Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det går ikke sååå meget bedre, men tog mig da sammen til idag til at få taget nogle billeder! Jeg ved jo i ÆÆÆÆÆÆLLLLLLLSSSSSKKKKKEEEEEERRRRR billeder! :td:

Første billede er en lukket invitation. Jeg har fundet en del inspiration herinde! :thumbsupsmileyanim::boohoo:

Kram Heidi

post-22484-1233682589.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og her er så et billede på opfordring: Perlerne på forsiden.

Fantastisk god idé med perlerne og sikke lækre farver :boohoo:

Syntes at jeres invitationer er meget stilfulde og så en blanding af det klassiske og det moderne, me like :thumbsupsmileyanim:

Så skal de bare sendes afsted :td:

Håber at du får plejet dig selv lidt :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig smukke invitationer i har fået strikket sammen der Heidi... Jeg er meget imponeret og bliver helt misundelig! Kan virkelig godt lide detaljen med perlerne. Det giver den lige et pift ekstra og sikke nogle smukke sommerfugle!!! :thumbsupsmileyanim:

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeres invitationer er virkelig flotte søde!!!! :thumbsupsmileyanim:
Og her er så et billede på opfordring: Perlerne på forsiden.

Fantastisk god idé med perlerne og sikke lækre farver :cheerleader3:

Syntes at jeres invitationer er meget stilfulde og så en blanding af det klassiske og det moderne, me like

:denmarkflag:

Håber at du får plejet dig selv lidt

Jeres invtitationer er virkelig flotte....
Wauw hvor er jeres invitationer fantastisk flotte!!! :)
Virkelig smukke invitationer i har fået strikket sammen der Heidi... Jeg er meget imponeret og bliver helt misundelig! Kan virkelig godt lide detaljen med perlerne. Det giver den lige et pift ekstra og sikke nogle smukke sommerfugle!!! :)

:cheerleader3:

Sikke nogle flotte invitationer, jeg er vild med dem, jeg kan godt lide de flotte detajler.. De er virkelig gennemførte

Kh

Anette

Wow...sikke flotte invitationer, du har fået lavet. Imponerende...
Sikke et flot stykke arbejde, jeres invitationer er simpelthen SÅ genneførste!!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækre invitationer - ÆÆÆÆLLLLLSKER perlemorslooket :thumbsupsmileyanim::):cheerleader3:
Hvor ser det bare fint ud Heidi. Elsker også sommerfugle - og hvor har Morten gjort et fint stykke arb. med dem.

Og... sikke nogle fine lange tynde fingre du har ;) - dybt misundelig :carrot:

Flotte invitationer der må ligge en del arbejde og tanke bag :denmarkflag:

Tusinde tak for jeres søde ord! Det betyder meget, at få noget positivt feedback.

Igår var vi ved frisør og valgte bagefter at aflever nogle af invitationerne til bla. mine forældre, Mortens forældre, min ene bror og kæreste og også til min bedstemor. De blev alle glade og mine forældre gik lidt i selvsving, for nu er vi så langt henne, at NU skal vi planlægge en helt masse! De er så søde. Morten jokede også med min far om, at det jo er brudens far der skal betale brylluppet - men det var de vist ikke ene om!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Uha hvor det går for tiden! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har stadig forbandet ondt i mit hoved og nakke og skal igen til kiropraktor imorgen - det er 3. gang jeg skal afsted med dette. Og oven i det hele har jeg så nok også reddet mig en omgang influnza - jeg er i hvert fald øm over det hele og har feber på omkring 39 - selvom jeg har taget Pinex! :denmarkflag::) :)

Nå, det var så dagens ynke indlæg...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hej søde!

Det er ved at være et stykke tid siden, at jeg har været herinde. Vi har været uden internet i lidt over 14 dage.

Sikke en smuk invitation, du/I har lavet! Det er så flotte farver!

Jeg håber virkelig, at du snart bliver rask. Slap nu godt af her i vinterferien, søde!

:thumbsupsmileyanim: Anja

0

Del dette indlæg

Tak for jeres søde beskeder Jannie og Anja. Jeg har været til kiropraktor idag - og skal først afsted igen om en uge. Det går klaaaaart bedre - er nede på 2x2 Pinex i løbet af dagen, så jeg er godt tilfreds. :lol:

På bryllups fronten sker der også lige lidt. Jeg har idag postet stort set alle invitationerne, så nu glæder vi os bare til at se, om der skulle være nogle der desværre ikke kan komme.

Vi har både svarkort og mulighed for at ringe, så håber altså lidt, at der er nogle der vil benytte svarkortene... Det er da lidt mere hyggeligt end en sms/ oprigning. :)

Og så har Morten og jeg bestilt brudebuket. :) Vi havde en knap så god oplevelse i Herning i tirsdags - vi gik ind til en uafhængig blomsterhandler, som var SÅ ligeglad, at det næsten gjorde ondt. :pokey:

Så det resulterede i, at vi gik op til vores lokale blomsterbinder (som vi faktisk altid bruger når vi skal bruge blomster) og hun var allerede, da jeg nævnte ordet "brudebuket", helt oppe og ringe. Hun spurgte ind til ønsker, farver og lignende og vi kom frem til en fantastisk løsning synes jeg. Morten kiggede billeder, mens jeg viste (Maria) blomsterbinderen billeder jeg har på min telefon. Morten fandt et FANTASTISK billede i hendes mappe med billeder, som bare ramte plet! Det bliver en tæt bundet buket i creme og lavendel farvet og det bliver roser, bonderoser og hortensia. Ud over buketten skal der så laves et hjerte i silkegræs (tror jeg hun kaldte det). :) :)

Bryst buketterne bliver så en creme farvet rose med grønt til Morten og en lavendel farvet rose med grønt til Mortens far, forlover og min far. Jeg synes det var en sååå fed oplevelse at være deroppe.

Og det som lige gjorde det en smule mere specielt var Maria's sidste bemærkning da vi var på vej ud fra butikken: Jeg glæder mig til at binde buketten til jer! :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer