 2900 kr. (Man skulle have været dyrlæge!)

I dag har Balder det heldigvis bedre - han er dog ikke pjattet med den skærm han skal have på, men sådan er det jo nok med alle katte!

Hvis du er med så langt her, så tak for tiden. Skulle bare lige have lidt luft!

Kram Heidi

Åhhh Heidi, Jeg kender det kun alt for godt :lol: Vores ene hankat (vi har 3 stk.) lider også af crystaller/sten i urinrøret :boohoo: Jeg vil råde dig til at holde øje med din misser, når han kommer af det fodder han får nu, for vores kat kan ikke komme på normalt fodder mere, hver gang vi stopper med det, så går der ca. 1-2 uger, så er den gal igen :blush:

Men nu er det da ca. 4år siden sidste "anfald" og han får så kun det fodder uden problemer :cheerleader3:

Håber at din kat kan klare at komme tilbage på alm. fodder igen :cheerleader3: men det er jeg sikker på at han kan... tror at der var nogle der gav vores kat noget andet at spise og at det var derfor at han fik tilbage fald...

god bedring med ham :griner:-

0

Del dette indlæg

Så blev det onsdag og jeg har haft en MEGET lang dag på arbejde. Men bedre er det, at Balder idag fik fjernet sit kateter, og det virker heldigvis som om, at han er ok igen. Han har været inde siden imorges, hvor kateteret kom ud, og da jeg var hjemme ved 5 tiden, var han SÅÅÅÅ klar til at skulle ud. Så det fik han lov til, og nu må vi så se, hvornår vi lige ser ham igen. :cheerleader3:

Og så missede jeg lige en lille mærkedag igår - der var der nemlig kun 130 dage til den store dag! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer